Oehquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:03 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Heel anders sfeertje dan met Mia en Dion vorig jaar. je kon een kratje Bier koelen als je die naast Mia en Dion Bier zette
Of gewoon reactie op van die FvD-achtige lui die elke keer op sociale media roepen hoe Woke het wel niet is.quote:
Jaaaa! En dan in de vorm van EVOLquote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Of gewoon reactie op van die FvD-achtige lui die elke keer op sociale media roepen hoe Woke het wel niet is.
Schitterende vergelijking jaquote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:03 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Heel anders sfeertje dan met Mia en Dion vorig jaar. je kon een kratje Bier koelen als je die naast Mia en Dion zette
Laat het alsjeblieft vanmiddag zijn, tot vanavond wachten is toch niet te doen!!quote:
@Momoquote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:29 schreef meneertje1972 het volgende:
Weet iemand dit? Vorige jaren keek ik een stream en dan zag je streamende 'journalisten' kijken naar de rehearsals. Je hoorde dan wat ze er van vonden en wat ze zagen. Ik kan die linkjes niet meer vinden. Weet iemand waar ik die kan vinden of is dat dit jaar verboden om te streamen (ze zenden de beelden niet uit maar je ziet ze zitten)
Precies mijn vraagquote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:29 schreef meneertje1972 het volgende:
Weet iemand dit? Vorige jaren keek ik een stream en dan zag je streamende 'journalisten' kijken naar de rehearsals. Je hoorde dan wat ze er van vonden en wat ze zagen. Ik kan die linkjes niet meer vinden. Weet iemand waar ik die kan vinden of is dat dit jaar verboden om te streamen (ze zenden de beelden niet uit maar je ziet ze zitten)
Dat is pas bij de juryrehearsal volgende week. Nu wordt er alleen na de repetitie een blog en wat foto;s uigetrebrachtquote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:29 schreef meneertje1972 het volgende:
De eerste en tweede repetities zijn gesloten voor pers dus er valt niks te kijken en streamen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:29 schreef meneertje1972 het volgende:
Ze zouden alle beelden etc moeten verbieden. Zo denkt Joost er ook over. Veel leuker dat je bij de uitzending pas alles voor het eerst zietquote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:30 schreef Greys het volgende:
[..]
De eerste en tweede repetities zijn gesloten voor pers dus er valt niks te streamen.
ok dat was 'vroegaaah' wel anders, toen meteen al de jurk van trijntje die door de streamers werd benoemd. Nu weet je dus niks :-(.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:30 schreef Greys het volgende:
[..]
De eerste en tweede repetities zijn gesloten voor pers dus er valt niks te kijken en streamen.
Dat laatste kan sowieso niet want de Juryshow (avond voor de live semi) is al open voor publiek.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze zouden alle beelden etc moeten verbieden. Zo denkt Joost er ook over. Veel leuker dat je bij de uitzending pas alles voor het eerst ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |