Zo benieuwd hoe ze eruit gaan zienquote:Op zaterdag 4 mei 2024 09:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dat lijkt me weinig druk te geven, minder dan repetities iig. Is vast gezellig en leuk om te doen. Hij gaat vast met z'n hele birdwatchersclub over die loper.
Ik bedoel het niet aanmatigend, meer als reactie op "mensen als jij". Dat is namelijk ook denigrerendquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:52 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Zullen we dat ‘nounou’ weglaten?
Ik vind dit denigrerend overkomen en het is duidelijk dat Summer het er moeilijk mee heeft.
Van mij hoef je jezelf niet te verdedigen hoor. Jij hebt ook recht op een mening #laatgaanquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:54 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet aanmatigend, meer als reactie op "mensen als jij". Dat is namelijk ook denigrerend![]()
Ik ben het verder helemaal niet oneens met Summer, zoals je misschien hebt gelezen.
Die worst lijkt me een trollactie. Een game is het meest logisch inderdaad, waarbij af en toe door dat LED-scherm de illusie wordt gewekt dat Joost zich in de game bevindt. Eigenlijk is dat volgens mij wat @Greys al zei voordat de staging überhaupt bekend wasquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat denk ik inderdaad ook, het wordt een game. Met toevoegingen op het beeld en misschien ook een aangepast beeld wat later normaal wordt. Iemand zei ook dat al dat rood dan een error is.
Enige is dat sommige foto’s dan niet helemaal te plaatsen zijn, zoals die worst enzo. Maar er moet wel iéts zijn in dat deel en een game lijkt logisch omdat hij ook op 1 plek blijft staan.
Die worst slaat op de Duitse tekst in het lied i guessquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:59 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die worst lijkt me een trollactie. Een game is het meest logisch inderdaad, waarbij af en toe door dat LED-scherm de illusie wordt gewekt dat Joost zich in de game bevindt. Eigenlijk is dat volgens mij wat @:Greys al zei voordat de staging überhaupt bekend wasHet is heel erg Joost.
Trollactie als in dat zien we straks niet meer? Want ik kan me niet voorstellen dat ze grapjes repeteren.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:59 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die worst lijkt me een trollactie. Een game is het meest logisch inderdaad, waarbij af en toe door dat LED-scherm de illusie wordt gewekt dat Joost zich in de game bevindt. Eigenlijk is dat volgens mij wat @:Greys al zei voordat de staging überhaupt bekend wasHet is heel erg Joost.
50-50quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:03 schreef BramVeen2002 het volgende:
Hoe groot achten we de kans dat we nog gaan winnen?
Hij had toch ook die powerpoint-slide met 33% loading. Die gaan we ook niet terug zien. En dus bij de eerste rehearsal een bord met worst, en bij de tweede een leeg bord. Lijkt me gewoon een grap.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Trollactie als in dat zien we straks niet meer? Want ik kan me niet voorstellen dat ze grapjes repeteren.gisteren zag je ook nog een leeg bord.
7%.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:03 schreef BramVeen2002 het volgende:
Hoe groot achten we de kans dat we nog gaan winnen?
Dat zou wel grappig zijn, al zou het me ergens wel verbazen dat ze zin hebben om grapjes uit te halen, ook vanuit het Zweedse team.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:08 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hij had toch ook die powerpoint-slide met 33% loading. Die gaan we ook niet terug zien. En dus bij de eerste rehearsal een bord met worst, en bij de tweede een leeg bord. Lijkt me gewoon een grap.
Ja, ik denk ook zoiets. Dat hij letterlijk door Europa loopt op een wereldbol. Met daarbij visuals die verwijzen naar de verschillende landen, lekker herkenbaar voor iedereen. Als ze dit voor elkaar krijgen kan het wel eens een verpletterend optreden worden.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:46 schreef Greys het volgende:
Ik denk ook nog steeds zoiets. Dat het dus lijkt alsof hij in een game zit of lijkt alsof hij in het LED scherm zit straks, voor alle tv kijkers dan. Niet in de zaal.
[ afbeelding ]
Soms is wat steun zo belangrijk, dank je.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:52 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Zullen we dat ‘nounou’ weglaten?
Ik vind dit denigrerend overkomen en het is duidelijk dat Summer het er moeilijk mee heeft.
Met ‘mensen als jij’ bedoelt ze volgens mij gewoon ‘mensen die het op die manier zien’. Dat bedoelt ze ook niet aanmatigend.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:54 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet aanmatigend, meer als reactie op "mensen als jij". Dat is namelijk ook denigrerend![]()
Ik ben het verder helemaal niet oneens met Summer, zoals je misschien hebt gelezen.
Net als Summer.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Van mij hoef je jezelf niet te verdedigen hoor. Jij hebt ook recht op een mening #laatgaan
Moet er nog steeds elke keer om lachen. Die uitdrukking van die smiley is echt zo tof.quote:
Haha, gaaf. Ik had niet echt verwacht dat iedereen zo enthousiast zou zijn. Echt leuk.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Moet er nog steeds elke keer om lachen. Die uitdrukking van die smiley is echt zo tof.
Neem een bord curryworst!quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, gaaf. Ik had niet echt verwacht dat iedereen zo enthousiast zou zijn. Echt leuk.
Nu ben ik ook Joost fan trouwens.
Ik zie nog steeds 7% staanquote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:53 schreef TDHS het volgende:
Maar na de 7% van gisteren zitten we momenteel weer op 8% dus....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |