Liever te dik in de kist...quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
Holy shit. Robert Jensen is overleden.
Was een kleine moeite hoor.quote:Op donderdag 15 januari 2026 14:28 schreef Makamba_ het volgende:
@:bocaj gaat ruimte in de agenda krijgen.
Not gonna lie, ik dacht lange tijd dat je Robert zelf was.quote:Op donderdag 15 januari 2026 14:35 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Was een kleine moeite hoor.
RIP Robert Jensen. (Hij gaf al aan gezondheidsproblemen te hebben in zijn programma.)
Haha, dat dachten er meer!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 03:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Not gonna lie, ik dacht lange tijd dat je Robert zelf was.
Ik vind het echt heel, heel giftig dat team Jensen zijn gezicht nu na zijn dood blijven gebruiken voor de thumbnails van legacy-afleveringen. Alles voor de clicks.quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:05 schreef Bocaj het volgende:
[ afbeelding ]
https://jensen.nl/jensen-legacy-het-einde-van-amerika
Ja, ik kan daar wel een heel eind in mee gaan.quote:Op zondag 8 maart 2026 16:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel, heel giftig dat team Jensen zijn gezicht nu na zijn dood blijven gebruiken voor de thumbnails van legacy-afleveringen. Alles voor de clicks.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |