Hij heeft ook een goede Marokkaanse rapper in huis.quote:Op zondag 5 mei 2024 21:48 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Wat een held![]()
Nu nog een vet Geordie-accent voor de BBC.
Ja dit is zo aandoenlijk he!quote:Op zondag 5 mei 2024 20:56 schreef d_elise het volgende:
[..]
Och, mooiOok ontzettend lief dat tussen alle grappen door, Stuntje en Appie zo liefdevol naar Joost kijken wanneer het serieus wordt of wanneer hij over moeilijke dingen praat.
Inderdaad ik moet al huilen bij de gedachte. Is maar goed dat meneer Klein vertelde dat het ok is om te huilen. Dus ik laat het gaan..quote:Op zondag 5 mei 2024 22:26 schreef GeorgeM het volgende:
Wat erg als ‘t straks allemaal weer voorbij is
Het is wat simpeler, in de zomer spreekt iedereen hier in friesland bijna Duits, vanwege alle Duitsers die hier vakantie vieren in het noorden😒quote:Op zondag 5 mei 2024 22:45 schreef nik4ever het volgende:
Ik zat net weer even die foto van de drie te bekijken en er schoot me iets te binnen.. Stuntje is qua styling erg gebaseerd op zo'n foute oost-Duitser uit de jaren 90 begin 00. Als je het een beetje verder doortrekt dan heeft zijn styling wel iets weg van een karikatuur van een Oost-European (want dit soort types liepen er destijds ook veel rond in Polen, de Balkan etc.).
Zou het hier een soort van divide and conquer-achtige concept zijn ontstaan? Zo van Joost vertegenwoordigt een beetje het westen van Europa, Stuntje het Oosten en dan in dit geval Appie moet vooral het kind aanspreken. Wellicht te ver gezocht je moet het niet te zwart/wit nemen maar aangezien ze alles met een reden doen...
Ja echt wel. Ook voor het eerst dat we de beelden zien van een NLse artiest die dat doet.quote:Op maandag 6 mei 2024 00:31 schreef Momo het volgende:
Sowieso leuk dat we een artiest hebben die dit soort dingen doet, Oostenrijk, Zwitserland, Georgi, Frankrijk, Duitsland, Ierland, Armeni zijn ook in de zaal met de fans vanavond.
Oh zo bedoelde je hemquote:Op maandag 6 mei 2024 00:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Op Douwe Bob na waren al onze iemands vooral afwezig
Schijnt dat vooral Trijntje daar elke avond flink zat te zuipen!quote:Op maandag 6 mei 2024 00:47 schreef grazz het volgende:
[..]
Oh zo bedoelde je hemIk las hem als Iedereen die leuk meedoet.
Van de vorige iemanden zijn er nooit opnames naar buiten gebracht cause what happens in Euroclub usually stays in euroclub.
Ik had hier bij willen zijnquote:Op maandag 6 mei 2024 00:25 schreef Momo het volgende:
Een verrassings optreden in Euroclub vanavond
[ x ]
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |