Die zouden ze ook achter gesloten deuren moeten houden of zonder telefoonsquote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat laatste kan sowieso niet want de Juryshow (avond voor de live semi) is al open voor publiek.
Je weet wat de delegatie bepaalt dat bekend gemaakt mag worden. Eurovision deelt wat repetitiefotos en korte filmpjes ervan, maar de deelnemers/omroepen bepalen zelf welke stukjes.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:31 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
ok dat was 'vroegaaah' wel anders, toen meteen al de jurk van trijntje die door de streamers werd benoemd. Nu weet je dus niks :-(.
Zou tof zijnquote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:32 schreef Em31 het volgende:
Straks zien we weer bijna niets en kiezen ze een heel niksig stukje.
Ik zie Joost daar nog wel voor aan ook om het minst interessante stukje te laten zien hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:32 schreef Em31 het volgende:
Zou me in ieder geval niet verbazen nee. Wel benieuwd of de foto’s nu wat anders zijn.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie Joost daar nog wel voor aan ook om het minst interessante stukje te laten zien hoor.
Dan lekt er alsnog wel van alles door de kat van de teckel van de tante van een jurylid uit weet ik veel waar.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die zouden ze ook achter gesloten deuren moeten houden of zonder telefoons
Ik verwacht er niet heel veel van (ook om teleurstelling te voorkomenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:32 schreef Em31 het volgende:
Denk het ook niet, maar we krijgen sowieso wel een idee van hoe ze de camera’s gebruiken. Lijkt me sterk dat dat heel simpel is. Hoop ik niet dan.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:37 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik verwacht er niet heel veel van (ook om teleurstelling te voorkomen). Wel dat het volgende week op tv sterk overkomt, maar het clipje zal nog niet veel onthullen.
Als we in die 30 seconden niets interessants zien begin ik wel te vrezen eigenlijkquote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie Joost daar nog wel voor aan ook om het minst interessante stukje te laten zien hoor.
Het minst interessante stukje zal vast nog steeds heel interessant zijn gok ik. Maar of De Troef er al in zit betwijfel ik.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als we in die 30 seconden niets interessants zien begin ik wel te vrezen eigenlijk
WELKOM hierquote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:40 schreef Eurochacha het volgende:
Misschien een slideshow als 30 sec video, zou me ook niks verbazen
Met z'n AH tassie met snacks.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:41 schreef drxanax het volgende:
Zullen nu wel in the viewing room zitten. Feedback geven aan regisseur en de dertig seconden uitzoeken.
De troef komt pas in de liveshow kaarija!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Het minst interessante stukje zal vast nog steeds heel interessant zijn gok ik. Maar of De Troef er al in zit betwijfel ik.
Ik vermoed dat de troef inderdaad Appie als vogel met een cameraview is, al dan niet vliegendquote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Het minst interessante stukje zal vast nog steeds heel interessant zijn gok ik. Maar of De Troef er al in zit betwijfel ik.
Gezelligquote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:43 schreef Eurochacha het volgende:
[..]
Bedankt bedankt!!! Lang meegelezen maar toch maar een account aangemaakt
Käärijä geeft de 12 punten namens Finland dus ik denk niet dat ie optreedt met NL.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De troef komt pas in de liveshow kaarija!
Halve finalequote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Käärijä geeft de 12 punten namens Finland dus ik denk niet dat ie optreedt met NL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |