Awww is het al voorbij? Altijd zo spijtig hequote:Op woensdag 17 juli 2024 21:24 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Mij niet, want ik ben net terug thuis
Ja is altijd kut als je weer terug bent. Ja klopt, want het was tussen de 35 en 40 graden elke dag dus te warm om iets anders te doen dan of op het strand te liggen of aan het zwembad en dan gaat Stephen King lezen op een gegeven moment toch ook wel vervelen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Awww is het al voorbij? Altijd zo spijtig he
Maar ik heb je vaak genoeg zien posten dus was niet alleen![]()
![]()
Ik vond het niet erg hoorquote:Op woensdag 17 juli 2024 21:40 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja is altijd kut als je weer terug bent. Ja klopt, want het was tussen de 35 en 40 graden elke dag dus te warm om iets anders te doen dan of op het strand te liggen of aan het zwembad en dan gaat Stephen King lezen op een gegeven moment toch ook wel vervelen.
We moeten zuinig zijn op onze modjes.quote:
Aawwwquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
We moeten zuinig zijn op onze modjes.
Zeker als je online wederhelft aan het zwembad gaat liggen roosteren![]()
Dus nee hoor, niks aan de hand. Ik kwam langs fb en vroeg me af waarom ik daar had gepost een week of wat terug.
En WB koele kerelJe kunt in ieder geval acclamatiseren.
Dankquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
We moeten zuinig zijn op onze modjes.
Zeker als je online wederhelft aan het zwembad gaat liggen roosteren![]()
Dus nee hoor, niks aan de hand. Ik kwam langs fb en vroeg me af waarom ik daar had gepost een week of wat terug.
En WB koele kerelJe kunt in ieder geval acclamatiseren.
Jij bent verder niet zielig hoorquote:Op zondag 4 augustus 2024 09:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
* opent topic
* brengt eigen topic om zeep
* topic gaat dicht
* huilie doen in FB
Seems legit.
En zulke posts helpen ook niet.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:03 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Jij bent verder niet zielig hoor
Ik stel mij open over iets waar ik mee zit en jij speelt op de man. Triest om me hierop te pakken.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En zulke posts helpen ook niet.
quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:17 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ik stel mij open over iets waar ik mee zit en jij speelt op de man. Triest om me hierop te pakken.
Waarom pak je mij aan dan? Heb jou toch niks misdaan. Ik verneder jou ook niet.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Jij bent verder niet zielig hoor" is dat niet?
Je hele topic staat vol met je eigen posts die het geheel onderuit halen. Dus kijk eerst maar eens naar jezelf voordat je anderen gaat afvallen die welgemeend advies geven.
Jantje, slaap er een nachtje over. Kritiek is altijd vreselijk, maar ook leerzaam.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:07 schreef jantjevertonghen het volgende:
Het is jullie gelukt. Ik open geen nieuwe topics meer. Sloeg nergens op. Lees lekker terug, iedereen mij voor lul zetten. En dan mods die meedoen zoals coolguy.
Ja kijk wat ze nu zeggen. Dat ik dubbel lig achter het toetsenbord. Ik voel me serieus tyfus kut en doe dit als uitlaatklep. Gaan ze me zo aanpakken. Ik zeg daar niks meer en maak geen topics meerquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:10 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Jantje, slaap er een nachtje over. Kritiek is altijd vreselijk, maar ook leerzaam.
Je moet uit jouw slachtofferrol komen zegt toch iedereen, luister daar naar. Goede eerste les dit.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:07 schreef jantjevertonghen het volgende:
Het is jullie gelukt. Ik open geen nieuwe topics meer. Sloeg nergens op. Lees lekker terug, iedereen mij voor lul zetten. En dan mods die meedoen zoals coolguy.
Er zitten altijd mensen tussen die enkel willen zieken. Ga nou ff van Fok! af en laat alles bezinken. Er zijn goede dingen tegen je gezegd! En het is aan jou om er wat mee te doen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:17 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ja kijk wat ze nu zeggen. Dat ik dubbel lig achter het toetsenbord. Ik voel me serieus tyfus kut en doe dit als uitlaatklep. Gaan ze me zo aanpakken. Ik zeg daar niks meer en maak geen topics meer
Laat je nou niet zo in de zeik nemen door een troll.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Er zitten altijd mensen tussen die enkel willen zieken. Ga nou ff van Fok! af en laat alles bezinken. Er zijn goede dingen tegen je gezegd! En het is aan jou om er wat mee te doen.
Misschien is het er eentje, misschien niet.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Laat je nou niet zo in de zeik nemen door een troll.
Wat troll? Wat troll? Dan zou ik dit niet aanbieden; sluit dit topic en verban mij en deleted al mijn topics. Boeit me niet.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Laat je nou niet zo in de zeik nemen door een troll.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |