Ik verdenk @Strani ervanquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:21 schreef NailQueen het volgende:
@:Billdauterive Ga eens van de afstandbediening af
Ik kijk voetbal vanavond, sorryquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:21 schreef NailQueen het volgende:
@:Billdauterive Ga eens van de afstandbediening af
Ze kwamen vorig jaar niet door Melodi Festivalen heen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wie zijn dit ook al weer?
Ligt op het puntje van mijn tong
Ik vind dit nummer beter dan Ding-a-Dong die het jaar erop wonquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:53 schreef NailQueen het volgende:
Ik geloof dat dit in een ander jaar nog best had kunnen winnen
Ik vind dit zelfs leuker dan Waterlooquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vind dit nummer beter dan Ding-a-Dong die het jaar erop won
Eensquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vind dit nummer beter dan Ding-a-Dong die het jaar erop won
Oneensquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vind dit zelfs leuker dan Waterloo
Net als Duitsland, al is die wel een klasse minder.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:59 schreef Sableheart het volgende:
Best wel veel goede nummers vanavond. Ierland is daar een van.
Ik vrees dat het vooral voor de fans zou zijn geweest. Ze zijn tegenwoordig lang zo populair niet meer, dus zou het nog meer een WTF moment zijn geweest.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:18 schreef NailQueen het volgende:
Stiekem wel jammer dat we de wombles vorig jaar niet gezien hebben in liverpool
Ik denk dat een versie in het Zweeds het wereldwijd toch iets minder had gedaan (al laat Joost zien dat je niet in het Engels hoeft te zingen om wereldwijd succes te hebben).quote:
Mag ik toch suggereren dat het voortaan alleen wordt gedaan als er écht iets relevants is? Want het meeste heeft natuurlijk niks met mij te maken maar ik wil ook weer niet dat ik een notificatie weg-swipe terwijl ik die wel had moeten lezen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tradities moeten in stand worden gehouden
Luxemburg heeft echt wel een aantal heel goede inzendingen gehad, inderdaad.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:02 schreef BillDauterive het volgende:
Wat leuk al die deuntjes die je mee kan neuriën
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |