Sodeju wat ziet die er ongezond uitquote:Op zaterdag 8 november 2025 10:54 schreef Kim-Holland het volgende:
Ariana Grande
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nu
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Kan hoor, sluit ik niet uit maar er zijn ook vrouwen die er gewoon echt goed uit blijven zien zonder serieuze cosmetische ingrepen.quote:Op zondag 12 juli 2026 11:47 schreef Eightyone het volgende:
Ik heb het idee dat aan alle vijf gesleuteld is, alleen valt het bij de een meer op dan bij de ander.
Victoria B heeft duidelijk een nosejob gehad.quote:Op zondag 12 juli 2026 11:47 schreef Eightyone het volgende:
Ik heb het idee dat aan alle vijf gesleuteld is, alleen valt het bij de een meer op dan bij de ander.
Ik vind ze er allemaal goed uit zien eigenlijk. Je ziet dat sommige plastische chirurgie hebben laten doen (ook Mel C denk ik) maar ze zien er geen van allen verspookt uit.quote:Op zondag 12 juli 2026 11:32 schreef vencodark het volgende:
Goeie toevoeging.![]()
Emma, Mel.C en Geri zijn amper veranderd. Victoria en Mel.B zijn helaas iets te opvallend strak getrokken
En dit dus.quote:Op zondag 12 juli 2026 11:47 schreef Eightyone het volgende:
Sporty Spice. Was mijn favoriet altijd.quote:Op maandag 13 juli 2026 09:07 schreef D. het volgende:
Ik moest even kijken wie die middelste was
En nu ik het weet herken ik haar nog niet
In dat topic zitten we ook niet.quote:Op maandag 13 juli 2026 09:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind ze er allemaal goed uit zien eigenlijk. Je ziet dat sommige plastische chirurgie hebben laten doen (ook Mel C denk ik) maar ze zien er geen van allen verspookt uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |