Men is in paniek want er is geen echte favoriet, dus reageert men op ieder stukje positief nieuws.. The odds are shaking like crazy, een wedje leggen was nog nooit zo moeilijk in 2024!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 07:48 schreef TLC het volgende:
Oh jee we houden bijna geen procenten meer over zo![]()
Dat denkt hij/hoopt hij, maar dat weet hij niet hoor. Aran weet niets wat wij ook niet weten. Hij speculeert net als wij dat er nog iets speciaals moet gebeuren.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 08:39 schreef GeorgeM het volgende:
Aran was vanmorgen bij 538. Hij heeft het over een stukje AR?
Ik heb wel een stukje gemist, mijn app deed moeilijk.
Ik dacht, ik luister een stukje terug, maar dat kan dus niet, je kunt alleen live luisteren/kijken.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 08:39 schreef GeorgeM het volgende:
Häärijä is Käärijä z'n bestie en sidekick en ze lijken ook nog op elkaar maar dan in het gele pak dat Käärijä vóór de groene mouwen vaak aan had en hij is ook meestal op het podium bij optredens enzo. Die stond met een bordje klaar voor Joost op de luchthaven toen hij in Finland aankwam laatst.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 01:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haarija taxi?Waar is de K gebleven?
![]()
Tak tak tak.
Dit lijkt me ineens heel realistischquote:Op dinsdag 7 mei 2024 08:39 schreef GeorgeM het volgende:
Ik ben even benieuwd naar de reden voor 'ineens'. Hoezo lijkt het je nu realistisch en bv eergister niet?quote:
Het lijkt dat Aran volgt wat de fans zeggen online, die waren ook overtuigd dat de vogel weg ging. En dat feit dat Joost vrijwel het hele optreden stil staat zou op AR moeten duiden. Maar dat weten wij net als Aran pas rond 16:30-17:00 morgen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 09:24 schreef Greys het volgende:
Misschien was het ook een beetje speculeren, net als dat hij (net als velen van ons en overal dachten) enkele dagen geleden zei dat de vogel bij de 2e rep niet terug ging komen.
Ik denk eerder om Joost goed ge-aligned te krijgen met de LED-wall achter 'm.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 09:52 schreef Momo het volgende:
Het lijkt dat Aran volgt wat de fans zeggen online, die waren ook overtuigd dat de vogel weg ging. En dat feit dat Joost vrijwel het hele optreden stil staat zou op AR moeten duiden. Maar dat weten wij net als Aran pas rond 16:30-17:00 morgen.
Verhalen over Luxemburg (waarschijnlijk uit gelekte beelden)quote:Op dinsdag 7 mei 2024 09:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben even benieuwd naar de reden voor 'ineens'. Hoezo lijkt het je nu realistisch en bv eergister niet?
Geen aanval he, integendeel, ben nieuwsgierig!
Ik en @Greys hebben de show gisteren al gezien via fok accreditatie. Er zijn paarse tijgers over het beeld "geplakt" die bewegen, maar weet niet of dat echt AR te noemen is. Tenminste het was niet echt indrukwekkend ofzo, dat er een illusie was dat ze op het podium waren ofzoquote:Op dinsdag 7 mei 2024 10:02 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Verhalen over Luxemburg (waarschijnlijk uit gelekte beelden)
Dat is wel AR, namelijk het toevoegen van virtuele realiteit aan beelden van de echte realiteit. Dus een mix tussen tastbaar en virtueel.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 10:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik en @:Greys hebben de show gisteren al gezien via fok accreditatie. Er zijn paarse tijgers over het beeld "geplakt" die bewegen, maar weet niet of dat echt AR te noemen is. Tenminste het was niet echt indrukwekkend ofzo, dat er een illusie was dat ze op het podium waren ofzo
Het was wel te zien hoor gisterenavond, maar wat je zegt, het zag er nog niet echt mooi uit. Ik denk dat we nog wat jaren verwijderd zijn om dit echt heel goed te doen op het ESF. Of het ligt misschien ook aan het product wat Luxemburg aangeleverd heeft.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 10:15 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dat is wel AR, namelijk het toevoegen van virtuele realiteit aan beelden van de echte realiteit. Dus een mix tussen tastbaar en virtueel.
Dat het er uit ziet als een goedkope Pokemon ripoff is een tweede
Maar dit is een technologie die volgens mij bij de dress rehearsals niet te zien was.
Het had een hoog: ik heb nog wel een neefje die... gehalte.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 10:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Het was wel te zien hoor gisterenavond, maar wat je zegt, het zag er nog niet echt mooi uit. Ik denk dat we nog wat jaren verwijderd zijn om dit echt heel goed te doen op het ESF. Of het ligt misschien ook aan het product wat Luxemburg aangeleverd heeft.
Dat zag je in ieder geval niet gebeuren op dat versnelde filmpje van de hele act.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 10:07 schreef aarontje112 het volgende:
Wellicht worden de kubussen gebruikt bij de act van Joost? Bedoel dan dat ze bijna allemaal naar beneden gaan waardoor Joost omringt wordt door schermen en we dan een soort game effect krijgen? Lijkt me aannemelijker dan AR etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |