hij is NU op de chat
(emailen mag ook gelijk: ulco.l@sweden.com)
[Dit bericht is gewijzigd door JungleMan op 19-12-2000 21:39]
quote:Sorry, ik snap dit topic niet.
Op 19 december 2000 21:37 schreef JungleMan het volgende:
Topic: Bouw voor Ulx aan een beter forum!!en schenk hem zijn klonen...
hij is NU op de chat
Wees je er zuinig op Ulx?
quote:ik snap dus absoluut niet wat jij niet zou kunnen snappen wat ik wel snap
Op 19 december 2000 21:39 schreef Oxazepam het volgende:
Sorry, ik snap dit topic niet.
snappie?
quote:Ik zal het haar straks even uitleggen
Op 19 december 2000 21:42 schreef TheMysteryGuest het volgende:
ik snap dus absoluut niet wat jij niet zou kunnen snappen wat ik wel snapsnappie?
quote:Hahahahahahaha, die userpic!
Op 19 december 2000 21:54 schreef FlauwekUlx het volgende:
en nu?
Trouwens, ik begrijp niet helemaal wat dit topic in Feedback doet, ik verplaats 'm wel naar Onzin, immers; alles wat over Ulx gaat is onzin.
quote:Had jij dat leuke plaatje getekend?
Op 19 december 2000 22:37 schreef Vork het volgende:
Hee..Is me kloon gebanned! WTF
Ik zal je missen Willem-Jan .
[Dit bericht is gewijzigd door Oxazepam op 19-12-2000 22:54]
ik maak een kloon! Jah een kloon, dat mag, want ik zie 'dr genoeg rondlopen. Ik slaapt een post, jah EENTJE in die post stond het volgende en nu?, meer niet. Die kloon was 100% MIJN eigendom, dus geen gezamelijke kloon ofzo. Vervolgens is die kloon van mij GEBANNED!
WAAAAAROM???
quote:Willem-Jan hebben ze ook geband en Ulx weet het wachtwoord niet eens.
Op 19 december 2000 22:56 schreef Vork het volgende:
Overgens, snap ik jullie niet.ik maak een kloon! Jah een kloon, dat mag, want ik zie 'dr genoeg rondlopen. Ik slaapt een post, jah EENTJE in die post stond het volgende en nu?, meer niet. Die kloon was 100% MIJN eigendom, dus geen gezamelijke kloon ofzo. Vervolgens is die kloon van mij GEBANNED!
WAAAAAROM???
Ik zal je missen Willem-Jan , mijn enige sociale kloon
.
quote:Omdat vanwege deze briljant
Op 19 december 2000 22:56 schreef Vork het volgende:
Overgens, snap ik jullie niet.ik maak een kloon! Jah een kloon, dat mag, want ik zie 'dr genoeg rondlopen. Ik slaapt een post, jah EENTJE in die post stond het volgende en nu?, meer niet. Die kloon was 100% MIJN eigendom, dus geen gezamelijke kloon ofzo. Vervolgens is die kloon van mij GEBANNED!
WAAAAAROM???
Er zal nog een bericht in feedback komen, wanneer is nog niet duidelijk. Hangt er vanaf wat er gaat gebeuren. Dit kan wat mij betreft wel eens het begin van het definitief sluiten van FOK! zijn. Gefeliciteerd, had nooit gedacht dat ik ooit serieus met dat idee zou spelen.
Hulde
quote:NEE!! Eerst sluiten ze al het Onzin Forum op GoT en nu dit sluiten?
Op 19 december 2000 23:25 schreef Danny het volgende:
Omdat vanwege deze briljantactie van Jungleman simpelweg alle clones die ook maar verdacht OVERKOMEN worden gebanned.
Registreren kan inmiddels niet meer. Over evt maatregelen tegen de users die meewerken aan dit 'project' wordt nog gedacht.Er zal nog een bericht in feedback komen, wanneer is nog niet duidelijk. Hangt er vanaf wat er gaat gebeuren. Dit kan wat mij betreft wel eens het begin van het definitief sluiten van FOK! zijn. Gefeliciteerd, had nooit gedacht dat ik ooit serieus met dat idee zou spelen.
Hulde
Maar ik zit hier dus wel naast Danny, ik kan dus ook zien aan zijn gedrag en gemoedstoestand dat hij dus nu ECHT op het punt staat alles, maar dan ook alles waar hij zoveel voor over heeft, zoveel voor doet, zoveel liefheeft op te geven. Hij heeft geen zin om het kapot te laten gaan na al die leuke, leerzame en mooie maanden. FOK! heeft voor vele emotionele waarde, zeker voor Danny en die wil hij zo behouden. En als die herinnering aan al die tijd kan behouden worden door ZELF de knop om te zetten en FOK! te laten stoppen zal hij dat doen...het is het niet waard het door users verneukt te zien worden....
quote:Over de knie ermee! Die stoute stouterikken!
Over evt maatregelen tegen de users die meewerken aan dit 'project' wordt nog gedacht.
quote:JM
Omdat vanwege deze briljantactie van Jungleman simpelweg alle clones die ook maar verdacht OVERKOMEN worden gebanned.
hmm.. die TheMan waar Swetsenegger over zeurde op de chat word ook niet geband, zie um nl. nog posten..Registreren kan inmiddels niet meer. Over evt maatregelen tegen de users die meewerken aan dit 'project' wordt nog gedacht.
hoezo 'lekker slim bezig'Er zal nog een bericht in feedback komen, wanneer is nog niet duidelijk. Hangt er vanaf wat er gaat gebeuren. Dit kan wat mij betreft wel eens het begin van het definitief sluiten van FOK! zijn. Gefeliciteerd, had nooit gedacht dat ik ooit serieus met dat idee zou spelen.
bericht in feedback?? euhmm.. bij het nietuwe forum?? kunnen we nog een mooi afscheidsfeestje voor FOK en zijn Onzin forum organiserenHulde
en dan zou nu iedereen verdrietig moeten zijn? hahaha.. een kommetje is genoeg..
quote:Damn, kappen peoples
Op 19 december 2000 23:32 schreef Knorretje het volgende:
Ben geen onzin poster....dat dit in onzin terecht komt is vanwege het gezeik allemaal...Maar ik zit hier dus wel naast Danny, ik kan dus ook zien aan zijn gedrag en gemoedstoestand dat hij dus nu ECHT op het punt staat alles, maar dan ook alles waar hij zoveel voor over heeft, zoveel voor doet, zoveel liefheeft op te geven. Hij heeft geen zin om het kapot te laten gaan na al die leuke, leerzame en mooie maanden. FOK! heeft voor vele emotionele waarde, zeker voor Danny en die wil hij zo behouden. En als die herinnering aan al die tijd kan behouden worden door ZELF de knop om te zetten en FOK! te laten stoppen zal hij dat doen...het is het niet waard het door users verneukt te zien worden....
quote:Kom op, kap nu eens ff met dat ge-eikel!
Op 19 december 2000 23:35 schreef JungleMan het volgende:
JM
(eigenlijk een kloon van M@rt.in!!)
quote:Mee eens... Ik zou et echt niet bepaald leuk vinden als dit forum word gesloten. Pleez doe et nie..
Op 19 december 2000 23:36 schreef FeestBeest het volgende:
Damn, kappen peoples
*BFM gaat op z'n knieen
een geintje is leuk, maar er is een punt daje moet stoppen.. maar volgens mij ligt dastpunt bij sommige mensen op een andere plaats...
Jungleman, ik mis je nu al, lieverd .
quote:Neem van me aan dat het ernst is
Op 19 december 2000 23:37 schreef Kozzmic het volgende:
Dit zijn geen leuke spelletjes meer...
quote:Dit begint verdacht veel te lijken op het onzinforum van GoT vlak voordat et werd gesloten...
Op 19 december 2000 23:47 schreef Ali Salami het volgende:
Neem van me aan dat het ernst is
quote:Eindelijk, laat zien dat het ook ernst is.
Op 19 december 2000 23:47 schreef Ali Salami het volgende:
Neem van me aan dat het ernst is
Niet dat het ergens op slaat dat ie op het forum is geband. Dit topic staat toch in ONZIN. Hallo kunnen jullie niet lezen ofzo.
quote:nou en. dit is GoT niet. En hopelijk doordat er een paar afgegooid worden, wordt het GoT ook niet.
Op 19 december 2000 23:50 schreef bfm het volgende:
Dit begint verdacht veel te lijken op het onzinforum van GoT vlak voordat et werd gesloten...
quote:Geloof me, dit is GEEN onzin. heb al 30+ voor Ulx bestemde clones verwijderd inmiddels.
Op 19 december 2000 23:56 schreef MissX het volgende:
Niet dat het ergens op slaat dat ie op het forum is geband. Dit topic staat toch in ONZIN. Hallo kunnen jullie niet lezen ofzo.
-erik-
oja danny, denk aub 100x na voor je beslist wat te doen met dit forum...weeg de leuke dingen af tegen de minder leuke dingen...wil je het dan echt opdoeken..denk er dan nog eens 100x over na...
[Dit bericht is gewijzigd door entrefice op 20-12-2000 00:04]
Ik ben geen psycholoog of een betweter, maar ik heb een gevoel en ik ervaar dit hele gebeuren nu op die manier....
quote:Volgensmij ben je fout bezig Danny... Ok, je volgt je policy, maar je strijkt heel veel mensen tegen de haren in. Een gevecht tegen zoveel gebruikers kun je niet winnen. En ik kan zowel voor jou als die users begrip opbrengen... Maar volgensmij is bans uitdelen niet de juiste manier om dit aan te pakken, daar komen die users echt wel omheen en dan maken ze Fok! pas echt stuk ("ik krijg zo toch weer een ban dus waarom niet ff keet schoppen")
Op 20 december 2000 00:00 schreef Danny het volgende:
Geloof me, dit is GEEN onzin. heb al 30+ voor Ulx bestemde clones verwijderd inmiddels.
Jungleman ging net ff VEEL te ver en dit zou wel 's 't begin van 't einde kunnen zijn.
Denk nou even na en kom HIER afkoelen.
Maak de boel ALSJEBLEIFT niet kapot.
Please...
V. (ja V. ja)
het slaat nergens op, maar het moest er toch effe uit )))
Koes
quote:Gek he dat hij het serieus neemt, het is a zijn werk en b zijn leven...hij doet niets anders dan FOK!. Het is zijn Kindje, zijn ziel, lichaam en geest en whatever, wat nu door een paar galbakken om zeep wordt geholpen.
Op 20 december 2000 00:02 schreef Vork het volgende:
Danny... ik kan het nog wel een keer zeggen denk ik.. Je neemt het misschien te serieus... misschien moeje t ff laten rusten.. slapen ofzo...
quote:Of je vrees ten rechte komt merk je morgen wel als je wakker wordt of wie weet als het nog een paar uur langer op zich laat wachten.....we zien wel.....de users hebben het voornamelijk in hun hand.
Iets wat ik ook maares zo ga doen.. en dan de volgende dag maar weer verder zien.. Als je nu overhaast acties gaat uitvoeren omdat het uit de hand gaat lopen loopt het juist uit de hand. Ik ontken niet dat FOk bestwel op springen staat.. ga asljeblieft niet forseren anders vrees ik ook voor t einde van fok!
Slaap lekker.
quote:Naar mijn idee is FOK! al stuk......wat houdt FOK! voor jou nu dan nog in ?? niets meer toch...oja een forum waarop iedereen kan rellen en met ieders gevoelens gespeeld mag worden...tjonge dat schopt kont zeg....
Op 20 december 2000 00:04 schreef MacBeth het volgende:
Volgensmij ben je fout bezig Danny... Ok, je volgt je policy, maar je strijkt heel veel mensen tegen de haren in. Een gevecht tegen zoveel gebruikers kun je niet winnen. En ik kan zowel voor jou als die users begrip opbrengen... Maar volgensmij is bans uitdelen niet de juiste manier om dit aan te pakken, daar komen die users echt wel omheen en dan maken ze Fok! pas echt stuk ("ik krijg zo toch weer een ban dus waarom niet ff keet schoppen")
Of er nu nog geband wordt of niet...FOK! is niet meer hetzelfde....maar we zullen er hier alles aan doen en bewerkstelligen dat als FOK! helemaal op zijn kont gaat dat het aan ons zelf ligt en niet aan de users.....
quote:Ja doet het, dus doe er normaal mee...
Op 20 december 2000 00:26 schreef M@rt.in het volgende:
doet deze het wel?
Anarchie kent ook zijn regels.
(Bij deze steekt HBM een hart onder de riem bij alle Modjes Adjes en andere vrijwilligers van dit Forum, iig bedankt voor de gezellige tijd tot nu toe.)
Ik neem het enkele personen het PERSOONLIJK kwalijk voor wat er is gebeurt, en die bans zijn meer dan terecht. Verder denk ik dat die mensen die dit veroorzaakt hebben vrijwillig kunnen gaan. Ruzie is niet nodig maar ga alsjeblieft.
Danny smijt ze eruit reden niet noodzakelijk, laat Fok! niet sterven omdat een stel lamers en loosers hier even denken de boel te komen verzieken.
Henk
[Dit bericht is gewijzigd door Picardski op 20-12-2000 01:52]
quote:Ik sluit me hier volledig bij aan.
Op 19 december 2000 23:36 schreef Killer_Mom het volgende:
Danny en Knorretje. gooi ze er gewoon uit. Reden hoeft ook niet voor mij.
niemand weet wie wie is. met al die klonen.
al wat jullie verdacht vinden hup weg.
En dat ik die LUI, die de mensen waar ik van hou verdriet pijn proberen te doen, het liefst zeer onchristelijk de strot wil doorbijten, is ook prive.
Danny de koele Rotterdammer heeft wel voor hetere vuren gestaan!
Het nederlandse wapen zegt niet voor niets Je maintiendrai! IK ZAL ME HANDHAVEN ook tegen kleine zeikertjes.
quote:was jij ook niet een kloon?
Op 20 december 2000 01:11 schreef Kielef het volgende:
Dat klonengedoe en dat gekanker en gestook is echt ziek.
Nah ff Serieus weer, ookal staat het in onzin. Men zeikt zoveel. Ik zie hier nogsteeds een grap, die een beetje uit de hand is gelopen, maar waarbij d'r al een aantal mensen d'r direkt bovenop zaten, waardoor er nu een ban is uitgedeeld, Danny serieuze woorden heeft gesproken en er nu in de chat ontzettend over gediscussierd wordt. Het kan toch niet zo zijn dat mesne het zich zoooo erg aantrekken dat men er nog zo erg over door gaat...
FOk! is leuk en neem de iets minderleuke dingen met een korrel(tje) zout a.u.b. Dit topic was niet bedoeld om mensen uit hun tent te lokken, maar meer als grap die opgedaan is in de chat, het staat niet voor niets in Onzin.
Ik moet zeggen, ik heb welles ergere dingen gelezen en ook daar maak ik me niet al te druk om.
Mensen, het is maar internet...
* VixenFromHell weet dat er nu mensen zijn die me verrot willen schelden en haten (namen noemen is denk ik niet nodig)
nou ga je gang. ICQ = 59166850 Mail = VixenFromHell@Certifiedbitches.com en IRC kan ook
quote:Vixie, jij bent van jezelf al de moeite waard! Jij hebt toch geen kloon nodig!!! En verrot schelden??? Ik dacht het niet!
Op 20 december 2000 01:20 schreef VixenFromHell het volgende:
Ok, ik heb ook kloons geregged. Maar NIET om Danny te pesten of om FOK! te verzieken. Had ook NIET verwacht dat het zo zou aflopen. Heb Danny al een mailtje gestuurd.* VixenFromHell weet dat er nu mensen zijn die me verrot willen schelden en haten (namen noemen is denk ik niet nodig)
nou ga je gang. ICQ = 59166850 Mail = VixenFromHell@Certifiedbitches.com en IRC kan ook
[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 20-12-2000 01:22]
quote:Ik ben pas van 5 december. Als ik hier mijn mond open doe, mag jij het zeker ook.
Op 20 december 2000 01:19 schreef HBM het volgende:
Mogen er ook betrekkelijk newbies zich aan de chatsessie toevoegen ?
het is echter niet leuk meer
van mij hoeft het ff niet meer
dit is mijn laatste post voor nu
[Dit bericht is gewijzigd door Picardski op 20-12-2000 01:29]
it's hard to stay mad when there's so much beauty in the world
misschien, en dit is dan echt de eerste keer da'k er seriues om vraag, is een slotje wel gepast
(Doen jullie dat dan ook )
quote:Als het MAAR is, WAAROM zit ook jij dan zo dikwijls bij FOK.
Op 20 december 2000 01:16 schreef Vork het volgende:Mensen, het is maar internet...
Het is zo makkelijk te zeggen: Het is maar.
Iemand die op het idee komt en FOK ook nog verwezenlijkt, mag best wel ons respekt hebben. Vind je ook niet?
Of ben jij OOK een van die parasietjes, die leven van het sap van andere wezens.
LET WEL: ik zei niet dat je het bent, ik vroeg het je.
IK ben nooit een kloon geweest. Mijn zoon heeft een netwerk en daar mag ik gebruik van maken.
Een van de interessantste aspekten van FOK vind ik de grote verscheidenheid aan mensen, met zoveel meningen en zoveel stemmingswisselingen.
Alleen dat klonengedoe komt bij mij over alsof ik gedwongen wordt te kijken hoe iemand zich zelf bevredigt. EN IK HAAT DWANG!
Dus van mij uit: weg klonen en weg iedereen, die geen elementair respekt voor een ander heeft.
Ik zit hier inderdaad vanwege de verscheidenheid aan mensen, DAT maakt fok ook bestwel boeiend en dus ook moeilijker om te runnen, dat geloof ik graag.
Als je alleen een Big brother ofrum zou hebben zou je een stuk minder ruzies enzo krijgen omdat er dan eigulluk proacties alleenmaar mesnen komen waarbi jde intresse juist bij Big Brother ligt en zullen daar dan elkaar niet zo snel in de haren vliegen. gelukkig is fok meer, maar ook meer mensen, mensen die lekaar ontmoeten, mensen die elkaar mogen, of juist niet, en mensen die het internet anders beleven, ervaren dan anderen, maar voor me gevoel nemen sommige mensen het internet iets te serieus of iets te persoonlijk, sjah en dat zorgt voor problemen enzo. Kun je niet voorkomen, ieder mens is anders enzo...
Wat ik alleen vind is dat sommige mensen van kleine dingetjes toch een groot punt kunnen maken, en men weet niet van ophouden..
Nu betrap ik mezelf helaas op dat laatste, omdat het nu half 3 is, ik nog zit te tikken over dit aonderwerp terwijl het allang besproken is. Ik wil eigulluk alles uitgummen, maar ik voel me te lui om eventjes de Backspaceknop ingedrukt te houden,
weltrusten!
quote:Vrede op aarde, dus ook vrede op fok.
Op 20 december 2000 08:45 schreef KingShakur het volgende:
Okay....
The Day After...
Misschien even in de kerststemming komen en een topic over "verdraagzaamheid" ???
Ik doe niet aan kerst!
[Bart modus uit]
Fok! heeft mij een heleboel dingen over mensen geleerd, de verschillen en karakters en ik vind het reuze leuk om te zien hoe verschillende mensen serieus met elkaar kunnen praten over diverse problemen.
Tuurlijk lopen de gemoederen wel een hoog op, maar de keren dat dat gebeurde waar ik bij was in de serieuze topics konden we elkaar ook weer tot rede brengen.
Ik hoop dat je goed geslapen hebt Danny, en ik hoop dus ook dat je vandaag gewoon eens op je gemak heel Fok! onder de loep neemt en je niet alleen concentreert op lui die de boel willen verpesten.
Veel succes met je keus en mocht het zo zijn dat je het echt helemaal niet meer ziet zitten is dat ook jouw keus en heb ik daar ook alle begrip voor..
Ben
[Dit bericht is gewijzigd door Herne_the_Hunter op 20-12-2000 10:21]
Grtz Tweek.
[Dit bericht is gewijzigd door twi op 20-12-2000 10:30]
Sterkte, Danny, Knorretje en de rest van De crew.
quote:Ik denk dat reacties als deze totaal overbodig zijn, omdat de text de mensen over wie het hier gaat totaal niet zal aanspreken.
Op 20 december 2000 10:40 schreef DeVuilnisman het volgende:
Jongens, ik zou zeggen: neem eens een tijdje afstand van Fok. (en dan bedoel ik de mensen die menen het hier te moeten verzieken) Laat het allemaal even bezinken en als je denkt dat je weer rustig bent, kom dan weer terug en lever weer een zinnige bijdrage aan Fok, want daar heeft het meer aan dan deze acties.
Kan iemand van de Admin/Mod's misschien opsommen wie er nu concreet gebanned zijn?
Kan me voorstellen, dat dit nu een vervelende vraag is, maar het is louter interesse en niet klierend bedoeld.
Succes vandaag mensen!
quote:Ik denk dat ze zich dan eens moeten gaan afvragen waarom ze wel fokken... Om mensen dwars te zitten of om plezier te hebben?
Op 20 december 2000 10:46 schreef Gellarboy het volgende:
Ik denk dat reacties als deze totaal overbodig zijn, omdat de text de mensen over wie het hier gaat totaal niet zal aanspreken.
Op die manier Fok!ken ze niet...
quote:Waarom ten koste van een ander. Laat me het anders vragen, waarom zou jij je aangesproken moeten voelen door iemand die je amper/niet kent. Omdat hij de zaken anders bekijkt, dat kan, er komen hier veel verschillende typetjes, niet iedereen zal het met elkaar eens zijn. En dat is een goed ding, anders krijgen we allemaal meepraters die niets zeggen(wat nu al veel gebeurt). En zolang het zonder gescheld gebeurt moet je ieders mening respecteren
Op 20 december 2000 10:56 schreef Herne_the_Hunter het volgende:
Waarschijnlijk eigen plezier ten koste van anderen...
quote:klopt, maar zonder gebruikers geen groot fok dus andersom geldt ook.
Op 20 december 2000 02:08 schreef Kielef het volgende:
Het is zo makkelijk te zeggen: Het is maar.
Iemand die op het idee komt en FOK ook nog verwezenlijkt, mag best wel ons respekt hebben. Vind je ook niet?
quote:Ja ik drink melk... Erg he..
Of ben jij OOK een van die parasietjes, die leven van het sap van andere wezens.
LET WEL: ik zei niet dat je het bent, ik vroeg het je.
quote:Klopt, conflicten zullen er dus ook altijd zijn. Daar doe je niets aan. En zolang er niet op echt kwetsendde wijze gescholden wordt moet je dat langs je heen laten gaan. Je kent die mensen immers amper, laten lullen dus. Niet te veel aantrekken.
Een van de interessantste aspekten van FOK vind ik de grote verscheidenheid aan mensen, met zoveel meningen en zoveel stemmingswisselingen.
quote:Wat is elementair respekt???
Dus van mij uit: weg klonen en weg iedereen, die geen elementair respekt voor een ander heeft.
quote:Wat voor de een zinnig is is voor een ander onzinnig en andersom, hangt van je interpretatie van het woord zinnig af.
Op 20 december 2000 10:40 schreef DeVuilnisman het volgende:
Jongens, ik zou zeggen: neem eens een tijdje afstand van Fok. (wat moet ik dan onder het werk)(en dan bedoel ik de mensen die menen het hier te moeten verzieken)(oohh, beschouw die eerste opmerking dan maar als niet geschreven) Laat het allemaal even bezinken en als je denkt dat je weer rustig bent, kom dan weer terug en lever weer een zinnige bijdrage aan Fok,
[Dit bericht is gewijzigd door Party-pooper op 20-12-2000 12:15]
quote:Jungleman wegens het openen van dit topic en Ulx wegens die opmerking in feedback zijn nu geband. Verder schijnen er nog tientallen klonen aangemaakt te zijn en direct geband.
Ik denk dat reacties als deze totaal overbodig zijn, omdat de text de mensen over wie het hier gaat totaal niet zal aanspreken.
Op die manier Fok!ken ze niet...Kan iemand van de Admin/Mod's misschien opsommen wie er nu concreet gebanned zijn?
Kan me voorstellen, dat dit nu een vervelende vraag is, maar het is louter interesse en niet klierend bedoeld.Succes vandaag mensen!
quote:Als Danny de boel afsluit is het ten koste van iedereen... Dat bedoelde ik ermee.
Op 20 december 2000 12:13 schreef Party-pooper het volgende:
waarom ten koste van anderen...
quote:Alsof iemand de bedoeling heeft omdat voor elkaar te krijgen. Dat is slap geouwehoer. Dat is volgens mij nooit Ulx zijn bedoeling geweest(maar zeker weten doe ik het natuurlijk nooit)
Op 20 december 2000 12:19 schreef Herne_the_Hunter het volgende:
Als Danny de boel afsluit is het ten koste van iedereen... Dat bedoelde ik ermee.
quote:precies, PP.
Op 20 december 2000 12:24 schreef Party-pooper het volgende:
Alsof iemand de bedoeling heeft omdat voor elkaar te krijgen. Dat is slap geouwehoer.
[Dit bericht is gewijzigd door bixister op 20-12-2000 13:05]
Kan het niet gewoon eens gezellig blijven zonder "VEEL" klonen. Ik heb er 2 en als die gekickt worden heb ik er geen last van..
Danny KEEP the GOOD work GOING on!..
Want FOK is TE GEK!
GO DANNY GO!
quote:Maar het is wel het eindresultaat...
Op 20 december 2000 12:24 schreef Party-pooper het volgende:
Alsof iemand de bedoeling heeft omdat voor elkaar te krijgen. Dat is slap geouwehoer. Dat is volgens mij nooit Ulx zijn bedoeling geweest(maar zeker weten doe ik het natuurlijk nooit)
[Dit bericht is gewijzigd door Herne_the_Hunter op 20-12-2000 13:41]
quote:Wijze woorden. Think before you act.
Op 20 december 2000 13:37 schreef Herne_the_Hunter het volgende:
Maar het is wel het eindresultaat...
Alles heeft zijn consequenties, het is goed daar bij stil te staan.
quote:Heeft bij Madonna echter niet geholpen. Al haar films bleven floppen.
Op 20 december 2000 13:38 schreef DeVuilnisman het volgende:
Wijze woorden. Think before you act.
quote:heb jij wel eens een goede CD van haar gehoord dan? ik bedoel maar.....
Op 20 december 2000 13:41 schreef GHaven het volgende:
Heeft bij Madonna echter niet geholpen. Al haar films bleven floppen.
quote:je bedoelt wat?
Op 20 december 2000 13:48 schreef DeVuilnisman het volgende:
heb jij wel eens een goede CD van haar gehoord dan? ik bedoel maar.....
quote:Volgens mij wil niemand dat Fok sluit.
Op 20 december 2000 13:45 schreef BlackAngel het volgende:
Ik deel de gedachte dat FOK! sluiten erg zonde is.
Maar veel kloons omdat je toch alleen maar wilt ouhoeren dan vind ik netzo als de CREW BANNEN! geen probleem, dit is een forum die gemaakt is met plezier en niet voor het klier plezier van andere gebruiker en hun klonen!
Ik begin nu een beetje het verhaal er achter te begrijpen, al begrijp ik niet waarom de personen achter die klonen niet normaal kunnen doen.. is het te moeilijk of hebben ze er gewoon geen zin in!
Danny ik vind het een goede keuze dat je het registeren ff uit hebt gezet (wat ik dan gehoord heb) laat het maar ff uitstaan en iedereen tot rust laten komen want het is ons gebruikers forum maar het is en blijft allemaal van JOU!... dus kun jij doen en laten wat je wilt!!!
Danny en de rest van de CREW:
Na regen komt weer zonneschijn
quote:Ik denk ook niet dat dat zal gebeuren. veel te lucratief..
Op 20 december 2000 13:50 schreef Doc het volgende:
Volgens mij wil niemand dat Fok sluit.
quote:wat een onzin!
Op 20 december 2000 13:52 schreef Chandler het volgende:
Ik hoorde net iets over iemand met super veel klonen, kijk dat is nu ook niet de bedoeling. Een kloon of wat kan ik me iets bij voorstellen. Om mischien toch prive dingen op het forum te plaatsen zonder dat het te persoonlijk wordt. Dat kan ik begrijpenMaar veel kloons omdat je toch alleen maar wilt ouhoeren
dan vind ik netzo als de CREW BANNEN! geen probleem, dit is een forum die gemaakt is met plezier en niet voor het klier plezier van andere gebruiker en hun klonen!
Ik begin nu een beetje het verhaal er achter te begrijpen, al begrijp ik niet waarom de personen achter die klonen niet normaal kunnen doen.. is het te moeilijk of hebben ze er gewoon geen zin in!
Danny ik vind het een goede keuze dat je het registeren ff uit hebt gezet (wat ik dan gehoord heb) laat het maar ff uitstaan en iedereen tot rust laten komen want het is ons gebruikers forum maar het is en blijft allemaal van JOU!... dus kun jij doen en laten wat je wilt!!!
Danny en de rest van de CREW:
Na regen komt weer zonneschijn
quote:sorry, maar ik ben het helemaal met hem eens.
Op 20 december 2000 13:53 schreef LDas het volgende:
wat een onzin!
quote:wat een onzin!
Op 20 december 2000 13:54 schreef DeVuilnisman het volgende:
sorry, maar ik ben het helemaal met hem eens.
quote:Blijf je bezig?
Op 20 december 2000 13:56 schreef LDas het volgende:
wat een onzin!
quote:Nou als je om zoiets de boel platgooit, dat is pas .....laat ook maar.
Op 20 december 2000 13:37 schreef Herne_the_Hunter het volgende:
Maar het is wel het eindresultaat...
Alles heeft zijn consequenties, het is goed daar bij stil te staan.
quote:Sluit me bij Ldas aan.. En we blijven bezig
Op 20 december 2000 13:57 schreef DeVuilnisman het volgende:
Blijf je bezig?
quote:onzin?
Op 20 december 2000 13:59 schreef Party-pooper het volgende:
Nou als je om zoiets de boel platgooit, dat is pas .....
quote:Waarom? Ik vind dat Chandler een punt heeft. Waarom wil je van dit forum een plek maken waar mensen liever niet meer komen omdat er constant negatief gepost wordt?
Op 20 december 2000 14:00 schreef Party-pooper het volgende:
Sluit me bij Ldas aan.. En we blijven bezig
[Dit bericht is gewijzigd door DeVuilnisman op 20-12-2000 14:03]
quote:Nou, SunChaser, fijne vent, 't was leuk je gekend te hebben.
Op 20 december 2000 13:52 schreef Chandler het volgende:
Ik hoorde net iets over iemand met super veel klonen, kijk dat is nu ook niet de bedoeling. Een kloon of wat kan ik me iets bij voorstellen. Om mischien toch prive dingen op het forum te plaatsen zonder dat het te persoonlijk wordt. Dat kan ik begrijpenMaar veel kloons omdat je toch alleen maar wilt ouhoeren
dan vind ik netzo als de CREW BANNEN! geen probleem, dit is een forum die gemaakt is met plezier en niet voor het klier plezier van andere gebruiker en hun klonen!
quote:Ik merk daar pas de afgelopen dagen wat van, daarvoor las ik er weinig van dus hoe je aan dat constant komt mag je me ff uitleggen.
Op 20 december 2000 14:02 schreef DeVuilnisman het volgende:
Waarom? Ik vind dat Chandler een punt heeft. Waarom wil je van dit forum een plek maken waar mensen liever niet meer komen omdat er constant negatief gepost wordt?
quote:Wat weet je nou van mij. Niets, nul, nul. Waar baseer jij dat dan op. Wil totaal niet dwars zijn. Maar ja jij staat vrij om te denken wat je wilt
Ik begrijp wel dat je dwars wilt zitten,
quote:Dat ben ik dus niet met je eens dan. Ik denk dat het veel slimmer is om een paar daagjes gezeur van iedereen te krijgen, alle frustraties en gedachten eruit. Als je het opzamelt komt het er een andere keer wel uit in het kwadraat. Problemen zijn er om opgelost te worden niet om ze onder de mat te schuiven om op een gegeven moment onder de mat vandaan te groeien waardoor het probleem alleen maar groter is geworden. Maar ja das mijn mening.
maar ik denk dat je momenteel meer bereikt als je je koest houdt en het forum op zijn beloop laat. Je moet een beetje geven om weer terug te krijgen..
quote:Helaas, ook TARAraboemdijee zullen we missen.
Op 20 december 2000 14:11 schreef Oxazepam het volgende:
Nou, SunChaser, fijne vent, 't was leuk je gekend te hebben.
quote:Voel je niet zo aangesproken joh..
Wat weet je nou van mij. Niets, nul, nul. Waar baseer jij dat dan op. Wil totaal niet dwars zijn. Maar ja jij staat vrij om te denken wat je wilt
quote:Alle 14...
Op 20 december 2000 13:48 schreef DeVuilnisman het volgende:
heb jij wel eens een goede CD van haar gehoord dan? ik bedoel maar.....
Dus kan iedereen die Fok niet serieus neemt en het vreselijk leuk vinden om Fokkers het liefst van de crew op de kast jagen of genieten van rellen en meedoen/veroorzaken even nadenken over wat ze kunnen veroorzaken Anders is er hier straks niemand meer om op de kast te jagen
zijn er geen rellen meer om te veroorzaken of aan mee te doen
Vind dan maar weereens zo'n 'plek' het is niet voor niets dat gebande personen steeds proberen terug te komen...
Het gevoel dat Fok ook dit weer zal overleven overheerst bij mij zeker want ik vertrouw op al die mensen die fok wel in hun hart hebbben gesloten en dat is hoop ik iedereen die hier regelmatig post...
quote:Hey Machiel, don't worry, je favoriete forum zal er echt niet zomaar mee stoppen. Het heeft zo ontzettend veel tijd gekost het op te bouwen, dan kap je het niet zomaar af. Ik denk dat gister gewoon een incident was.
Op 20 december 2000 14:20 schreef Machiel het volgende:
Ik realiseer me net dat ik echt van Fok! hou Dus het idee dat Fok nu of zeer binnenkort zou stoppen maakt me verdrietig barst net bijna in huilen uit. Klinkt natuurlijk wel erg overdreven voor sommigen maar ik kan en wil letterlijk niet zonder Fok!
quote:Nou, misschien was het wel zo, dat de emmer vol was en op overlopen stond.
Op 20 december 2000 14:23 schreef DeVuilnisman het volgende:
Hey Machiel, don't worry, je favoriete forum zal er echt niet zomaar mee stoppen. Het heeft zo ontzettend veel tijd gekost het op te bouwen, dan kap je het niet zomaar af. Ik denk dat gister gewoon een incident was.
quote:Dan zullen er nu goede maatregelen en regels komen, maar het forum zal er niet zomaar mee kappen.
Op 20 december 2000 14:30 schreef Kielef het volgende:
Nou, misschien was het wel zo, dat de emmer vol was en op overlopen stond.
quote:Ulx is gebanned, maar dat was bekend, en Jungleman is gebanned. Verder zijn er louter clones gebanned waarvan het vermoeden was dat die werden gebruikt door of wellicht bedoeld waren voor Ulx.
Kan iemand van de Admin/Mod's misschien opsommen wie er nu concreet gebanned zijn?
Kan me voorstellen, dat dit nu een vervelende vraag is, maar het is louter interesse en niet klierend bedoeld.Succes vandaag mensen!
quote:is de rust nu weder gekeerd?
Op 20 december 2000 15:39 schreef Danny het volgende:
Ulx is gebanned, maar dat was bekend, en Jungleman is gebanned. Verder zijn er louter clones gebanned waarvan het vermoeden was dat die werden gebruikt door of wellicht bedoeld waren voor Ulx.
quote:Vooralsnog wel...
Op 20 december 2000 15:41 schreef DeVuilnisman het volgende:
is de rust nu weder gekeerd?
quote:Ja ... Zoals altijd.
Op 20 december 2000 19:20 schreef Kloon het volgende:Mis ik weer alle fun?
topic dicht ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |