Zie footer: 15:45.quote:Op maandag 6 mei 2024 14:36 schreef Funhouse het volgende:
Hoe laat begint die eerste doorloop eigenlijk?
Nou, wij zouden het wel op prijs stellen als we gewoon netjes kunnen volgen wat voor indruk de openingsact en de introductie van de hosts geeft.quote:Op maandag 6 mei 2024 15:17 schreef Greys het volgende:
Dit is de eerste keer dat we kunnen testen of alles werkt so be gentle als ik niet meteen vanaf seconde 1 hier meetyp heAlles staat klaar en open en opgeladen maar vorig jaar was het ook even prutsen in het media center voordat alles goed ging.
Dat ga je ook zeker lezen.quote:Op maandag 6 mei 2024 15:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou, wij zouden het wel op prijs stellen als we gewoon netjes kunnen volgen wat voor indruk de openingsact en de introductie van de hosts geeft.
Ik heb mijzelf voorgenomen dit jaar niets vooraf te kijken. Ik hou het nog volquote:Op maandag 6 mei 2024 15:24 schreef Greys het volgende:
Kijk gerust ook hoofden op streams enzo he!
Zij mogen alleen geen geluid erbij hebben meer geloof ik. Dus het zal vast allemaal wat doods en vreemd overkomen.
Als alles goed gaat kan ik misschien woensdag proberen ook te hoofden maar eerst even deze vuurdoop 2024 hier met gewoon typen.
Gierenquote:Op maandag 6 mei 2024 15:42 schreef Greys het volgende:
Bij CONNECTION bovenin mijn scherm op de press stream staat GOOD dus dit kan niet meer mis gaan jongas! #jansmit
Fred hoor jij ook niet in Malmo te zitten? Je had toch ook een kaartje?quote:Op maandag 6 mei 2024 15:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou, wij zouden het wel op prijs stellen als we gewoon netjes kunnen volgen wat voor indruk de openingsact en de introductie van de hosts geeft.
Lijkt ook bij Matt nog niet gebeurd te zijnquote:Op maandag 6 mei 2024 15:45 schreef Greys het volgende:
Niks te zien nog en het is 15.45![]()
Kan iemand even in een van de hoofden streams kijken of daar al wel iets is begonnen?
Ik zit in de ESC Discord en die horen piepjes ofzo, en nu net zeggen ze 'Hi everybody!' aan het publiek (?)quote:Op maandag 6 mei 2024 15:45 schreef Greys het volgende:
Kan iemand even in een van de hoofden streams kijken of daar al wel iets is begonnen?
Matt zegt nu dat hij iets ziet startenquote:Op maandag 6 mei 2024 15:45 schreef Greys het volgende:
Oh wel slimquote:Op maandag 6 mei 2024 15:47 schreef Greys het volgende:
Oh daar gaat ie! Je moest kennelijk op een piepklein knopje drukken om de room nog eens te enteren.
Heel groot in beeld vier QR codes met je eigen naam, dus als je iets opneemt en verspreid weten ze meteen door wie. Het is alleen wel HEEL groot dus daardoor zie je weer weinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |