ja. Probeer dat eens een jaar of 5 uit. Dan zul je zien dat de winnaars ook eens bij andere startposities.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:06 schreef Sableheart het volgende:
Het zou wel een verbetering zijn als we daar weer naar terug zouden gaan: "the order of appearance is purely coincidental". In plaats van dat de startvolgorde gebruikt wordt om de uitslag te beinvloeden.
Ik kan hem zeker ook wel waarderen.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:07 schreef Sableheart het volgende:
@:Cee ik geloof dat jij de opener van vanavond wel kan waarderen. Gouden schoentjes.
Beterschap! In ieder geval leuk dat je er bent!quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:16 schreef NailQueen het volgende:
Ik kom even meekijken. Maar ik ben opeens niet lekker geworden dus ik kijk even hoe lang ik meekijk
Beterschap dan!quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:16 schreef NailQueen het volgende:
Ik kom even meekijken. Maar ik ben opeens niet lekker geworden dus ik kijk even hoe lang ik meekijk
Overal zwarte pieten?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:20 schreef BillDauterive het volgende:
Het introfilmpje van Spanje zou nu niet meer kunnen
Een van je favorieten komt straks langs!quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:25 schreef Domnivoor het volgende:
Goedenavond allen![]()
Ik kom net thuis en haak ook even aan.
Billquote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een van je favorieten komt straks langs!
Ah, rundersatéquote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:22 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Nee, een Spaanse traditie, met protesten vanuit de dierenbeschermers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |