Dat zijn de wel de leukste idd: kerken, sportverenigingen etc. Alleen wat lastig te vinden vind ik. Je moet dan het lokale krantje of borden langs de weg in de gaten houdenquote:Op woensdag 8 mei 2024 15:07 schreef summer2bird het volgende:
Een tip is om in de zomer/najaar te googlen naar dorpen op het platteland en hun oogstfeesten. Vaak hebben ze er ook rommelmarkten bij
Kerken zijn doorgaans goed te vindenquote:Op woensdag 8 mei 2024 15:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zijn de wel de leukste idd: kerken, sportverenigingen etc. Alleen wat lastig te vinden vind ik. Je moet dan het lokale krantje of borden langs de weg in de gaten houden
Vaak kondigen ze het ook aan op de lokale facebookpagina.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zijn de wel de leukste idd: kerken, sportverenigingen etc. Alleen wat lastig te vinden vind ik. Je moet dan het lokale krantje of borden langs de weg in de gaten houden
Oogstfeesten (met rommelmarkten)in dorpen, heb je voorbeelden? Want ik heb niet het idee dat ik ooit oogstfeesten in deze regio heb gezien en ik woon behoorlijk op het platteland.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:07 schreef summer2bird het volgende:
Een tip is om in de zomer/najaar te googlen naar dorpen op het platteland en hun oogstfeesten. Vaak hebben ze er ook rommelmarkten bij
Wanneer je toch in die buurt zit dan vind je deze ook wel leuk, denk ik.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:03 schreef herverwijderd het volgende:
De antiekmarkt in Tongeren is altijd wel leuk. Deels stands op straat, deels overdekt. Laat je niet te veel afschrikken door het woord 'antiek', er zit ook veel meuk bij.
De rommelmarkten in Luik zijn ook prima, evenals de rommelmarkten in Keulen.
Dank je!quote:Op woensdag 19 juni 2024 10:59 schreef Watuntrik het volgende:
[..]
Wanneer je toch in die buurt zit dan vind je deze ook wel leuk, denk ik.
https://www.brocantes.be/nl/brocante/6270/Brocante-de-Battice
Is overdekt in een grote loods, de Veemarkt. Zou je daar echt iets willen scoren moet je zeker 07.00 uur daar zijn. Maar blijft een interassante authentieke antiek/rommelmarkt. En leuk dorp in een mooi gebied.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |