Nee, dat weten we allemaal niet. Maar het is nog wat om iets te verwachten wat echt heeel groots is en de hele game van het songfestival om ver gaat gooien. Het lijkt erop dat mensen dat wel verwachten van Joost online.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:18 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
We hebben de maanlandingachtige troef nog niet gezien, dus niemand weet toch nog eigenlijk niet of het zo groot is als beweerd wordt?
Laten we eerst het eindproduct bekijken voordat we zeggen dat de staging echt om zeep is geholpen. Bookies gaan vooral uit van de informatie nu.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:24 schreef BramVeen2002 het volgende:
Ja maar we gaan nu echt de verkeerde kant op bij de bookies, ik begin me nu echt zorgen te maken. Denk dat het er niet meer in zit.
Staging blijft toch altijd weer een dingetje voor Nederland, we hebben onze kansen om mee te doen om de win nu toch wel redelijk om zeep geholpen.
Wacht nou maar afquote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:24 schreef BramVeen2002 het volgende:
Ja maar we gaan nu echt de verkeerde kant op bij de bookies, ik begin me nu echt zorgen te maken. Denk dat het er niet meer in zit.
Staging blijft toch altijd weer een dingetje voor Nederland, we hebben onze kansen om mee te doen om de win nu toch wel redelijk om zeep geholpen.
Bookiesquote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Laten we eerst het eindproduct bekijken voordat we zeggen dat de staging echt om zeep is geholpen. Bookies gaan vooral uit van de informatie nu.
Dat is nog VIJF nachten slapen. Hoe gaan we deze tijd doorkomenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:25 schreef NailQueen het volgende:
Oh god nu moeten we tot woensdag wachten tot we meer te weten krijgen
Juries zeggen hallo Poepz0rquote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
BookiesNederland heeft 60% om de halve finale te winnen. 3 x zoveel als Zwitserland en dan zou Zwitserland ineens de finale winnen?
doesn't make sense
Ehm juries? Die stemmen niet mee in de halve finalequote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
BookiesNederland heeft 60% om de halve finale te winnen. 3 x zoveel als Zwitserland en dan zou Zwitserland ineens de finale winnen?
doesn't make sense
Dan nog klopt het niet. Immers zouden ze dan gelijkwaardig zijn qua % in de finale en dat is dus niet zo. Immers staat Zwitserland ruim voor.quote:
Mijn vierkante ogen van alle schermtijd hebben op zich nu wel zin in een avondje niks.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is nog VIJF nachten slapen. Hoe gaan we deze tijd doorkomen
Dat is onder de aanname dat het verschil dat gemaakt wordt door de jury groter gaat zijn dan verschil in televote, die 100% is in de halve finale.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan nog klopt het niet. Immers zouden ze dan gelijkwaardig zijn qua % in de finale en dat is dus niet zo. Immers staat Zwitserland ruim voor.
Zwitserland heeft meer een 'jurylied' op papier. Maar we zullen zien, ja toch?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan nog klopt het niet. Immers zouden ze dan gelijkwaardig zijn qua % in de finale en dat is dus niet zo. Immers staat Zwitserland ruim voor.
Vertel me dat je er nog altijd geen donder van snapt zonder me te vertellen dat je er nog altijd geen donder van snapt.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
doesn't make sense
Klopt alleen is de kans VEEL groter dat het verschil juist met de televote gemaakt gaat worden en niet bij de juries.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is onder de aanname dat het verschil dat gemaakt wordt door de jury groter gaat zijn dan verschil in televote, die 100% is in de halve finale.
Ik ben eerlijk gezegd banger dat er een land wint waar ik geen zin in heb (Israël, weer Oekraïne, weer Italië), dan dat wij niet zouden winnen, want dat heb ik nooit geloofd. Ben al blij met top 5 denk ik.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:26 schreef Arizona het volgende:
Overigens voel ik nog steeds totaal geen spanning of we gaan winnen of niet. Dat maakt me nog steeds niet uit. Maar ik ben door dit alles zó ongelooflijk benieuwd naar het eindresultaat van the process
Voor de honderdste keer: de odds zeggen niks. De bookies weten niet meer dan jij en ik. En zij weten ook niet of er nog iets bijzonders in de staging van Joost komt.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:24 schreef BramVeen2002 het volgende:
Nouja de vraag is waar is die aanname op gebaseerd dat Zwitserland een jurylied heeft? Op niksquote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Zwitserland heeft meer een 'jurylied' op papier. Maar we zullen zien, ja toch?
Als wij niet winnen zou ik leuk vinden als Kroatië of Zwitserland winnen, een keer een andere winnaar.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd banger dat er een land wint waar ik geen zin in heb (Israël, weer Oekraïne, weer Italië), dan dat wij niet zouden winnen, want dat heb ik nooit geloofd. Ben al blij met top 5 denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |