Hij is een van de betere uitleggers.quote:Op maandag 6 mei 2024 10:10 schreef LethalNinja het volgende:
Zou de USA hulp te laat zijn voor Donbas/ Luhansk?
Voor de steden ten westen daarvan uiteraard niet
Las elders dat Oekraïne wel wil onderhandelen maar niet eerder dan de tweede helft van 2025
Wat moeten ze daarmee? Hun argument is toch dat Oekraïne eigenlijk Rusland is en dat Oekraïners Russen zijn? Waarom zou je een atoombom op je eigen mensen willen gooien?quote:
Ik kan me nog een tijd herrineren dat ik echt de rillingen kreeg als Poetin zei.quote:
"Noeks" zijn een vergeldings- en afschrikwapen, je maakt je zelf er niet geloofwaardiger op wanneer je daar stoer mee gaat lopen doen als zij het een aanvalswapen wat je naar believen kunt inzetten.quote:Op maandag 6 mei 2024 12:45 schreef koemleit het volgende:
[..]
Ik kan me nog een tijd herrineren dat ik echt de rillingen kreeg als Poetin zei.
"zorg dat onze beste verdedgingswapens paraat worden gemaakt" .
Tegen Shoigu en Gerasimov (meen ik).
Maar blijkbaar kun je zoiets een paar keer per jaar roepen, en dan nog steeds denken dat mensen het serieus nemen.
Yep, er is geen enkel land dat ooit z'n Noeks noemt enkel onzekere dictatortjes doen dat.quote:Op maandag 6 mei 2024 12:49 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
"Noeks" zijn een vergeldings- en afschrikwapen, je maakt je zelf er niet geloofwaardiger op wanneer je daar stoer mee gaat lopen doen als zij het een aanvalswapen wat je naar believen kunt inzetten.
Je past logica toe. Denk emotie zonder logicaquote:Op maandag 6 mei 2024 12:44 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wat moeten ze daarmee? Hun argument is toch dat Oekraïne eigenlijk Rusland is en dat Oekraïners Russen zijn? Waarom zou je een atoombom op je eigen mensen willen gooien?
Ik denk dat hij op een gegeven moment de afweging zal maken om een bovengrondse test te doen om de vijand echt bang te maken, zonder het risico te lopen op een kernoorlog.quote:Op maandag 6 mei 2024 12:49 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
"Noeks" zijn een vergeldings- en afschrikwapen, je maakt je zelf er niet geloofwaardiger op wanneer je daar stoer mee gaat lopen doen als zij het een aanvalswapen wat je naar believen kunt inzetten.
Dit had ik allang verwacht eerlijk gezegd.quote:Op maandag 6 mei 2024 13:55 schreef Confetti het volgende:
Ik denk dat hij op een gegeven moment de afweging zal maken om een bovengrondse test te doen om de vijand echt bang te maken, zonder het risico te lopen op een kernoorlog.
In zekere zin lokt het westen het gebruik van kernwapens uit, omdat het werkt.quote:Op maandag 6 mei 2024 13:55 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik denk dat hij op een gegeven moment de afweging zal maken om een bovengrondse test te doen om de vijand echt bang te maken, zonder het risico te lopen op een kernoorlog.
Een Tsar Bomba in full HD zal het Westen doodsbang maken. De geopolitieke gevolgen zullen niet gering zijn, maar niet fataal.
Ja, wat is het, vanaf dag 2 van deze oorlog, ofzo?quote:Op maandag 6 mei 2024 14:09 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dit had ik allang verwacht eerlijk gezegd.
Da's geen schip uit de Kirov Klasse en dat is niet de Krimbrug.quote:
Klopt, dat account post wel vaker onzin.quote:Op maandag 6 mei 2024 14:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Da's geen schip uit de Kirov Klasse en dat is niet de Krimbrug.
Dat moet toch wel een droombaan zijn in het russische leger: met een heli boven open zee jagen op zeedrones gewapend met AA.quote:Op maandag 6 mei 2024 15:58 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
De R73 is een IR guided raket met een bereik van 20-40km (afhankelijk van de versie)
Als dit klopt heeft het potentieel.
Wat kan er mis gaanquote:Op maandag 6 mei 2024 16:23 schreef oheng het volgende:
[..]
Dat moet toch wel een droombaan zijn in het russische leger: met een heli boven open zee jagen op zeedrones gewapend met AA.
Ik vind hem echt sterk in de verslaglegging van dit conflict. Hij geeft weer wat er nu gebeurt via ondersteunende beelden, hij praat makkelijk (luistert makkelijk weg) en tussen al de serieuze praat af en toe toch ook nog een grapje. Op fok zijn er veel die zijn filmpjes niet kijken omdat hij Rusland biased is en dat is best jammer.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:30 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Hij is een van de betere uitleggers.![]()
En spreekt heel duidelijk
![]()
De meesten zijn te hijgerig om snel update nieuws te willen geven, en weten bijzaken en hoofdzaken niet te onderscheiden.-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |