Lewis heeft niet zijn beste dag nee, kan hier allemaal wel om lachenquote:
Bijna wel ja. Dit was echt stuitend..quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:25 schreef heywoodu het volgende:
De hypocrisie van Hamilton deed fysiek pijn
eerlijk is eerlijk iedereen zou dat natuurlijk gewoon melden. als je daarmee een punt extra kan krijgen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:25 schreef heywoodu het volgende:
De hypocrisie van Hamilton deed fysiek pijn
No further action.quote:
Uiteraard, maar dat maakt het niet minder hypocrietquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk iedereen zou dat natuurlijk gewoon melden. als je daarmee een punt extra kan krijgen.
Het gaat er meer om dat hij er voor de zoveelste keer mee weg komt.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk iedereen zou dat natuurlijk gewoon melden. als je daarmee een punt extra kan krijgen.
Speeding is meestal boete toch?quote:
die straks Kmag en Ham in 1 ruk voorbijquote:
Zeker niet. Wel tijdens de VT’s. Tijdens kwali en wedstrijd gewoon een sportieve straf.quote:
Dan moet hij eerst nog voorbijquote:
mwach...quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat maakt het niet minder hypocriet
dat ontken ik niet, maar om het hypocriet te vinden van Ham dat die het gaat melden vind ik niet terechtquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat hij er voor de zoveelste keer mee weg komt.
Tijdens de race een tijdstraf dacht ik.quote:
Heel saai ja.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:27 schreef Nattekat het volgende:
Hoe veel jaar duurde het contract van deze baan ook al weer?
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zeker niet. Wel tijdens de VT’s. Tijdens kwali en wedstrijd gewoon een sportieve straf.
Weet niet of dit telt als "race"..quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:27 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Tijdens de race een tijdstraf dacht ik.
Wat was z'n stelling dan?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:27 schreef butz0rs het volgende:
ham en mag penalty, dan heeft yuki een punt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |