abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213462423
quote:
DEN HAAG - Twee demonstranten van Extinction Rebellion (XR) hebben dinsdag aangifte gedaan van mishandeling door de politie in Den Haag tijdens twee demonstraties in februari en april. Dat meldt de klimaatactiegroep in een verklaring.

Volgens XR liep een demonstrant tijdens de blokkade van de A12 op 3 februari van dit jaar gebroken ribben en een gekneusde long op. Op 6 april zou een andere demonstrant bij een andere demonstratie in Den Haag door geweld van een agent een breuk in de elleboog hebben opgelopen.
'Het gaat hierbij niet om "incidenten". Politiegeweld tegen vreedzame demonstranten is altijd buitenproportioneel', stelt de klimaatactiegroep. Volgens de actiegroep zijn de voorvallen er twee 'in een lange reeks van geweld door politieagenten tijdens vreedzame demonstraties'.

Gewond door toedoen politie
'Vooral in Den Haag gaat er geen grote demonstratie van Extinction Rebellion voorbij zonder dat één of meer demonstranten gewond raakt door toedoen van de politie', stelt XR.
Advocaat Jaantje Kramer staat de demonstranten bij. 'De politie mag weliswaar dwang uitoefenen tegen vreedzame demonstranten, indien zij niet meewerken aan een bevel om zich te verwijderen. Maar dat betekent nog niet dat zij daartoe geweld mag toepassen. Het onnodig toebrengen van pijn en letsel is in strijd met de wijze waarop de overheid vreedzame demonstranten moet beschermen. De rechtspraak van het Europees Hof voor de Rechten van de Mens is daar heel duidelijk over', zegt Kramer.

Eerder intern onderzoek
De politie zegt dinsdag in een reactie dat er al eerder een intern onderzoek is ingesteld naar het incident op 3 februari 'door onder andere beeldmateriaal van bodycams en openbare camera's op te vragen en commandanten van de Mobiele Eenheid te bevragen'. Volgens de politie heeft dit onderzoek tot niets geleid. 'Het OM beoordeelt nu de aangifte en beslist uiteindelijk over eventuele verdere vervolging', laat de politie weten.
Wanneer is iets buitenproportioneel geweld eigenlijk?

Politie zegt dat ze weg moeten gaan, doen ze niet.
Als de politie je dan een duw geeft, je valt, en breekt iets (sojamelk hè) is het dan al buitenproportioneel?

Bron: https://www.omroepwest.nl(...)ndeling-door-politie
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  woensdag 8 mei 2024 @ 08:54:38 #2
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_213462446
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2024 08:51 schreef Filosoofert het volgende:
'De politie mag weliswaar dwang uitoefenen tegen vreedzame demonstranten, indien zij niet meewerken aan een bevel om zich te verwijderen. Maar dat betekent nog niet dat zij daartoe geweld mag toepassen. Het onnodig toebrengen van pijn en letsel is in strijd met de wijze waarop de overheid vreedzame demonstranten moet beschermen. De rechtspraak van het Europees Hof voor de Rechten van de Mens is daar heel duidelijk over',
Nou dit dus.
Hopelijk worden de betreffende agenten aangepakt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_213462453
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 08:54 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nou dit dus.
Wanneer is iets met duwen dwang en wanneer is het geweld?

Onnodig mag niet, maar zolang jij blijft staan is er blijkbaar meer geweld nodig
  woensdag 8 mei 2024 @ 08:58:46 #4
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213462487
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2024 08:51 schreef Filosoofert het volgende:

[..]
Wanneer is iets buitenproportioneel geweld eigenlijk?

Politie zegt dat ze weg moeten gaan, doen ze niet.
Als de politie je dan een duw geeft, je valt, en breekt iets (sojamelk hè) is het dan al buitenproportioneel?

Bron: https://www.omroepwest.nl(...)ndeling-door-politie
Heeft de politie geduwd?

En ja ook als er geduwd wordt en er is letsel is dit strafbaar. We zijn geen Rusland waar we demonstranten in elkaar slaan al zullen sommige daar hard op geilen, al helemaal met romeo's die vaak de boel komen ophitsen

Doet mij een beetje denken aan de demonstratie de woonopstand in Rotterdam paar jaar geleden waar het uit de hand liep door de politie
pi_213462533
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 08:58 schreef Origami94 het volgende:
Doet mij een beetje denken aan de demonstratie de woonopstand in Rotterdam paar jaar geleden waar het uit de hand liep door de politie
Dat komt niet door de politie. Als je niet oprot als je dat wordt gevraagd door overheidsfunctionarissen, dan is dwang met eventueel geweld gerechtvaardigd. :Y

Die linkse hippies zijn er ook op uit om dit soort dingen af te dwingen "voor de zaak".
pi_213462540
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 08:58 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Heeft de politie geduwd?

En ja ook als er geduwd wordt en er is letsel is dit strafbaar. We zijn geen Rusland waar we demonstranten in elkaar slaan al zullen sommige daar hard op geilen, al helemaal met romeo's die vaak de boel komen ophitsen

Graag bewijs van romeo's die de boel ophitsen.

Ow en verder, ik denk dat er verschil zit tussen demonstranten in elkaar slaan zoals dat in Rusland gebeurt en hoe hier een demonstratie ontbonden wordt.

Maar nogmaals, hoe kun je dwingen zonder risico?
  woensdag 8 mei 2024 @ 09:05:13 #7
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213462544
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 09:03 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Dat komt niet door de politie. Als je niet oprot als je dat wordt gevraagd door overheidsfunctionarissen, dan is dwang met eventueel geweld gerechtvaardigd. :Y

Die linkse hippies zijn er ook op uit om dit soort dingen af te dwingen "voor de zaak".
Overheidsfunctionarissen lol. Agenten zijn net wat slimmer dan boa's.

Maar goed jij vindt het een beter idee om demonstraties helemaal te verbieden?
pi_213462547
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 08:54 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nou dit dus.
Wat is geweld? Hardhandig verplaatsen? Een stik uitdelen met hun knuppeltje omdat ze maar blijven staan?
Of moet de politie satijnen handschoenen gaan aantrekken als ze al meermaals hebben aangegeven dat mensen moeten vertrekken en dat toch blijven weigeren te doen?
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_213462550
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 09:03 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Dat dus,

Er stond er ook een luidkeels te schreeuwen dat haar ribben gebroken waren :')
pi_213462551
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 09:05 schreef Origami94 het volgende:

Als het zoals deze gevallen uitloopt op vernieling van publieke ruimten, dan zeker. :Y Dan moet de ME klaarstaan om de eerste demonstranten weg te knuppelen. :Y
pi_213462555
quote:
De rechtspraak van het Europees Hof voor de Rechten van de Mens is daar heel duidelijk over.
Nog een reden voor een Nexit.
pi_213462561
quote:

[..]
Overheidsfunctionarissen lol. Agenten zijn net wat slimmer dan boa's.

Dat zegt hij niet? Waarom trek je zijn argumentatie in het ricicule?

De agenten beslissen niet dat een demonstratie ontbonden wordt, dat doet het bevoegd gezag.
Maar dat wist je wel, je wilde gewoon even op de politie pissen.
  woensdag 8 mei 2024 @ 09:09:41 #13
168739 Red_85
'echt wel'
pi_213462579
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2024 09:04 schreef Filosoofert het volgende:

[..]
Graag bewijs van romeo's die de boel ophitsen.

Ow en verder, ik denk dat er verschil zit tussen demonstranten in elkaar slaan zoals dat in Rusland gebeurt en hoe hier een demonstratie ontbonden wordt.

Maar nogmaals, hoe kun je dwingen zonder risico?
Romeo's/stillen komen altijd de boel ophitsen. Dat is bij menig voetbalrel ook en heb dat vaak gezien met eigen ogen.

Desalnietemin, ik hoop dat die selectief verongelijkte xr kutkindjes er echt pijn van hadden. En ben dan ook zeer benieuwd welke users hier het nu veroordelen, terwijl ze om de corona demo's moesten lachen
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_213462581
Hoewel ik bij dit soort wappies graag zie dat ze hun tandjes van de grond zouden moeten oprapen, moet de politie zich natuurlijk wel gewoon aan de regels houden; gewoon gepaste middelen inzetten naar hoe de situatie is.

Dit ging bijvoorbeeld ook te ver.
  woensdag 8 mei 2024 @ 09:10:42 #15
319979 Fok-it
All is well
pi_213462591
quote:
14s.gif Op woensdag 8 mei 2024 09:06 schreef GezondRechts het volgende:

[..]
Nog een reden voor een Nexit.
Inderdaad. Laten we mensenrechten maar flink inperken
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Moderator woensdag 8 mei 2024 @ 09:12:28 #16
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_213462613
Die lui kunnen niet hard genoeg geslagen worden
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  woensdag 8 mei 2024 @ 09:12:41 #17
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213462614
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2024 09:07 schreef Filosoofert het volgende:

[..]
Dat zegt hij niet? Waarom trek je zijn argumentatie in het ricicule?

De agenten beslissen niet dat een demonstratie ontbonden wordt, dat doet het bevoegd gezag.
Maar dat wist je wel, je wilde gewoon even op de politie pissen.
Dat schrijf ik ook nergens.
  woensdag 8 mei 2024 @ 09:12:49 #18
319979 Fok-it
All is well
pi_213462615
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 09:09 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Desalnietemin, ik hoop dat die selectief verongelijkte xr kutkindjes er echt pijn van hadden.
Ja? Waar ga je het lekkerst op? Gebroken polsje, ribben?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_213462621
quote:

[..]
Romeo's/stillen komen altijd de boel ophitsen. Dat is bij menig voetbalrel ook en heb dat vaak gezien met eigen ogen.

Desalnietemin, ik hoop dat die selectief verongelijkte xr kutkindjes er echt pijn van hadden. En ben dan ook zeer benieuwd welke users hier het nu veroordelen, terwijl ze om de corona demo's moesten lachen
Wauw je eigen ogen ja? Ik heb gezien van niet, en nu?

Altijd ophitsen zelfs, kom eens met bewijs dan?

Van mij hoeft niemand pijn te hebben, ik zou alleen mij gummiknuppel inleveren als ik iedere x gezeik over me heen kreeg voor het doen van mijn werk.

Ow, en als de ME er niet zou zijn, denk je dan echt dat het beter afloopt als je een snelweg blokkeert? Of zou de ME ook regelmatig demonstranten beschermen?
  woensdag 8 mei 2024 @ 09:14:56 #20
168739 Red_85
'echt wel'
pi_213462636
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 09:12 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Ja? Waar ga je het lekkerst op? Gebroken polsje, ribben?
Nekken. Voor xr en propali tuig dan.

Allemaal gehuil om niks. Dikke krokodillentranen. Een blauw plekje, een schaafwondje.. beroepsrisico van die demonstranten. Moet je er maar niet gaan zitten.
1947-2016
pi_213462643
quote:
;( |:(

Tuurlijk joh.... :R
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  woensdag 8 mei 2024 @ 09:16:38 #22
168739 Red_85
'echt wel'
pi_213462650
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2024 09:13 schreef Filosoofert het volgende:

[..]
Wauw je eigen ogen ja? Ik heb gezien van niet, en nu?

Altijd ophitsen zelfs, kom eens met bewijs dan?

Van mij hoeft niemand pijn te hebben, ik zou alleen mij gummiknuppel inleveren als ik iedere x gezeik over me heen kreeg voor het doen van mijn werk.

Ow, en als de ME er niet zou zijn, denk je dan echt dat het beter afloopt als je een snelweg blokkeert? Of zou de ME ook regelmatig demonstranten beschermen?
Ik ben niet bij die xr demo geweest he. Maar gezien de mo van de me om het te laten escalleren, om een bepaalde sfeer te creëeren, die is algemeen bekend. Misschien bij jou niet, maar dat ligt dan aan jezelf.
1947-2016
  woensdag 8 mei 2024 @ 09:17:31 #23
168739 Red_85
'echt wel'
pi_213462660
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 09:15 schreef Chandler het volgende:

[..]

Nog zo een. Zeker nooit naar een voetbalwedstrijd geweest maar wel de grootste bek nu.
1947-2016
pi_213462661
Volgens bodycams is er dus niks buitenproportioneels gebeurd? Het is dus tot zover puur het woord het woord van die hippies?
pi_213462667
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 09:15 schreef Chandler het volgende:

[..]

Die harde kernen zijn ook zulke lieverdjes en betrouwbaar!

Politie wil ook helemaal niet naar het gezin 's avonds, die koppen liever stoeptegels of worden doof van rondvliegende cobra's. Daarom laten ze hun collega's de boel ALTIJD ophitsen :') :')
  woensdag 8 mei 2024 @ 09:18:46 #26
319979 Fok-it
All is well
pi_213462674
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 09:14 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Nekken. Voor xr en propali tuig dan.

Allemaal gehuil om niks. Dikke krokodillentranen. Een blauw plekje, een schaafwondje.. beroepsrisico van die demonstranten. Moet je er maar niet gaan zitten.
Bijzonder selectief weer _O_

Hard politie optreden bij wappies moet zwaar veroordeeld worden maar bij de groepen waar Red niet zo van gediend is kan het niet hard genoeg.
pi_213462679
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 09:17 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Nog zo een. Zeker nooit naar een voetbalwedstrijd geweest maar wel de grootste bek nu.
Zeker wel, zowel Ajax als FC den Bosch, of heb ik dan niet de goeie gezien?
pi_213462682
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 09:17 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Klopt, maar heb wel te maken met flippo's die daar vaak heen gaan! :Y

Maar grote bek? hihi... valt mee toch! 8)7
Like trump...
pi_213462710
Oorzaak en gevolg worden hier omgedraaid, wie niet luisteren wil moet maar voelen.
pi_213462746
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2024 09:12 schreef Plompzakker het volgende:
Jij bent voor een land waar de politie demonstranten in elkaar mag rossen?
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_213462761
Er zullen vast wel wat rake klappen gevallen zijn, soms misschien iets te stevig, soms misschien net wat eerder dan echt nodig was.

Verder intern onderzoek zal uitwijzen n hoeverre het acceptabel het allemaal was.
pi_213462764
quote:

[..]

Waar het hier nog wel even om gaat is dat ze een snelweg zaten te blokkeren. Dat is verboden. Een demonstratie is dat niet. Ik kan toch ook niet uit protest asielzoekers gaan neersteken en als iemand ingrijpt zeggen "oh nee mijn recht op demonstratie!"
  Moderator woensdag 8 mei 2024 @ 09:26:05 #33
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_213462772
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2024 09:24 schreef recursief het volgende:

[..]
Jij bent voor een land waar de politie demonstranten in elkaar mag rossen?
De politie heeft het geweldsmonopolie
pi_213462840
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2024 09:26 schreef Plompzakker het volgende:

[..]
Binnen wettelijke grenzen.
Er zijn wel voorbeelden van dat ze er net wat te snel op los rossen, maar als waarschuwingen zijn gegeven, dan zijn corrigerende tikken gewoon op z'n plaats. Even een aansporing om voort te maken.
Werkt dat niet, dan iets steviger aandringen met de wapenstok.
Tja, als die wappies dan nog steeds niet weg willen lopen zal het enthousiasme met dat corrigerende stuk uitrusting nog verder opgevoerd moeten worden.
pi_213462986
quote:

[..]
Geweldsmonopolie betekent niet dat de politie naar eigen inzicht mensen in elkaar mag rossen. De wet stelt daar voorwaarden en grenzen aan.

En het is geen antwoord op mijn vraag, dus nogmaals: wil jij een land waar de politie demonstranten in elkaar mag rossen?

Je zei immers dit:
quote:
  woensdag 8 mei 2024 @ 09:44:36 #36
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213463001
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 09:25 schreef Sapstengel het volgende:

[..]
Waar het hier nog wel even om gaat is dat ze een snelweg zaten te blokkeren. Dat is verboden. Een demonstratie is dat niet. Ik kan toch ook niet uit protest asielzoekers gaan neersteken en als iemand ingrijpt zeggen "oh nee mijn recht op demonstratie!"
:')
  Moderator woensdag 8 mei 2024 @ 09:46:42 #37
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_213463023
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 09:42 schreef recursief het volgende:

[..]
Geweldsmonopolie betekent niet dat de politie naar eigen inzicht mensen in elkaar mag rossen. De wet stelt daar voorwaarden en grenzen aan.

En het is geen antwoord op mijn vraag, dus nogmaals: wil jij een land waar de politie demonstranten in elkaar mag rossen?

Je zei immers dit:
[..]

Moedwillig een snelweg blokkeren en weigeren te gaan wanneer daar om gevraagd wordt lijkt mij wel een legitieme reden voor de knuppel ja
pi_213463053
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2024 09:46 schreef Plompzakker het volgende:

[..]
Moedwillig een snelweg blokkeren en weigeren te gaan wanneer daar om gevraagd wordt lijkt mij wel een legitieme reden voor de knuppel ja
Je ontwijkt de vraag. Je stelde dat:

quote:
Dus nogmaals: wil jij in een land leven waar proportionaliteit onbelangrijk is ("kunnen niet hard genoeg worden geslagen") en de politie demonstranten in elkaar mag rossen? En ga je daar misschien anders over denken als jij een keer wil demonstreren?
pi_213463099
quote:
En dat is dan mod.
  woensdag 8 mei 2024 @ 09:53:38 #40
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_213463106
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 09:49 schreef recursief het volgende:

[..]
[..]
Dus nogmaals: wil jij in een land leven waar proportionaliteit onbelangrijk is ("kunnen niet hard genoeg worden geslagen") en de politie demonstranten in elkaar mag rossen? En ga je daar misschien anders over denken als jij een keer wil demonstreren?
Proportionaliteit mag natuurlijk het raam uit, er kan niet 'hard genoeg' gestraft worden.... tenzij je zelf demonstreert, want dan moet je met fluwelen handjes worden aangepakt. :')
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  Moderator woensdag 8 mei 2024 @ 10:11:17 #41
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_213463275
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 09:49 schreef recursief het volgende:

[..]
[..]
Ik vind proportionaliteit juist heel belangrijk. Daarom dat er van mij best een keer met de juiste proporties mag worden opgetreden
  woensdag 8 mei 2024 @ 10:12:48 #42
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213463299
quote:

[..]
Correct.

Maar binnen bepaalde kringen is men van mening dat dit selectief moet worden toegepast. Kortom, Coronademonstraten en boeren? Die mogen geknuppeld worden. Extinction Rebellion, Black Lives Matter of Hamas demonstranten? Die mogen met geen vinger worden aangeraakt, want dan is er sprake van politiegeweld.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_213463302
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2024 10:11 schreef Plompzakker het volgende:

[..]
Ik vind proportionaliteit juist heel belangrijk. Daarom dat er van mij best een keer met de juiste proporties mag worden opgetreden
"Kan niet hard genoeg" is nooit proportioneel. Ga eens in een echte politiestaat kijken en dan wil ilk wel eens weten of je er nog steeds zo over denkt.
pi_213463316
quote:
14s.gif Op woensdag 8 mei 2024 10:12 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Correct.

Maar binnen bepaalde kringen is men van mening dat dit selectief moet worden toegepast. Kortom, Coronademonstraten en boeren? Die mogen geknuppeld worden. Extinction Rebellion, Black Lives Matter of Hamas demonstranten? Die mogen met geen vinger worden aangeraakt, want dan is er sprake van politiegeweld.
Hier net boven je vindt iemand dat juist XR-demonstranten niet hard genoeg geslagen kunnen worden.
pi_213463325
Tsja als je een snelweg blokkeert bega je volgens het OM een 'ernstig misdrijf' dus is het logisch dat er hardhandig wordt opgetreden.
pi_213463495
Ik ben 1 van de grootste hater op XR hier, maar als er daadwerkelijk breuken opgelopen zijn door de aanpak van agenten dan is het niet raar dat je daarvan aangifte doet. Of dat het geval is moet daadwerkelijk nog maar blijken en als dat het geval is, dan zijn 2 incidenten op zo'n enorme golf van zuigende en parasiterende demonstraties van XR niet veel.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_213463519
Het zou wat zijn als de politie (of ME) niet op mag treden wanneer de wet wordt overtreden (zoals bv het blokkeren van een snelweg, of aangifte van huis/erfvredebreuk zoals door de UvA).

En wie dan niet luisteren wil moet dan maar voelen.

Buitensporig of niet proportioneel geweld is daarbij (normaal gesproken) niet nodig.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_213463523
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 10:12 schreef recursief het volgende:

[..]
"Kan niet hard genoeg" is nooit proportioneel. Ga eens in een echte politiestaat kijken en dan wil ilk wel eens weten of je er nog steeds zo over denkt.
Op Youtube zijn er beelden genoeg van hoe het er in Rusland bijvoorbeeld aan toe gaat.
Een groep agenten draagt een demonstrant bij armen en benen de hoek van een gebouw om, om hem vervoglens daar met z'n allen volledig in elkaar te gaan rossen.
Dat lijkt me ook absoluut niet wenselijk.
pi_213463530
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 10:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik ben 1 van de grootste hater op XR hier, maar als er daadwerkelijk breuken opgelopen zijn door de aanpak van agenten dan is het niet raar dat je daarvan aangifte doet. Of dat het geval is moet daadwerkelijk nog maar blijken en als dat het geval is, dan zijn 2 incidenten op zo'n enorme golf van zuigende en parasiterende demonstraties van XR niet veel.
Precies dit dus! :Y
pi_213463535
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 10:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Helemaal eens. Laat de rechter er dan maar een oordeel over vellen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')