quote:Op vrijdag 3 mei 2024 11:32 schreef Symphonic het volgende:
De enige sport waar ik werkelijk helemaal niets van begrijp.
Ik weet wat bat en wicket zijn en dan houdt het op.
Is er ergens een korte duidelijke uitleg over cricket waar ook wordt uitgelegd hoe dat zit met runs, all over etc? Ik wil wel graag weten hoe het spel in elkaar zit (serieuze interesse)
Je hebt twee sessies. In de ene sessie sla je de bal, in de andere sessie gooi (en vang) je de bal.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 11:32 schreef Symphonic het volgende:
De enige sport waar ik werkelijk helemaal niets van begrijp.
Ik weet wat bat en wicket zijn en dan houdt het op.
Is er ergens een korte duidelijke uitleg over cricket waar ook wordt uitgelegd hoe dat zit met runs, all over etc? Ik wil wel graag weten hoe het spel in elkaar zit (serieuze interesse)
1 run voor Levitt en hij is uitquote:Op dinsdag 4 juni 2024 15:11 schreef VoMy het volgende:
Straks om 17.30, LIVE op de NOS. Het schijnt dat we nu een goede batter hebben in de persoon Michael Levitt, dat scheelt al ten opzichte van het ODI-WK vorig jaar. Klachten zijn geloof ik dat de pitches in de VS nogal kut zijn voor als je hoge scores wil halen maar wij Nederlanders moeten het toch hebben van het tactische steekspel en niet van het meppen.
Niet dus...quote:Op zaterdag 8 juni 2024 16:31 schreef Unquote het volgende:
Levitt moet dit keer wel echt wat van zijn klasse laten zien zoals in dat toernooi in Nepal. Daar stond hij echt als een gek te slaan.
Een fenomeen, alweer uitquote:Op dinsdag 4 juni 2024 15:11 schreef VoMy het volgende:
Straks om 17.30, LIVE op de NOS. Het schijnt dat we nu een goede batter hebben in de persoon Michael Levitt, dat scheelt al ten opzichte van het ODI-WK vorig jaar. Klachten zijn geloof ik dat de pitches in de VS nogal kut zijn voor als je hoge scores wil halen maar wij Nederlanders moeten het toch hebben van het tactische steekspel en niet van het meppen.
Wat is de reden? Liever geld verdienen bij Somerset?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 16:48 schreef Unquote het volgende:
Dat van der Merwe er niet bij is valt wel echt vies tegen. Niet alleen hoe hij speelt maar ook de pure entertainment value als hij mee doet.
[ afbeelding ]
yupquote:Op zaterdag 8 juni 2024 16:49 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Wat is de reden? Liever geld verdienen bij Somerset?
ik heb dat liever dan iemand als o'dowd die in T20 vaak een halve run per bal gemiddeld slaat, wat echt veel te laag is.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 16:50 schreef VoMy het volgende:
O'Dowd die 3* maait en de bal mist en nu gepakt wordt. Nu de altijd roekeloos battende Engelbrecht.
Bij Engelbrecht viel me in India vorig jaar op dat hij heel weinig runs scoort en veel voor boundaries gaat. Als het loopt dan is dat mooi maar anders heb je ook wel veel dots.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 16:52 schreef Unquote het volgende:
[..]
ik heb dat liever dan iemand als o'dowd die in T20 vaak een halve run per bal gemiddeld slaat, wat echt veel te laag is.
in ODI is dat wel veel minder erg, in T20 verwacht ik juist dat je voor boundaries gaat. PP bijna voorbij en 1 boundary geslagen, dat is echt niet goed.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 16:58 schreef VoMy het volgende:
[..]
Bij Engelbrecht viel me in India vorig jaar op dat hij heel weinig runs scoort en veel voor boundaries gaat. Als het loopt dan is dat mooi maar anders heb je ook wel veel dots.
ik ben die discussie zo spuugzat. Het gaat niet weg door te blijven zeggen hoe je het niet eens bent met het format.quote:
We hebben wel meer lage scores gezien dit WK. Al ga ik er nog niet vanuitquote:Op zaterdag 8 juni 2024 18:42 schreef Unquote het volgende:
het zal toch niet jongens? Na zo'n lage score?
11 zelfsquote:
8 runs per over is prima te doen!quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:11 schreef DeeBee het volgende:
Ja, definitief einde tijdperk, Bangladesh maakt 16 runs in het 16e over
Niet met 2 wickets in 3 ballenquote:
Klaar met 118 na 16 oversquote:Op maandag 17 juni 2024 04:36 schreef Max23 het volgende:
Wel een goed begin van NL aan slag
44 na 4 overs
Nette run chase van Engeland. En de VS ook nog relatief kort op de gevraagde 194 gekomen.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:14 schreef borisz het volgende:
20 June 2024 India 181/8 (20 overs) v Afghanistan 134 (20 overs)
India won by 47 runs
20 June 2024 (N): Bangladesh 140/8 (20 overs) v Australia 100/2 (11.2 overs)
Australia won by 28 runs (DLS method)
B
19 June 2024: South Africa 194/4 (20 overs) v United States 176/6 (20 overs)
South Africa won by 18 runs
19 June 2024 (N) West Indies 180/4 (20 overs) v England 181/2 (17.3 overs)
England won by 8 wickets
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |