Gameachtig denk ik ook nog steeds, futuristisch niet, eerder nostalgisch ninetiesquote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:10 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Wie zegt dat science fiction props nodig heeft?
Ik denk inderdaad wel dat het straks iets game achtigs en futuristisch heeft en dat daar de troef vandaan komt, en dan zijn termen als maanlanding toch niet echt gelogen toch?
Geweldig, hier moest ik hardop om lachenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:55 schreef Rebel- het volgende:
[..]
Net in een jaar dat Polen geen visuals voor tv-only toevoegt!
Ik laat de verrassing die vast nog komt op mij komen. Maar gezien de reacties hier en ook elders zoals bij de bookies. Is het allemaal niet zo groot als de woorden maanlanding en science fiction voor veel mensen klonken. De verwachtingen waren heeeeeeeeel hoog gemaakt daardoor. Wat je interpretatie van de woorden is natuurlijk aan iedereen zelf. Maar veel mensen hebben die bar hoog gelegd.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:10 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Wie zegt dat science fiction props nodig heeft?
Ik denk inderdaad wel dat het straks iets game achtigs en futuristisch heeft en dat daar de troef vandaan komt, en dan zijn termen als maanlanding toch niet echt gelogen toch?
Ja zoiets, inderdaad.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gameachtig denk ik ook nog steeds, futuristisch niet, eerder nostalgisch nineties
We hebben de maanlandingachtige troef nog niet gezien, dus je weet toch nog eigenlijk niet of het zo groot is als beweerd wordt?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik laat de verrassing die vast nog komt op mij komen. Maar gezien de reacties hier en ook elders zoals bij de bookies. Is het allemaal niet zo groot als de woorden maanlanding en science fiction voor veel mensen klonken. De verwachtingen waren heeeeeeeeel hoog gemaakt daardoor. Wat je interpretatie van de woorden is natuurlijk aan iedereen zelf. Maar veel mensen hebben die bar hoog gelegd.
Ik denk dat er ook nog wel iets is wat we nog niet hebben gezien. Dat zou zeker kunnen. Weet niet of daar weer echt iets fantastisch moet verwachten. Als je nog veel verwacht vallen dingen vaak tegen. Denk trouwens dat er wel veel meer energie van dit optreden af gaat komen dan de beelden nu doen vermoeden.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:14 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maar wat we tot nu toe zien is gewoon een beetje suf, het is zo braaf voor de artiest die Joost Klein is. Dus dat doet mij (wellicht ten onrechte) vermoeden dat er toch nog wel iets gaat gebeuren. Ook omdat je hem aan het begin van dat fragment dus ziet "landen".
Ik ook. Echt álles wat Joost & team tot nu toe hebben laten zien, straalt uit dat er heel goed over nadacht is. De uiteindelijke act is daar het sluitstuk van. Verwacht ik.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:17 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ja zoiets, inderdaad.![]()
Ik denk nog steeds dat ze de verwachtingen helemaal waar gaan maken en het gewoon vet wordt.
Don't watch !!!quote:
Nee, dat weten we allemaal niet. Maar het is nog wat om iets te verwachten wat echt heeel groots is en de hele game van het songfestival om ver gaat gooien. Het lijkt erop dat mensen dat wel verwachten van Joost online.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:18 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
We hebben de maanlandingachtige troef nog niet gezien, dus niemand weet toch nog eigenlijk niet of het zo groot is als beweerd wordt?
Laten we eerst het eindproduct bekijken voordat we zeggen dat de staging echt om zeep is geholpen. Bookies gaan vooral uit van de informatie nu.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:24 schreef BramVeen2002 het volgende:
Ja maar we gaan nu echt de verkeerde kant op bij de bookies, ik begin me nu echt zorgen te maken. Denk dat het er niet meer in zit.
Staging blijft toch altijd weer een dingetje voor Nederland, we hebben onze kansen om mee te doen om de win nu toch wel redelijk om zeep geholpen.
Wacht nou maar afquote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:24 schreef BramVeen2002 het volgende:
Ja maar we gaan nu echt de verkeerde kant op bij de bookies, ik begin me nu echt zorgen te maken. Denk dat het er niet meer in zit.
Staging blijft toch altijd weer een dingetje voor Nederland, we hebben onze kansen om mee te doen om de win nu toch wel redelijk om zeep geholpen.
Bookiesquote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Laten we eerst het eindproduct bekijken voordat we zeggen dat de staging echt om zeep is geholpen. Bookies gaan vooral uit van de informatie nu.
Dat is nog VIJF nachten slapen. Hoe gaan we deze tijd doorkomenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:25 schreef NailQueen het volgende:
Oh god nu moeten we tot woensdag wachten tot we meer te weten krijgen
Juries zeggen hallo Poepz0rquote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
BookiesNederland heeft 60% om de halve finale te winnen. 3 x zoveel als Zwitserland en dan zou Zwitserland ineens de finale winnen?
doesn't make sense
Ehm juries? Die stemmen niet mee in de halve finalequote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
BookiesNederland heeft 60% om de halve finale te winnen. 3 x zoveel als Zwitserland en dan zou Zwitserland ineens de finale winnen?
doesn't make sense
Dan nog klopt het niet. Immers zouden ze dan gelijkwaardig zijn qua % in de finale en dat is dus niet zo. Immers staat Zwitserland ruim voor.quote:
Mijn vierkante ogen van alle schermtijd hebben op zich nu wel zin in een avondje niks.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is nog VIJF nachten slapen. Hoe gaan we deze tijd doorkomen
Dat is onder de aanname dat het verschil dat gemaakt wordt door de jury groter gaat zijn dan verschil in televote, die 100% is in de halve finale.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan nog klopt het niet. Immers zouden ze dan gelijkwaardig zijn qua % in de finale en dat is dus niet zo. Immers staat Zwitserland ruim voor.
Zwitserland heeft meer een 'jurylied' op papier. Maar we zullen zien, ja toch?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan nog klopt het niet. Immers zouden ze dan gelijkwaardig zijn qua % in de finale en dat is dus niet zo. Immers staat Zwitserland ruim voor.
Vertel me dat je er nog altijd geen donder van snapt zonder me te vertellen dat je er nog altijd geen donder van snapt.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
doesn't make sense
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |