Ach, je ziet er niks op joh. Extreem versneld filmpje, alleen met dingen die we al wisten. En geen visuals, want van achteren gefilmd.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:21 schreef NailQueen het volgende:
Staat die instafilmpje ook ergens anders? Ik kan hem niet openen
Dan is die Surprise Surprise toch dat Hennie Huisman erin zitquote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:26 schreef Gebruikersnaam___ het volgende:
De vogel lijkt trouwens dikker geworden op de foto’s van vandaag.
Hij heeft de curryworst opgegeten.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:26 schreef Gebruikersnaam___ het volgende:
Inmiddels zes porties.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:31 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hij heeft de curryworst opgegeten.
Ja het lijkt wel een kleinere aparte LED. Waar hij dus misschien *in* kan?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:32 schreef Dave het volgende:
Lastig dat die beelden allemaal zo closeup zijn.
[ afbeelding ]
Hier lijkt het wel alsof ie niet voor de volledige ledwand staat.
Daar zit Linda Wagenmakers onder verstopt.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:26 schreef Gebruikersnaam___ het volgende:
Waar komt deze vandaan trouwens?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:32 schreef Dave het volgende:
Lastig dat die beelden allemaal zo closeup zijn.
[ afbeelding ]
Hier lijkt het wel alsof ie niet voor de volledige ledwand staat.
De foto is zo afgesneden dat je het niet goed kunt zien, maar is dit niet 1 van de cubes? Zal wel niet, gisteren werd in de blog gezegd dat 't voor 't eerst was dat die dingen helemaal naar beneden waren.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja het lijkt wel een kleinere aparte LED. Waar hij dus misschien *in* kan?
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar komt deze vandaan trouwens?
Want in de tweede repetitie gallery staat ie niet.
Dank je!quote:
Als die verder nergens staat in gallery dan denk ik dat die nep is. Lijkt ook niet op die 34% screen van vorige keer.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je!
Vraag me alleen af waar die hem dan vandaan hebben. Als mensen noi gewoon eens een bron overal bij zetten.
Betse Em,quote:
Ja dat ging over de 66 procent foto maar dit gaat over die foto dat hij voor die kleinere LED lijkt te staan met die silhouetten die hand vasthouden. Uit deze tweet rechtsboven. Die zie ik ook niet in de gallery toch.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Als die verder nergens staat in gallery dan denk ik dat die nep is. Lijkt ook niet op die 34% screen van vorige keer.
[ afbeelding ]
Dat zou betekenen dat AR 1 van de opties is, waaruit de delegaties kunnen kiezen, en dan zou ik verwachten dat er meer acts gebruik van zouden maken.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:41 schreef Aadrianus het volgende:
Ik weet niet wie het al eerder zei, en in welk topic, maar in dat versneld afgespeelde filmpje zie je heel goed dat Joost (bijna) niet van zijn plek komt. Dat is zo tegenstrijdig met de spring-en-ren-rond-Joost die we als artiest kennen. Dat verschil is te groot. Dit is niet voor niks, dit is geen toevel. Er is een reden voor. Er gaat iets gebeuren wat alleen op het tv-scherm te zien is. Net als de Willemsbrug die ineens in Ahoy was. Waardoor Joost min of meer op zijn plek geankerd moet blijven.
Het lijkt alsof hier de cube op de achterste poot van het kruis helemaal naar beneden is.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat ging over de 66 procent foto maar dit gaat over die foto dat hij voor die kleinere LED lijkt te staan met die silhouetten die hand vasthouden. Uit deze tweet rechtsboven. Die zie ik ook niet in de gallery toch.
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |