Dan zou Nederland alsnog doorgaan, maar dat kan alleen als ze met 3-2 winnen denk ik. Bij 3-2 nederlaag is er dus nog valse hoop, bij 3-2 winst is er misschien nog lichte spanning. Bij andere uitslagen kan het denk ik alleen anders lopen bij een bizarre stunt.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat er dan gebeurd in mijn scenario eigenlijk, als Canada 1 setje laat liggen als ze 0,8 punt voor staan
Dan gaat alsnog Nederland door, volgens mij, en verloren set kost volgens mij 2,5 puntquote:Op donderdag 13 juni 2024 09:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat er dan gebeurd in mijn scenario eigenlijk, als Canada 1 setje laat liggen als ze 0,8 punt voor staan
Oh in dat geval is 1-3 zelfs genoeg ja. Als Canada ruim verliest van Japan.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:24 schreef franklop het volgende:
[..]
De laatste wedstrijd heeft dan helemaal geen effect meer? Zie die niet meegerekend of wel?
Want als Japan met 3-0 wint van Canada en NL verliest 1-3 van Canada dan is het verschil maar 0,8. Kan het dan uitmaken als Canada met 3-1 wint van Frankrijk en NL 3-0 van ZK?
quote:Nederland heeft een klein nadeel want de laatste wedstrijd speelt Nederland tegen Korea en Canada tegen Frankrijk. Korea levert iets minder dan twee punten op bij 3-0 winst, 3-0 tegen Frankrijk levert vier punten op. Dat betekent dat Nederland Canada bij het onderlinge duel niet alleen moet achterhalen, maar minstens drie punten voor moet staan.
Canada wint met 3-2.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:54 schreef GlennQuagmire het volgende:
Spannende wedstrijd tussen Japan en Canada, Japan staat 2-1 voor maar de sets zijn tot nu toe allemaal close
Achterhalen? Nederland staat toch gewoon boven Canada, dus winnen van Canada en dan 'gewoon' van Zuid-Korea winnen en dan is het sowieso binnen lijkt mequote:
Bij winst vandaag is het sowieso al binnenquote:Op donderdag 13 juni 2024 17:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Achterhalen? Nederland staat toch gewoon boven Canada, dus winnen van Canada en dan 'gewoon' van Zuid-Korea winnen en dan is het sowieso binnen lijkt me
Eens. Slaat de tegenstander de bal uit: juichen en dan kringetje, wat lachen, krachttermen. Is aangeleerd gedrag voor de TV.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 09:05 schreef tong80 het volgende:
Ik blijf het irritant vinden dat gejuich aan beide kanten.
Die staan zo laag dat je dan heel veel punten verliestquote:Op vrijdag 14 juni 2024 09:57 schreef franklop het volgende:
Zege op ZKo is toch nite meer nodig? Of kan je nog zoveel verliezen dan?
Italie verliest als nummer 4 19,34 punten tegen Korea. Nummer 6 Korea kon 18,99 punten verliezen eerder deze week. Dus denk dat als je 1 set pakt je dan 100% zeker bent, want dat scheelt gelijk 2+ puntenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:19 schreef GlennQuagmire het volgende:
Als Canada morgen 3-0 zou winnen wordt het verschil op de ranglijst 18,11. Het lijkt me niet dat je als nr 8 op de ranglijst dat tegen de nr 34 verspeelt
En daarna won Zuid-Korea nog van Frankrijk, waarmee ze veel punten pakten. Dus max 18.10 verliezen, zou wel eens kunnen bij een 0-3. Afwachten tot na Italiė-Zuid-Korea.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Italie verliest als nummer 4 19,34 punten tegen Korea. Nummer 6 Korea kon 18,99 punten verliezen eerder deze week. Dus denk dat als je 1 set pakt je dan 100% zeker bent, want dat scheelt gelijk 2+ punten
In principe moet er geen pijnlijke nederlaag geleden worden tegen een matige tegenstander.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:40 schreef heywoodu het volgende:
Maar goed, het is dus toch nog niet volledig binnen? Ik lees hier en hoor bij het commentaar gemengde geluiden
Voor de zekerheid: zo goed als zeker is dus niet zeker.
Ja ok, zo begreep ik het inderdaad ook. Dus het gaat er tegen Zuid-Korea nog wel gewoon even om. Komt mooi uit, die tijd, lekker tijdens de nachtelijke uren van Le Mansquote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In principe moet er geen pijnlijke nederlaag geleden worden tegen een matige tegenstander.
Een beetje alsof je de laatste voetbalwedstrijd tegen Estland nog even niet met 2-0 moet verliezen, of alsof Femke Bol nog even een tijd onder de 55 seconden moet zien te lopen op de 400 horden. Ergo, als er niet volledig gechoked wordt is het wel binnen.
https://www.setup-smash-e(...)RmJKnsimRDW5HEYo&m=1quote:Winst met 3-0! Ik wil de pret niet bederven maar het is nog niet 100%. In het onwaarschijnlijke geval dat Canada met 3-0 wint van Frankrijk en Nederland met 3-0 verliest van Korea dan eindigt Nederland op 284,57 en Canada op 284,85 punten op de wereldranglijst.
Maar we blijven optimistisch ...
Wanneer en hoelaat ?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:28 schreef TheArt het volgende:
Canada wint met 3-0 van Frankrijk. Kortom, die ene set tegen Zuid-Korea moet echt gewonnen worden.
Dank je. Dan ga ik kijken.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 07:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Morgen 4.30 Nederlandse tijd
2 sets was Frankrijk erg dichtbijquote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:28 schreef TheArt het volgende:
Canada wint met 3-0 van Frankrijk. Kortom, die ene set tegen Zuid-Korea moet echt gewonnen worden.
Altijd tegen Nederlandquote:
Mogguh! Nog vijf puntjes, hup hupquote:Op zondag 16 juni 2024 04:42 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Gaat al goed. 15-11 eerste set.Tong Jung Plak slaat er op los.
Morge.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |