abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 mei 2024 @ 16:21:20 #101
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213429827
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 16:16 schreef kiki2024 het volgende:

[..]
wat staat mij niet? Nee hoor..ik heb zoiets nog nooit eerder meegemaakt, vandaar ook de grote verbazing dat een man zoiets laags kan flikken.
Even realistisch. Wat was er dan precies zo laag? Die drie weken ‘voorspel’, daar deed jij net zo hard aan mee.

Na de seks heeft hij je nog amper aan het lijntje gehouden, want daar stak je al snel een stokje voor.
The love you take is equal to the love you make.
pi_213429848
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 16:21 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Proberen hem nu naar beneden te praten om jezelf een beter gevoel te geven. Die man heeft dan wel 3 weken 'geinvesteerd' maar zijn doel was zijn zak legen, en dat is gelukt. Of jij het goed vond zal hem verder een zorg zijn.

Hij is niet degene die hier een topic opent over dat hij gekwetst is, dat doe jij. Dan zou ik zeggen dat je beter die energie kunt steken in kijken hoe jij de volgende keer weerbaarder dan wel minder naïef kunt zijn in plaats van nu achteraf proberen jezelf een boost te geven door naar beneden te trappen.

Hmhm, ik denk dat die verbazing wat minder is dan je hier wil doen voorkomen.
Ik hoef hem niet naar beneden te praten, want hij staat al beneden mij. als je als 50 jarige man bewust gaat spelen met gevoelens van een vrouw ben je in mijn ogen niks waard. vrouwen ( ik zal trouwens voor mezelf spreken ) deze vrouw kijkt niet alleen naar uiterlijk, maar het hele plaatje. zijn uiterlijk was niet wat ik verwacht had ( minder aantrekkelijk in het echt ) maar dat geeft helemaal niks op het moment dat een man het beste met je voor heeft en je het leuk kan hebben samen. mannen zijn meer visueel. dit heeft helemaal niks te maken met hem naar beneden halen maar gewoon de feiten.
pi_213429865
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2024 16:21 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Even realistisch. Wat was er dan precies zo laag? Die drie weken ‘voorspel’, daar deed jij net zo hard aan mee.

Na de seks heeft hij je nog amper aan het lijntje gehouden, want daar stak je al snel een stokje voor.
het lage is met gevoelens spelen. iemand verliefd proberen te maken, van alles beloven terwijl je dondersgoed weet dat het alleen om seks gaat. wees dan eerlijk en zeg dat je op zoek bent naar seks en niks meer..dan heb je mijn respect
  Moderator zondag 5 mei 2024 @ 16:31:00 #104
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_213429933
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 16:24 schreef kiki2024 het volgende:

[..]
Ik hoef hem niet naar beneden te praten, want hij staat al beneden mij. als je als 50 jarige man bewust gaat spelen met gevoelens van een vrouw ben je in mijn ogen niks waard. vrouwen ( ik zal trouwens voor mezelf spreken ) deze vrouw kijkt niet alleen naar uiterlijk, maar het hele plaatje. zijn uiterlijk was niet wat ik verwacht had ( minder aantrekkelijk in het echt ) maar dat geeft helemaal niks op het moment dat een man het beste met je voor heeft en je het leuk kan hebben samen. mannen zijn meer visueel. dit heeft helemaal niks te maken met hem naar beneden halen maar gewoon de feiten.
Dat hoeft niet, maar dat is wel wat je doet, dus blijkbaar hoeft het toch wel. Prima, maar al je alarmbellen en waarschuwingen die af gingen heb je alsnog allemaal genegeerd en je hebt alsnog je benen geopend. Dat lijkt me wat belangrijker om daar iets mee te doen in plaats van hard te roepen wat je van hem vindt.

Dat is leuk, dat het hele plaatje telt, maar dat hele plaatje had nogal wat alarmbellen en alsnóg bewoog dat je er niet toe om niet met hem naar bed te gaan, dus blijkbaar was het hele plaatje goed genoeg. Het is niet zo boeiend wat je van hem vindt, wat veel boeiender is wat je nou gaat doen om dit een volgende keer te voorkomen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_213429953
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 16:31 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dat hoeft niet, maar dat is wel wat je doet, dus blijkbaar hoeft het toch wel. Prima, maar al je alarmbellen en waarschuwingen die af gingen heb je alsnog allemaal genegeerd en je hebt alsnog je benen geopend. Dat lijkt me wat belangrijker om daar iets mee te doen in plaats van hard te roepen wat je van hem vindt.

Dat is leuk, dat het hele plaatje telt, maar dat hele plaatje had nogal wat alarmbellen en alsnóg bewoog dat je er niet toe om niet met hem naar bed te gaan, dus blijkbaar was het hele plaatje goed genoeg. Het is niet zo boeiend wat je van hem vindt, wat veel boeiender is wat je nou gaat doen om dit een volgende keer te voorkomen.
de echte alarmbellen kwamen na de seks, en daar heb ik iets mee gedaan aangezien hij nu geblokkeerd is en blijft. en in de toekomst spreek ik sws de eerste dates niet meer thuis af
  Moderator zondag 5 mei 2024 @ 16:36:04 #106
16180 crew  CoolGuy
pi_213429976
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 16:33 schreef kiki2024 het volgende:

[..]
de echte alarmbellen kwamen na de seks, en daar heb ik iets mee gedaan aangezien hij nu geblokkeerd is en blijft. en in de toekomst spreek ik sws de eerste dates niet meer thuis af
Nee nee, die alarmbellen kwamen daarvoor al, en die merkte je ook op, alleen koos je ervoor om die te negeren omdat de fantasie aantrekkelijker was dan de realiteit, of wou je zeggen dat binnen 3 weken al praten over de Malediven willen boeken en een huis kopen géén gigantische rode vlag is maar een verjaardag hebben die er eerst niet leek te zijn wél.

Zie, wat je doet is het weer vooral bij hem proberen neer te leggen. Je probeert je eigen verantwoordelijkheid zo klein mogelijk te maken, maar dat is niet hoe het werkt, want als je dat blijft doen dan komt er weer een keer iemand voorbij, en dan gaat het weer mis, en dan ga je achteraf roeptoeteren dat hij kut was en dat je het allemaal wel had voorzien.
pi_213429977
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2024 13:02 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Dit is het probleem dat iemand zegt ‘je kunt me vertrouwen’. Iedereen kan dat zeggen. Het zegt helemaal niks.
Ik durf de stelling wel aan dat betrouwbare mensen zelden zoiets zeggen.
pi_213429994
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 16:36 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Nee nee, die alarmbellen kwamen daarvoor al, en die merkte je ook op, alleen koos je ervoor om die te negeren omdat de fantasie aantrekkelijker was dan de realiteit, of wou je zeggen dat binnen 3 weken al praten over de Malediven willen boeken en een huis kopen géén gigantische rode vlag is maar een verjaardag hebben die er eerst niet leek te zijn wél.

Zie, wat je doet is het weer vooral bij hem proberen neer te leggen. Je probeert je eigen verantwoordelijkheid zo klein mogelijk te maken, maar dat is niet hoe het werkt, want als je dat blijft doen dan komt er weer een keer iemand voorbij, en dan gaat het weer mis, en dan ga je achteraf roeptoeteren dat hij kut was en dat je het allemaal wel had voorzien.
met mijn ex ging ik de eerste date direct naar het buitenland, dus het kan ! ik geloofde het deels wel.
  zondag 5 mei 2024 @ 16:39:14 #109
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213430014
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 16:25 schreef kiki2024 het volgende:

[..]
het lage is met gevoelens spelen. iemand verliefd proberen te maken, van alles beloven terwijl je dondersgoed weet dat het alleen om seks gaat. wees dan eerlijk en zeg dat je op zoek bent naar seks en niks meer..dan heb je mijn respect
Ja, weet je veel. Het kan allemaal een vooropgezet plan zijn geweest. Het kan zijn dat hij zelf ook graag in die fantasie wilde geloven.
  zondag 5 mei 2024 @ 16:40:59 #110
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213430039
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 16:37 schreef kiki2024 het volgende:

[..]
met mijn ex ging ik de eerste date direct naar het buitenland, dus het kan ! ik geloofde het deels wel.
Drielandenpunt?
  zondag 5 mei 2024 @ 16:42:05 #111
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_213430052
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2024 16:40 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Drielandenpunt?
:D
Wie dit leest is een lezer van dit
  Moderator zondag 5 mei 2024 @ 16:42:31 #112
16180 crew  CoolGuy
pi_213430058
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 16:37 schreef kiki2024 het volgende:

[..]
Weer een aanwijzing dat dit niet de eerste keer is dat ik een soortgelijk voorval heb gelezen van je.

Maar ik zou vooral de rest van die post negeren die je niet zo goed uitkomt.
pi_213430094
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 16:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Weer een aanwijzing dat dit niet de eerste keer is dat ik een soortgelijk voorval heb gelezen van je.

Maar ik zou vooral de rest van die post negeren die je niet zo goed uitkomt.
dit is echt de eerste keer dat dit gebeurd is, ik weet niet op welk ander topic je doelt ? heb alleen in big brother geschreven verder niks.
pi_213430099
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2024 16:40 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Drielandenpunt?
wat bedoel je? is het zo raar dat je snel met iemand een weekend weg gaat ?
  zondag 5 mei 2024 @ 16:47:04 #115
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213430129
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 16:44 schreef kiki2024 het volgende:

[..]
Als eerste date? Ja.
  zondag 5 mei 2024 @ 16:47:47 #116
438527 MissButterflyy
pi_213430143
quote:

[..]
Een eerste date wel. Vind je dat normaal? Je kent elkaar niet eens. Maak je altijd van die grootse plannen met mensen die je niet kent?
pi_213430165
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2024 16:47 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Als eerste date? Ja.
als je vooraf al zo intensief contact hebt valt dat wel mee, er zijn ook mensen die online iemand leren kennen en naar het buitenland verhuizen.

maar goed, ik ga verder met mijn leven en nogmaals bedankt voor alle reacties iedereen
  zondag 5 mei 2024 @ 16:55:26 #118
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_213430281
beloven beloven beloven, gratis sex,
quote:
Hij wilde zelfs een ticket boeken om met mij op vakantie te gaan…ondanks dat hij mij nog nooit gezien had, hij had het over samenwonen, samen een huis kopen in de toekomst.
Ik gaf al aan dat hij niks 100% zeker kon weten want hij had mij nog niet eens ontmoet.
Hij was erg overtuigend met zijn woorden.

Hij is naar mijn huis gekomen en we hebben een drankje gedaan..we hebben uren gepraat en hij vertelde dat hij mij een lieve, leuke mooie vrouw vond, en mij nog wel vaker zou willen zien.
We hebben seks gehad en daarna is hij vertrokken.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_213430660
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 12:53 schreef kiki2024 het volgende:
- Ik snap echt wel hoe Tinder werkt, dat mannen vrijwel alleen seks willen, maar ik snap niet dat je 3 weken lang gaat investeren, 20 uur lang met elkaar belt, je adres geeft, je naam, naam van je bedrijf voor 1 avondje seks.
Dat snap ik dus ook niet. Als je zoveel tijd en moeite hebt geïnvesteerd om een vrouw in bed te krijgen, dan zou je denken dat hij het niet bij één keer wil laten. Maar er schijnen mannen te zijn die er een sport van maken om zoveel mogelijk vrouwen in bed te krijgen, en als het ze eenmaal is gelukt, dan dumpen ze die vrouw en gaan ze naar de volgende. Of de sex viel hem ook gewoon tegen.
pi_213430694
Dat hij misbruik van je heeft gemaakt van je kwetsbaarheid is niet goed te praten. Maar ook van jouw kant zijn wat op of aanmerkingen. Iemand die je niet kent moet je sowieso niet mee thuis afspreken maar gewoon in het openbaar zoals een café. En als je mentaal niet lekker in je vel zit is Tinder wel de laatste plek om te zijn.

quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 14:53 schreef kiki2024 het volgende:
wel altijd makkelijk om de schuld eeuwig bij de vrouw te leggen dat ze aan zichzelf moet werken.

sommige mannen zijn nou eenmaal klootzakken en die moeten aan zichzelf gaan werken.
Dit is te makkelijk. Volgens ging jij akkoord om hem bij jou thuis af te spreken. Daarnaast negeerde je de alarmbellen/rode vlaggen en je zit op Tinder terwijl je mentaal niet lekker in je vel zit. Daarnaast het verhaal over je eerste ex en gelijk naar het buitenland als eerste date.... dat getuigd ook dat jij aan jezelf moet werken en wat volwassener moet worden.

Je hebt nou eenmaal klootzakken van mannen (en vrouwe) en die gaan zichzelf echt niet veranderen.

[ Bericht 14% gewijzigd door HSG op 05-05-2024 17:29:03 ]
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_213430744
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 14:11 schreef kiki2024 het volgende:

[..]
ik ga voorlopig niet meer daten, en ga uiteraard ook aan mezelf werken. Ik weet en benoem ook dat ik mentaal niet helemaal lekker zit, dat weet ik echt heel goed.
Aan jezelf werken is natuurlijk een goed voornemen. Maar op zich hoef je niet te stoppen met daten. Maar als ik je daarbij ongevraagd advies mag geven, dan raad ik je wel aan om niet te snel sex te hebben en daar gewoon een tijdje mee te wachten. Mannen die alleen op sex uit zijn, geven het op een gegeven moment gewoon op en mannen die echt een serieuze relatie willen, kunnen heus wel een tijdje wachten met sex.
pi_213430815
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 16:25 schreef kiki2024 het volgende:

[..]
Uiteraard is het heel laag om met gevoelens te spelen, iemand naar de mond te praten en allerlei dingen beloven terwijl je er eigenlijk niets van meent. Maar als hij eerlijk was geweest en had gezegd dat hij alleen op zoek is naar sex, dan was je waarschijnlijk niet met hem naar bed geweest.
  zondag 5 mei 2024 @ 17:23:18 #123
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213430817
quote:

[..]
Nou, best wel ja. Volgens mij ben je op zoek naar liefde en stort je je in alles wat daarop lijkt. Doe het jezelf niet aan, blijf weg van die onzin en ga met jezelf aan de slag. Als je jezelf niet liefhebt, werkt in dit opzicht helemaal niks. En bovendien zit echte liefde hier op Fok natuurlijk, niet op Tinder oid.
Le Diable
  zondag 5 mei 2024 @ 17:29:09 #124
438527 MissButterflyy
pi_213430889
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 17:14 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Dat snap ik dus ook niet. Als je zoveel tijd en moeite hebt geïnvesteerd om een vrouw in bed te krijgen, dan zou je denken dat hij het niet bij één keer wil laten. Maar er schijnen mannen te zijn die er een sport van maken om zoveel mogelijk vrouwen in bed te krijgen, en als het ze eenmaal is gelukt, dan dumpen ze die vrouw en gaan ze naar de volgende. Of de sex viel hem ook gewoon tegen.
Sommige mannen geeft het hele spel een kick. Vooral als het juist moeite kost. Zulke vrouwen heb je ook.

Het is me trouwens niet duidelijk uit het verhaal of hij haar echt meteen wilde dumpen. Hij appte nog na de seks, als ze zelf wat minder heftig had gereageerd was er misschien nog een date gekomen.
pi_213430980
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 17:14 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ja het is echt heel raar allemaal, maar ik zal nooit weten wat de echte reden is/was. echte players ( zoals ik ze ken) beginnen meteen over seks, en houden niet zo van uren bellen. die sturen gewoon wat appjes naar meerdere vrouwen tegelijkertijd. daarom kwam het allemaal zo echt over...wie gaat er nou uren en uren bellen met iemand waar je toch maar even seks mee wil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')