Geen idee want de stream doet het niet meerquote:Op woensdag 8 mei 2024 15:53 schreef Rebel- het volgende:
Discord: the birth of a dark horse.
Is het goed????
Nee die loopt niet vastquote:Op woensdag 8 mei 2024 15:54 schreef Greys het volgende:
Kijkt er iemand naar Matt ofzo, zit ie daar ook weer steeds vast?
Ik luister naar Discord. Die hebben 2 verbindingen. Ik hoor geen problemen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:54 schreef Greys het volgende:
Kijkt er iemand naar Matt ofzo, zit ie daar ook weer steeds vast?
Apart. Eergisteren bij hem ook.quote:
Nu bij hem ookquote:Op woensdag 8 mei 2024 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Apart. Eergisteren bij hem ook.
Hier doet ie het nu weer.
Edit: Nope toch niet.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:58 schreef NailQueen het volgende:
Ondertussen lak ik mijn nagels in Joostblauw
Ik denk dat Joost daar blij mee zal zijnquote:Op woensdag 8 mei 2024 15:58 schreef NailQueen het volgende:
Ondertussen lak ik mijn nagels in Joostblauw
Dons?quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:58 schreef Momo het volgende:
Er is een kale danser die bijzonder veel beeldtijd krijgt
Besa heeft wel een nieuwe jurk aan, een blauwe glitterjurkquote:Op woensdag 8 mei 2024 15:58 schreef Greys het volgende:
Albanië niets veranderd aan de snippet zeg maar. De blotige mannen die van de zijkant in beeld komen. Verder vind ik dit lied zó niksig dat ik er amper iets interessants over kan bedenken.
wat vervelend zeg, misschien heeft team Joost de snoertjes losgetrokken.quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:01 schreef Greys het volgende:
Griekenland begint op haar hurken.
Meteen daarna weer vast.
Dit is toch geen doen zo.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:02 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
wat vervelend zeg, misschien heeft team Joost de snoertjes losgetrokken.
Beter dan Helena wordt het natuurlijk niet (behalve Joost)quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:00 schreef Greys het volgende:
2005 bij Griekenland in de postcard
Meteen daarna liep hij weer vast
Ja, de server staat nu ergens te roken.quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:02 schreef Em31 het volgende:
Misschien populairdere semi en te veel mensen die tegelijkertijd kijken?
Te veel gedeelde linkjes misschienquote:Op woensdag 8 mei 2024 16:02 schreef Em31 het volgende:
Misschien populairdere semi en te veel mensen die tegelijkertijd kijken?
quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:07 schreef Greys het volgende:
Nemo doet het van wat we zien goed. Dat op die tol is mooi! Steeds denk je dat hij er af zal vallen maar dan komt het net goed. Gaaf gedaan. En war een vocalen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |