Vogels zijn de trend van dit jaar op het ESFquote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:05 schreef Momo het volgende:
Beide Joost en Nemo nemen geen afscheid van de vogel.
Jammer alleen dat de troef nog 3x zo groot moet zijn om de vogel te compenseren.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:06 schreef Guanabana het volgende:
Tja het wordt toch gewoon afwachten wat de troef dan is.
Vrij talentloze mensen dus geen idee welk moment je ze zou moeten gevenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:03 schreef Momo het volgende:
Ik neem aan dat Stuntje en Appie ook hun eigen momentje krijgen en niet achtergrondmuzikanten zijn enkel.
GMTAquote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:06 schreef grazz het volgende:
Stel je niet zo aan. Die vogel is hartstikke leuk jonguh
Is wel een goedgemaakt pak ja, geen grapje wat in een middag in elkaar zet.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Meh, dat ze dit alleen hadden gemaakt voor een grapje was ook wel wat vreemd geweest.
De staart van die rechtse danseresquote:
We moeten het in het geheel zien Grazziequote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:06 schreef grazz het volgende:
Stel je niet zo aan. Die vogel is hartstikke leuk jonguh
Hij gaat het natuurlijk alsnog fantastisch doen. Hij staat nog op 5 en dat is hartstikke goed. Het is alleen jammer dat iets als die vogel Joost, en dus ons, wel van de winst af kan houden en dat is waar iedereen van baalt.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:07 schreef Arizona het volgende:
Ik trust de process nog wel hoor. Dat beeld met papa en mama vind ik heel sterk en de foto’s met zijn houding en expressie geven de burger ook moed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |