Nee, ik conformeer me aan de regels. Topic moet worden geopend door @Viesdikquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
open een topic
op zoek naar lotgenoten met een middeleeuwse opvatting
Bedenk zelf iets en open er een ipv straks weer iemand taggen om het topic weer open te krijgen . Dit wordt vervelend .quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik dan weer niet. Maar ik heb zeker behoefte aan het topic. Ik ben zelfs een van de kartrekkers geweest.
Zou mooi zijn.²
een topic met eenzelfde onderwerpquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, ik conformeer me aan de regels. Topic moet worden geopend door @:Viesdik²
Ik ben ontzettend behoeftig. Er is gelukkig een kentering gaande wereldwijd. Die gelijkheids-laxeer wordt steeds kritischer bekeken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:00 schreef greysbones het volgende:
R&P / Nederlandse vrouwen missen vrouwelijkheid #3
Topic vol gepost
Maar is er daadwerkelijk ( op 2 a 3 middeleeuwse mannen) nog behoefte aan een dergelijk topic ?
Daar sta ik zeker voor open. Maar voor nu wacht ik op die Vieze Dikzak.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bedenk zelf iets en open er een ipv straks weer iemand taggen om het topic weer open te krijgen . Dit wordt vervelend .
Vraag @CoolGuy andersquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar sta ik zeker voor open. Maar voor nu wacht ik op die Vieze Dikzak.²
Ja, deeltje 4. Normaal gesproken had ik hem zelf wel geopend. Ik ben de beroerdste niet. Maar er zijn nou eenmaal regels. Nog even geduld.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
een topic met eenzelfde onderwerp
en weer zit je iemand te lokken om eenzelfde hopeloos ouderwets topic te openen
lekker in KLB openenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, deeltje 4. Normaal gesproken had ik hem zelf wel geopend. Ik ben de beroerdste niet. Maar er zijn nou eenmaal regels. Nog even geduld.²
Onzin. Viesdik is alleen aan zet voor het openen van een nieuw deel van de incelkijkopvrouwelijkheidsreeks.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, ik conformeer me aan de regels. Topic moet worden geopend door @:Viesdik²
Ja dit of ONZquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker in KLB openen
worden ze daar vast blij van
Men vs women?quote:
Het is inderdaad wel opvallend dat het voor sommigen echt een loopgravenoorlog is geworden. Mannen vs Vrouwen. De stereotypen vliegen je om de oren en zelfs degenen die een probleem hebben met stereotypen laten zich verderop weer meeslepen in stereotypen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:07 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
TS opent vandaag waarschijnlijk nog een nieuw deel, want die geniet volgens mij volop van dat Middeleeuwse misogyne gelul.
Nou inderdaad. Je voelt je wel heel erg aangesproken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:24 schreef Lienekien het volgende:
Wij kunnen ook stoppen met reageren in deel 4. Dan houdt het wel een keer op.
Ben je nou aan het provoceren, schat?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Je voelt je wel heel erg aangesproken.
Ja, en laat ik het juist daar over hebben. Ik wacht nog even op Mollige Man. Bij uitblijven nieuw topic zal ik de te nemen stappen heroverwegen. Maar ik waardeer je meedenken zeker. Dat mag gezegd worden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:23 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Onzin. Viesdik is alleen aan zet voor het openen van een nieuw deel van de incelkijkopvrouwelijkheidsreeks.
Ik vond dat je daar best aardig meedeed eigenlijk. Lekker uitwisselen van verschillende meningen. Dit soort topics zijn bij uitstek geschikt voor een forum.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:24 schreef Lienekien het volgende:
Het valt me op dat je je erg op de kast laat jagen. En wil je mij geen schat noemen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ben je nou aan het provoceren, schat?
Mij vallen ook wel eens dingen op.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Het valt me op dat je je erg op de kast laat jagen. En wil je mij geen schat noemen?![]()
Dat is niet verboden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mij vallen ook wel eens dingen op.
Dat is mijn plan van aanpak, inderdaadquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:24 schreef Lienekien het volgende:
Alsof jij dat met lede ogen zou kunnen aan zien. Ik geef het een half uur voor je weer reageert.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is mijn plan van aanpak, inderdaad
Dan wordt het wellicht een enorme circle jerk van mannen die het grondig met elkaar eens zijn over hoe vrouwen zouden moeten zijn, maar dat is dan maar zo.
Ja, dat is dan maar zo.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is mijn plan van aanpak, inderdaad
Dan wordt het wellicht een enorme circle jerk van mannen die het grondig met elkaar eens zijn over hoe vrouwen zouden moeten zijn, maar dat is dan maar zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |