quote:Wie op 4 mei aanwezig wil zijn bij de Dodenherdenking op de Dam in Amsterdam moet zich vooraf aanmelden. Dat heeft het Nationaal Comité 4 en 5 mei bekendgemaakt. Via de website herdenkingopdedam.nl kunnen mensen sinds vanochtend gratis een reservering maken.
De maatregel is het gevolg van de beslissing van de burgemeester van Amsterdam en de politie om minder mensen toe te laten bij de herdenking en de kranslegging: 10.000 in plaats van zo'n 20.000. Dat is besloten vanwege de toegenomen spanning in de maatschappij en een grote actiebereidheid, zei burgemeester Halsema deze maand.
Met het reserveringssysteem wil de gemeente voorkomen dat "kwetsbare mensen" en mensen die van ver komen straks geen plek kunnen vinden op de Dam. Bij aankomst op de Dam worden bezoekers gefouilleerd, zoals al bekend was.
Hoezo? Mensen als Halsema faciliteren die #geen4meivoormij types toch? Voor mij is zij een van de gezichten van de exteeemlinkse kerk / woke activisten. Maar goed, weer een traditie verpest. En we staan erbij en kijken ernaar. Ik begrijp het gewoon niet.quote:
Triestquote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:34 schreef Haags het volgende:
[ x ]
De ratten van Hamas waren elders aanwezig.
Er zijn allerlei maatregelen genomen om te voorkomen dat de herdenking verpest werd. En als er iemand niet antisemitisch is en ook daar maatregelen tegen neemt, is het Halsema. Haar speech was meer dan prima.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:33 schreef ISVV het volgende:
[..]
Hoezo? Mensen als Halsema faciliteren die #geen4meivoormij types toch? Voor mij is zij een van de gezichten van de exteeemlinkse kerk / woke activisten. Maar goed, weer een traditie verpest. En we staan erbij en kijken ernaar. Ik begrijp het gewoon niet.
Ik vind de oorlog in het Midden-Oosten ook verschrikkelijk. Maar we hebben gewoon veel volk in dit land dat graag aan het pesten van de autochtone bevolking doet. Die worden ruimschoots gefaciliteerd. Nou, ik weiger dat te accepteren.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:34 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Bijzonder triest.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:34 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Niks, was gewoon een prima speech.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik zie niet in wat Halsema anders had moeten doen.
Gaat mij dan ook niet om deze speech.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er zijn allerlei maatregelen genomen om te voorkomen dat de herdenking verpest werd. En als er iemand niet antisemitisch is en ook daar maatregelen tegen neemt, is het Halsema. Haar speech was meer dan prima.
Amsterdam is al verloren.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:34 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Oké internetvrijheidsstrijderquote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:37 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik vind de oorlog in het Midden-Oosten ook verschrikkelijk. Maar we hebben gewoon veel volk in dit land dat graag aan het pesten van de autochtone bevolking doet. Die worden ruimschoots gefaciliteerd. Nou, ik weiger dat te accepteren.
Sterk dit! Ga maar sarcastisch doen en het weglachen onder het mom van Hollandse nuchterheid. Gelukkig hebben we o.a. de afgelopen verkiezingen gezien dat ik niet de enige ben die zich groen en geel ergert.quote:
Je bent echt niet goed snik. Maar goed, dat is uiteraard slechts mijn mening.quote:
Dus... die prutspartij gaat niets veranderen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:45 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Ach, weer een zetel voor de PVV erbij
Zo min mogelijk podium geven aan dat uitschotquote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:40 schreef 3rr0r het volgende:
Het journaal heeft Slotervaart niet meegekregen
Heb je een goed alternatief? Of moeten we vrolijk doorgaan met imams uitnodigen die prediken dat je ons (ja ook jij beste Etto) moet haten?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dus... die prutspartij gaat niets veranderen.
En gelukkig maar.
Oh dat weet ik hoor, en het faciliteren van die haat door naïeve 'progressieven' is een enorm probleem. Alleen zet de PVV daar een andere haat tegenover die ik niet zo zie zitten.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:49 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Heb je een goed alternatief? Of moeten we vrolijk doorgaan met imams uitnodigen die prediken dat je ons (ja ook jij beste Etto) moet haten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |