Het publiek lijkt het met me eens te zijnquote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:46 schreef Sableheart het volgende:
Portugal was ok, maar ik liet me afleiden door de quizvraag.
Dat gaat me nu, bij het beste ESF lied ooit, niet gebeuren.
Ik vond het erg saai. Er zit een groot verschil tussen de 0-punters.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:52 schreef Sableheart het volgende:
Joegoslavie heeft een vergelijkbaar probleem als Portugal: prima, maar springt er niet uit.
Dat laatste sowieso. Dit nummer van Zwitserland is veel sterker dan beide.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vond het erg saai. Er zit een groot verschil tussen de 0-punters.
De EBU schakelde bewust weg. Het ESF is tenslotte niet politiek.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:56 schreef BillDauterive het volgende:
Zag je dat trouwens? Na Zwitserland kwam er een man op het podium met een bord 'boycot' en de rest kon ik niet zien. Ik ben benieuwd wat dat nou was!
Met dat laatste systeem waren al mijn punten naar Italie gegaan.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:03 schreef BillDauterive het volgende:
Ik had graag meer landen punten willen geven, al had ik, met het systeem van 10 punten te verdelen over alle kandidaten, ook maar 3 landen punten gegeven
Wat mij betreft wel. Best een leuk liedje. Ik zou ze niet in de top 3 hebben, maar vind het niet erg dat Italië dat wel gedaan heeft.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:03 schreef Sableheart het volgende:
@:Strani: was het terecht dat Spanje in 1964 de laatste plaats ontweek?
Ik ben er niet direct van overtuigd, namelijk
Linkje?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:08 schreef Sableheart het volgende:
[..]
1964
We zitten al in de intervalact.
in dat geval, excuses.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:14 schreef BillDauterive het volgende:
Ik word altijd vrolijk van de puntentelling.
Moet je dat vragen, als je mijn posts van vandaag gezien hebt?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:17 schreef BillDauterive het volgende:
Niet erg hoorIk gaf pas antwoord toen ik hoorde dat die geskipt werd.
Mogen we de intervalversie van dit lied (2022) zo ook nog beluisteren? Of vind je 3x op een avond te veel?
Jij ook hartelijk bedankt voor het meekijken, en uiteraard @ESF1Gamer die ook nog aansloot.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:21 schreef BillDauterive het volgende:
Bedankt voor het hosten, Sable! Dit was een mooie editie met een geweldige en meer dan terechte winnaar.
Nee, ik denk niet dat het nodig is om @Strani te taggen. Ik heb deze keer niet direct een goede vraag voor hem.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:14 schreef NailQueen het volgende:
Gaan we nog steeds @:Strani taggen wanneer spanje aan de beurt is?
Tradities moeten in stand worden gehoudenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:14 schreef NailQueen het volgende:
Gaan we nog steeds @:Strani taggen wanneer spanje aan de beurt is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |