Slaat nergens op iddquote:Op maandag 10 juni 2024 20:43 schreef klaasweetalles het volgende:
doe normaal met dat volkslied met een zanger
quote:Op maandag 10 juni 2024 20:42 schreef KingRoland het volgende:
Die kinderen die niet recht naast elkaar staan
Alleen Bill van Dijk.quote:
Chef frikandel speciaalquote:Op maandag 10 juni 2024 20:44 schreef KingRoland het volgende:
Dat aids muziek van Armin en chef wie?
Chef van Oekelquote:Op maandag 10 juni 2024 20:44 schreef KingRoland het volgende:
Dat aids muziek van Armin en chef wie?
Zo koud is het daar nu niet hoorquote:Op maandag 10 juni 2024 20:48 schreef TweedeKlum het volgende:
Mijn tegoeden zijn nog steeds bevroren in IJsland.
Ik heb een mars. viesdikquote:Op maandag 10 juni 2024 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heerlijk gezwommen en nu met een alcoholvrije Weihenstephaner en een roze koek lekker naar Depays boevenclub kijken.
Prima maandag
Zelfs ik eet geen roze koek.quote:Op maandag 10 juni 2024 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heerlijk gezwommen en nu met een alcoholvrije Weihenstephaner en een roze koek lekker naar Depays boevenclub kijken.
Prima maandag
Dit klinkt als bonte avond op maandag.quote:Op maandag 10 juni 2024 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Prima maandag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |