Er is geen boogschieten. Morgen ga ik weer trainen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat je pijn in je arm hebt en niet meer kunt schieten?
Ah ok .. veel plezier en doe voorzichtigquote:Op woensdag 8 mei 2024 14:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Er is geen boogschieten. Morgen ga ik weer trainen.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:49 schreef chufi het volgende:
[..]
2 posts boven je zie je mn antwoord.....
quote:
Over een paar dagen jaquote:
Helaas hier niet, maar drink er een biertje opquote:
Er is wat in Gent maar daar ga ik niet bij zijnquote:
Die van jou zullen nu een paar maanden extra had aan de bak moeten als ze naar Parijs gaan jaquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Helaas hier niet, maar drink er een biertje op
De laatste kanshebber moet zich over een kleine twee weken nog kwalificeren in de tweezonder in Luzern op het OKT. Altijd een spannend gebeuren want laatste kansquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die van jou zullen nu een paar maanden extra had aan de bak moeten als ze naar Parijs gaan ja
Hoeveel heb je er die gaan? Zonder die ene die zich nog op het OKT moet laten zien?quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:33 schreef pullup het volgende:
[..]
De laatste kanshebber moet zich over een kleine twee weken nog kwalificeren in de tweezonder in Luzern op het OKT. Altijd een spannend gebeuren want laatste kans
4 heren en 2 dames, goede score dusquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er die gaan? Zonder die ene die zich nog op het OKT moet laten zien?
Zeker netjesquote:
Niet echtquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeker netjes
En voor jou drukke maanden
Das gemeenquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet echtZe zitten in het Nederlands team en ik ben niet eindverantwoordelijk nu dus kijk het gewoon als toeschouwer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |