Uhm ik zag het op de voor mij pagina van Twitter, iemand reageerde erop. Even zien of het nog terug te vinden is.quote:Op maandag 6 mei 2024 20:20 schreef Greys het volgende:
Waar vond je die postcard(s) trouwens?
Op dat zelfde lek account of elders?
Nee, geen idee, sorry!quote:Op maandag 6 mei 2024 16:26 schreef Poepz0r het volgende:
Niemand antwoord op mijn vraag over de Ierse inzending?
Ja, dat was dat awkward duo? Het lied heet Sebi, maar hoe zij weten, weet ik niet meerquote:Op maandag 6 mei 2024 16:49 schreef Greys het volgende:
Energyyyy en dat lieve jonge duo tegenover elkaar (hoe heten ze ook alweer) in de postcard van Slovenie
Dat is wel een beetje raar ja! Waarom niet gewoon nog meer Benjamin Ingrosso?quote:Op maandag 6 mei 2024 17:55 schreef NailQueen het volgende:
Maar waarom openen ze met Fuego en SloMo? Beiden komen niet uit Zweden. Dat is toch raar?
Oh niet te veel tijd in steken hoor!quote:Op maandag 6 mei 2024 20:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Uhm ik zag het op de voor mij pagina van Twitter, iemand reageerde erop. Even zien of het nog terug te vinden is.
Zonder weer, zelfde account:quote:Op maandag 6 mei 2024 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh niet te veel tijd in steken hoor!
Was het met of zonder watermerk?
Het is toch ook een slecht jaar, qua nummers? Voor mij tenminste.quote:Op maandag 6 mei 2024 19:29 schreef nik4ever het volgende:
Waarom loopt iedereen zo weg met Ierland? Ik heb stiekem die lek bekeken en als dit serieus een van de beste stagings is van dit jaar dan hebben we te maken met een bar slecht jaar... Als dit de hoogste lat is.. pfff...
Viel jullie niets op aan het einde van die bekend gemaakte snippet eerder deze week?quote:Op maandag 6 mei 2024 20:21 schreef Rebel- het volgende:
Op nos.nl staat dat Alonya Alonya is gevallen tijdens het optreden:( Hoop op zonder erg.
Oh djiezas die lekt dus echt al álles.quote:Op maandag 6 mei 2024 20:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zonder weer, zelfde account:
https://twitter.com/droomgrande/status/1787515284040925629
Die kondigt ook al aan dat er vanavond nog meer komt.
Oh nee wacht, dat was Jerry!!!quote:Op maandag 6 mei 2024 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Viel jullie niets op aan het einde van die bekend gemaakte snippet eerder deze week?
Ik dacht daar dus in de laatste tiende seconde ook al dat ze viel of ging vallen en ze het precies daar hebben afgekapt. Zou het er dan niet bij horen ofzo? Want twee keer is wel erg toevallig toch?
Hopelijk niets ernstigs! Ze stond gelukkig wel snel weer opquote:Op maandag 6 mei 2024 20:21 schreef Rebel- het volgende:
Op nos.nl staat dat Alonya Alonya is gevallen tijdens het optreden:( Hoop op zonder erg.
Vanuit de zaal gefilmd:quote:Op maandag 6 mei 2024 20:21 schreef Rebel- het volgende:
Zou ook een knieval oid kunnen worden?quote:Op maandag 6 mei 2024 20:30 schreef Greys het volgende:
Ben ik nou gek of lijkt Jerry hier bijna te vallen in de allerlaatste seconde van de 30 sec snippet? M'n stream zat vast op dat moment dus kon het vanmiddag ook niet checken hoe het toen ging, zag haar alleen erop lopen tot halverwege.
[ x ]
Ziet er wel uit als onderdeel van de choreografie. Zal wel een dramatische move zijn of zo.quote:Op maandag 6 mei 2024 20:30 schreef Greys het volgende:
Ben ik nou gek of lijkt Jerry hier bijna te vallen in de allerlaatste seconde van de 30 sec snippet? M'n stream zat vast op dat moment dus kon het vanmiddag ook niet checken hoe het toen ging, zag haar alleen erop lopen tot halverwege.
[ x ]
Nu je het zegtquote:Op maandag 6 mei 2024 20:30 schreef Greys het volgende:
[ x ]
Dat is duidelijk een knieval.quote:Op maandag 6 mei 2024 20:30 schreef Greys het volgende:
[ x ]
Ja maar de vraag is dus of het erbij hoort. Maar dat zal dan wel.quote:
Ik las schot.quote:Op maandag 6 mei 2024 20:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nu je het zegtof ze moet bukken voor het volgende shot?
Hoort erbij lijkt me. Ze staat stil en gaat in 1 keer naar beneden.quote:Op maandag 6 mei 2024 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar de vraag is dus of het erbij hoort. Maar dat zal dan wel.
De eerste keer dat ik die snippet zag dacht ik echt even dat ze bv op de zoom van heur lange wapperjurk was gaan staan ofzo.
Ik zag ergens anders de postcard van Oekraïne, maar was niet echt onder de indruk.quote:Op maandag 6 mei 2024 20:20 schreef Greys het volgende:
quote:Op maandag 6 mei 2024 20:20 schreef Greys het volgende:
SPOILER: voor diegenen die hem nog niet willen zienOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Bedankt Henk.quote:Op maandag 6 mei 2024 20:50 schreef DevK het volgende:
Spoiler alert: wij staan 6e in de odds.
Te vroeg gepiekt. -Aran Bade.
Alyona Alyona legt uit wat er gebeurde:quote:Op maandag 6 mei 2024 20:21 schreef Rebel- het volgende:
Hup Momo en veel plezier.quote:Op maandag 6 mei 2024 20:56 schreef Momo het volgende:
Hallo iedereen, ik ga zo kijken naar de juryshow, ik denk dat Greys al veel heeft uitgelegd over de acts vanmiddag. Als mij dingen opvallen, ga ik dat melden en ik geef elke act een cijfer voor de staging en vocals.
Superleukquote:Op maandag 6 mei 2024 20:56 schreef Momo het volgende:
Hallo iedereen, ik ga zo kijken naar de juryshow, ik denk dat Greys al veel heeft uitgelegd over de acts vanmiddag. Als mij dingen opvallen, ga ik dat melden en ik geef elke act een cijfer voor de staging en vocals.
Succes, wij zijn wel het Hoofdenpubliek met irrelevante k*tvragen als “Denk je dat Malta naar de finale gaat” of “Gaat Griekenland winnen” of “Moet die vogel uit de act van Nederland”.quote:Op maandag 6 mei 2024 20:56 schreef Momo het volgende:
Nee, nee en pas.quote:Op maandag 6 mei 2024 20:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Succes, wij zijn wel het Hoofdenpubliek met irrelevante k*tvragen als “Denk je dat Malta naar de finale gaat” of “Gaat Griekenland winnen” of “Moet die vogel uit de act van Nederland”.
Ah joh dat is toch ook een prima plaats? Het is niet dat we uit de top 10 zijn gedonderd. Het is Waylon niet.quote:Op maandag 6 mei 2024 20:50 schreef DevK het volgende:
Spoiler alert: wij staan 6e in de odds.
Te vroeg gepiekt. -Aran Bade.
Ben je al wezen plassen?quote:Op maandag 6 mei 2024 20:56 schreef Momo het volgende:
Het is Sanremo niet, ze hoeft straks niet 7 uur non stop in een klapstoeltje te zitten.quote:
Geniet ♡quote:Op maandag 6 mei 2024 20:56 schreef Momo het volgende:
Jazeker! Was gewoon een niet zo'n geslaagd grapje + een update. Vind het al tof dat Joost en zijn vrienden het superleuk doen op alles.quote:Op maandag 6 mei 2024 21:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ah joh dat is toch ook een prima plaats? Het is niet dat we uit de top 10 zijn gedonderd. Het is Waylon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |