7 en 9 mei halve finale en 11 mei de finale.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 10:21 schreef Caland het volgende:
Wanneer is dat tamme herderswedstrijdje eigenlijk?
Ik krijg vandaag drie pakketjes en boodschappen bezorgdquote:Op vrijdag 3 mei 2024 10:24 schreef GGMM het volgende:
Vandaag tussen 13:00 en 15:00 wordt mijn pakket bezorgd.
Althans, dat staat er dus hij zal wel weer om 19:00 komen.
Dit stond in m'n mail, nu ik op de 3S-link klik blijkt dat hij morgen tussen 17:30 en 22:00 wordt bezorgd.
Nou ben ik pislink zeg.
Wist je trouwens dat Tong groot fan is van Joost?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 10:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
7 en 9 mei halve finale en 11 mei de finale.
ONZE Joost moet op 9 mei.
Een stukje zelfreflectie past bij de groten der aarde.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 10:27 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk was dit niet zo grappig.
Ik ben een beetje chagrijnig
Ik vond het wel een leuke eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 10:27 schreef GGMM het volgende:
Me schuld gevoeldquote:Op vrijdag 3 mei 2024 10:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godverdomme
Heb ik me 2 minuten lang voor niks schuld gevoeld
Dit kan ik mij voorstellen. Nu zit je nog een avond langer in het donker.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 10:27 schreef GGMM het volgende:
Dat heb ik wel eens gelezen ja.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 10:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat Tong groot fan is van Joost?
Hermien zocht mij onderlaatst op in de dm met pittige woordenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 10:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens gelezen ja.
Ik ben die vent spuugzat, die volgt me tegenwoordig in elk topic.
Stukje voltooid leven.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 11:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hermien zocht mij onderlaatst op in de dm met pittige woorden
Toch niet met de woorden dat je een hielenlikkende kuthoer bent?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 11:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hermien zocht mij onderlaatst op in de dm met pittige woorden
Wat vind jij daar nou van, een hielenlikkende kuthoer?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 11:13 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Toch niet met de woorden dat je een hielenlikkende kuthoer bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |