abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213440362
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 13:41 schreef d_elise het volgende:

[..]
Ah, dus toch een AMA! Wel van Joost zelf en niet via zo'n kort Eurovision filmpje 🤭 Tof dat hij toch nog een beetje z'n eigen plan kan trekken tussen alle ESF regels door
Ik heb het wel een beetje gehad met het 'oh Joost is zo speciaal met zijn eigen plan en tegen de regels'. Dat was leuk voordat die met een infantiele duizend in een dozijn act kwam aanzetten.
pi_213440426
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_213440580
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 13:53 schreef Jesper23 het volgende:
Opvallend dat hij toch een AMA doet, want hij heeft dus niet meegedaan aan het (eigenlijk verplichte) onderdeel van de EBU met Reddit. Heb vernomen dat daar achter de schermen nog wat divagedrag van de Nederlandse delegatie bij kwam kijken.
Vind dit wel dubbel hoor, het is ook wel een beetje vreemd. Van elk ander land die dit zou doen zou ik ook denken, stel je aan en doe gewoon mee.

De EBU maakt straks ook de running order, hoeveel gunnen ze je nog als je veel weigert/anders wil.
  maandag 6 mei 2024 @ 14:32:13 #54
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213440626
  Redactie Frontpage / Sport maandag 6 mei 2024 @ 14:36:33 #55
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_213440650
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 13:53 schreef Jesper23 het volgende:
Opvallend dat hij toch een AMA doet, want hij heeft dus niet meegedaan aan het (eigenlijk verplichte) onderdeel van de EBU met Reddit. Heb vernomen dat daar achter de schermen nog wat divagedrag van de Nederlandse delegatie bij kwam kijken.
Vermoedelijk mis ik iets, maar wat heeft Joost dan niet gedaan? En verschilt deze AMA dan van een officiële AMA?
pi_213440656
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2024 14:26 schreef Em31 het volgende:

[..]
Vind dit wel dubbel hoor, het is ook wel een beetje vreemd. Van elk ander land die dit zou doen zou ik ook denken, stel je aan en doe gewoon mee.

De EBU maakt straks ook de running order, hoeveel gunnen ze je nog als je veel weigert/anders wil.
Ook mee eens hoor! Het is alleen dat ik de social media van de EBU ook niet zo sterk vindt, maar over het algemeen moet hij niet te veel afwijken of weigeren idd, want dat kan zich ook tegen hem keren. Voor nu lijken ze er wel oké mee aangezien hij wel bij alles voor de meeste views/engagement zorgt. Maar goed, geen idee wat de EBU hier echt over denkt natuurlijk.
pi_213440658
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 13:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Ik heb het wel een beetje gehad met het 'oh Joost is zo speciaal met zijn eigen plan en tegen de regels'. Dat was leuk voordat die met een infantiele duizend in een dozijn act kwam aanzetten.
Hoeveel acts met vogelmannen heb jij gezien?
pi_213440666
Joost is niet de enige die een losse AMA doet op de Eurovision subreddit. Noorwegen, Zweden en Litouwen hebben dat vorige week ook al gedaan en Letland en Estland doen dat deze week ook nog. Hij heeft bijvoorbeeld hier ook gewoon aan meegedaan:

https://www.instagram.com/reel/C6oLxqvCU_e

[ Bericht 21% gewijzigd door spitskool op 06-05-2024 15:02:24 ]
pi_213440823
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 14:37 schreef d_elise het volgende:

[..]
Ook mee eens hoor! Het is alleen dat ik de social media van de EBU ook niet zo sterk vindt, maar over het algemeen moet hij niet te veel afwijken of weigeren idd, want dat kan zich ook tegen hem keren. Voor nu lijken ze er wel oké mee aangezien hij wel bij alles voor de meeste views/engagement zorgt. Maar goed, geen idee wat de EBU hier echt over denkt natuurlijk.
Ja precies, die jongen is een zegen voor Eurovisie. Maakt niet uit welk kanaal, de video met Joost heeft gegarandeerd de meeste views. Die Jan Bors, die aan het begin Europapa zo afkraakte, had zelfs een soort AI-interview met Joost gepost, zag ik. Ik heb het verder niet gekeken, maar dat geeft aan hoe wanhopig men een graantje probeert mee te pikken van het fenomeen Joost :)
pi_213440845
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 14:37 schreef d_elise het volgende:

[..]
Ja misschien compenseert dat het, echt geen idee. Kan niet goed inschatten of de EBU dit niet boeit of dat ze zich ondertussen kapot ergeren. :P Maar we missen natuurlijk wel bij meer dingen dus dat laatste zou me ook niet verbazen.
pi_213440897
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 14:56 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ja precies, die jongen is een zegen voor Eurovisie. Maakt niet uit welk kanaal, de video met Joost heeft gegarandeerd de meeste views. Die Jan Bors, die aan het begin Europapa zo afkraakte, had zelfs een soort AI-interview met Joost gepost, zag ik. Ik heb het verder niet gekeken, maar dat geeft aan hoe wanhopig men een graantje probeert mee te pikken van het fenomeen Joost :)
Een Al-interview met iemand waarvan hij het nummer compleet kut vindt. Ja dan weet je dan Joost views binnenharkt ja. :D
pi_213440936
Waar kan je de AMA terugvinden?
  maandag 6 mei 2024 @ 15:10:47 #64
476197 DevK
Eurodaddy.
pi_213440986
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2024 15:05 schreef NailQueen het volgende:
Waar kan je de AMA terugvinden?
https://www.reddit.com/r/eurovision/s/Crbh60v1ZG

:J
pi_213441023
quote:
Donteattheonion :D
pi_213441051
Iemand vraagt: If you could have any superpower what would it be and why?

Antwoord: You'll see my superpower on the 9th of May (and hopefully also on the 11th)

Hmm...
pi_213441058
Heeft Joost nog iets leuks gezegd mbt Eurovision?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 6 mei 2024 @ 15:36:34 #68
163650 Greys
pi_213441218
Joost deed ook gewoon mee met die shower karaoke van Eurovision en met 'mijn favoriete foto' dus volgens mij doet hij verder bijna alles volgens hun boekje en doet hij helemaal niet aan chronische dwarsliggerij ofzo. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213441312
Enige waar we hem niet hebben gezien is in de little bit more series
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 6 mei 2024 @ 15:44:55 #70
163650 Greys
pi_213441341
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2024 15:42 schreef NailQueen het volgende:
Enige waar we hem niet hebben gezien is in de little bit more series
Ik gok dat hij het wel even genoeg vond omdat hij kennelijk een lied met Käärijä heeft gemaakt en dat is een nieuw nummer dus die views willen ze gewoon zelf denk ik. En terecht ook wel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213441397
Ik ben ook wel benieuwd of hij ervoor openstaat om in de toekomst nog dingen voor het ESF te doen. Als hij wint zal hij wel moeten, volgend jaar at least, maar hij heeft het wel in zich om echt een Eurovisie-icoon te worden die nog wel voor interval acts en/of content gevraagd wordt.
  roze maandag 6 mei 2024 @ 15:57:46 #72
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213441500
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 15:49 schreef d_elise het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd of hij ervoor openstaat om in de toekomst nog dingen voor het ESF te doen. Als hij wint zal hij wel moeten, volgend jaar at least, maar hij heeft het wel in zich om echt een Eurovisie-icoon te worden die nog wel voor interval acts en/of content gevraagd wordt.
Tbh denk ik het niet eerlijk gezegd. Hij heeft ook al aangegeven dat hij blij is dat hij straks weer afscheid kan nemen van de pers.

Het is voor hem een droom die uitkomt dat hij hier een keer aan mee mag doen maar die jongen doet verder graag lekker zijn eigen ding.
Your beauty never ever scared me.
pi_213441767
twitter

Dit kan niet meer mis, dit.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_213441913
Frankrijk komt nu ook wel erg dichtbij helaas
pi_213442024
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 13:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Oeioei, pas op..... kritiek is verboden in dit topic.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')