Dit is een Japanse film, fluitketel.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 11:55 schreef Fok-it het volgende:
Godzilla, Kong en Fast and the Furious deel 344 is echt wel de grootste aids van Hollywood.
Ohquote:
Ik ben echt benieuwd wat je er van vind, dit keer een zeer goed verhaal en dat zie je helaas maar al te weinig!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:26 schreef GGMM het volgende:
Oh en ontopic: ik heb het voornemen deze film dit weekend te gaan kijken. Ik ben ook helemaal niet van de hollywood-godzilla, maar deze film krijgt zulke goede recensies dat ik wel benieuwd ben geworden hoe de "echte" godzilla hoort te zijn en of dat me wel kan boeien.
Dit weekend volgt er dus een review.
Uitstekende film inderdaad 7.5/10.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:55 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd wat je er van vind, dit keer een zeer goed verhaal en dat zie je helaas maar al te weinig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 mei 2024 01:14 schreef GGMM het volgende:
Uitstekende film inderdaad 7.5/10.
Godzilla was tof en die Shikishima was een boeiend character.
Dat eindePrecies, totaal wat je eigenlijk niet had verwacht als je de titel vergeleek met de andere Godzilla films! maar mooi man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
Bron: https://www.bloomberg.co.(...)04-14/SUPOOTDWRGG000quote:Filmbedrijf Toho investeert de komende drie jaar 1200 miljard yen om wereldwijd uit te breiden, met de focus op films, anime en games zoals Godzilla en Jujutsu Kaisen. Onderdeel van de plannen is een vervolg op "Godzilla Minus One"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |