Viel hier nog mee maar inderdaad dat was wel even geledenquote:
heeejjjjquote:
Wij hebben die eerste gedaan, alleen voor DOMUnder. Bij die tweede zit er ook een tour van het Domplein bij, bovengronds. Ik zie nu ook dat de Domtoren en paleis Lofen er ook nog bij zit, dus best een lange tour, maar dan heb je wel alles gehadquote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:15 schreef Prisha het volgende:
@:Domnivoor hadden jij en Jobi nu de Dom underground tour gedaan? Ik meende me dat vaag te herinneren?
Ik wil hem ook gaan doen, klopt het dat het enkel door DOMUnder wordt verzorgd? Ik zie daar een drietal tours staan, maar ik zie eigenlijk niet welke ik het beste kan doen.
Welke hebben jullie gedaan?
[ link | afbeelding ]
ahh thanks.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wij hebben die eerste gedaan, alleen voor DOMUnder. Bij die tweede zit er ook een tour van het Domplein bij, bovengronds. Bij de derde zit er ook een bezoek bij aan paleis Lofen, waar nog ondergrondse resten van zijn te vinden en waar een museum is.
Welke je het beste kan doen, kan je zelf bepalenHet is allemaal leuk. In Lofen ben ik nooit geweest, maar het klinkt leuk in ieder geval.
Eventjes aangepast mijn post, want ik las niet goedquote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
ahh thanks.
Dan denk ik de tweede. Ben nooit in de Dom geweest zelfs![]()
thanks
Maar dan is sneltrein vaart? Want alleen DomUnder is 75 minuten en Lofen is 60 minuten. Maar die middelste met de combi is 100 minuten. Dat is dus niet alles bij elkaar opgeteld dan...hmmm...ik wil niets missen. Misschien toch beter de eerste doen?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eventjes aangepast mijn post, want ik las niet goedDie tweede lijkt een combi ticket voor alles te zijn (Lofen, Domkerk, Domtoren, DOMUnder en Domplein)
Die tweede lijkt mij niet ideaal. Je ziet dan alles maar kort.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Maar dan is sneltrein vaart? Want alleen DomUnder is 75 minuten en Lofen is 60 minuten. Maar die middelste met de combi is 100 minuten. Dat is dus niet alles bij elkaar opgeteld dan...hmmm...ik wil niets missen. Misschien toch beter de eerste doen?
Ja. Die combitour is voor toeristen die in één week heel Europa willen zien.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:34 schreef Aoibhin het volgende:
@:Prisha alles kan in principe ook apart van elkaar. Dus kijk maar evenHet lijkt erop dat je dan wel meer tijd hebt op elke plek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |