SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij een damesfiets zou ik de fiets nabehandelen met Oil of Olaz.quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:58 schreef Hyperdude het volgende:
Het kan wel, maar alleen als je de goede wax gebruikt, anders gaat de lak naar de gallemiezen. Voor mijn driewieler gebruik ik alleen maar deze was: https://www.swissvax.nl/w(...)ivine-Personal-Made/
Denk dat het bij een fiets ook wel goed gaat.
Hebben we het over een dames- of herenfiets? Dat kan nog wel eens een flink verschil maken. Better safe than sorry.
Is dat hetzelfde als Oil of Ulay?quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:13 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Bij een damesfiets zou ik de fiets nabehandelen met Oil of Olaz.
Geen idee. Ik gebruik het niet.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:26 schreef StateOfMind het volgende:
Ik was mijn auto altijd met fietsshampoo.
Toen ik vroeger nog fanatiek aan mountainbiken deed, waste ik mijn fiets gewoon met een sopje en de tuinslang (géén hogedrukspuit ivm lagers).quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:49 schreef dop het volgende:
Dasty allesreiniger was een paar jaar geleden populair voor je fiets.
Nu zijn er ook hippe merken als Muc-Off, Dynamic, Silca of Cyclon die reinigings middelen voor de fiets verkopen.
maar autoshampoo kan ook prima
voor ketting ,tandwielen en remschijven zou ik wel een aparte ontvetter gebruiken.
precies sopje is prima , alleen echt agressieve of schurende schoonmaak middelen moet je bij uit de buurt blijven, dat spreekt eigenlijk wel voor zich.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Toen ik vroeger nog fanatiek aan mountainbiken deed, waste ik mijn fiets gewoon met een sopje en de tuinslang (géén hogedrukspuit ivm lagers).
Ketting en cranks en de derailleur daar gebruikte ik een speciaal middel voor.
Kettingfluid 105 uit het hoofd, zo'n gele spuitbus.
Vuiluitdrijvend en smerend.
Rijk van Nijmegenquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:20 schreef StateOfMind het volgende:
Goed schoonmaken en zorgen dat het uiteindelijk gesmeerd is is het belangrijkste.
Hoe en waarmee is een keuze.
Helaas de hobby in 2015 alweer op moeten geven
Ging toch zeker 3 keer in de week de bossen in hier (Rijk van Nijmegen).
Had een dure fiets die mee naar binnen ging.
10 minuten fietsen en ik kon bij Malden/Heumensoord het bos in.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:26 schreef dop het volgende:
[..]
Rijk van Nijmegenlekker routes, pas nog weekendje geweest.
Helaas niet om de hoek (Rotterdam)
Heb ook meerder binnen slapers Zowel Race Gravel Als Mtb
Echt prachtig, we komen er hier in zuid Holland zeer bekaaid af vergeleken met de rest van Nederlandquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
10 minuten fietsen en ik kon bij Malden/Heumensoord het bos in.
Nijmegen, Malden, Mook/Molenhoek, Groesbeek, Berg en Dal en dan het Reichswald in
Eén groot bosgebied met natuurlijke hoogteverschillen
Dat is inderdaad funest als je actief wil sportenquote:Helaas gooide reuma toen roet in het eten
Ik heb het tot nu toe alleen in mijn handen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:36 schreef dop het volgende:
[..]
Echt prachtig, we komen er hier in zuid Holland zeer bekaaid af vergeleken met de rest van Nederland
[..]
Dat is inderdaad funest als je actief wil sporten, hopelijk lukt wandelen wel, dan woon je als nog in een heel mooie omgeving.
Met noppenbanden 😱quote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kan anders ook wel even over je lul fietsen.
Zojuist gespot in Duitse supermarktquote:Op woensdag 8 mei 2024 15:26 schreef StateOfMind het volgende:
Ik was mijn auto altijd met fietsshampoo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |