Een smoking plynthquote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou nee, maar als het alleen maar wat beelden zijn komt het echt nooit meer goed met onze staging.
Joost die wegvliegt op de vogel op het eindequote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:19 schreef Momo het volgende:
Emotionele einde in het donker of de vogel de troef, of zal iets anders nog de troef zijn?
Ik ook niet. De clip zit zo tof in elkaar, dan moet de staging ook wel meer worden dan dit.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Eerst even de beelden afwachten.. zo simpel als het er hier uitziet kan toch bijna niet. Zou me echt verbazen.
Zwitserlandquote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:15 schreef Kinga het volgende:
Nou. De cynische noot is ook weer binnen. Dit is toch helemaal niks?! De hype slaat helemaal dood met deze kale act. Zijn marketing tactieken waren on point tot de repetities. Ipv dan JUIST een tipje van de sluier op te lichten.. bij die beelden van Zwitserland denk ik gelijk: wauw holy shit, winnaar.
Dat past wel bij het lied. Hoop van wel of iets van confetti net zoals bij EiC om nog meer het party gevoel te creëren.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:19 schreef Em31 het volgende:
Als we nu trouwens niet eens een beetje pyro hebben word ik wel woest.
Op het scherm, naar die twee figurenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Joost die wegvliegt op de vogel op het einde
Prima is niet genoeg Ariquote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ook zonder verhaal-kennis vind ik het wel een mooi shot, qua stijl![]()
Het is nu echt nog koffiedik kijken hoe de act nu echt gaat worden, maar ik heb dus nog steeds vertrouwen in een prima en passende staging.
Het is beter dan vorig jaar.quote:
Het liefst zelfs héél véél pyro, als compensatie voor alle jaren zonder.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:19 schreef Em31 het volgende:
Als we nu trouwens niet eens een beetje pyro hebben word ik wel woest.
In de jaren 90 waren de graphics niet beter, dus t past op zich wel, als er een computergame achtige staging isquote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja is allemaal aangrijpend enzo, maar vind die visuals er wel wat brak uitzien zo.
Dat is ook deels zijn stijl he, het moet er pixelated uitzien. Dat vind ik juist wel tof.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja is allemaal aangrijpend enzo, maar vind die visuals er wel wat brak uitzien zo.
Himmelhoch jauchtzend, zum Tode betrübt. Gisteren gingen we nog winnenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:22 schreef BramVeen2002 het volgende:
We zakken als een malle bij Betfair, dit wordt hem niet meer denk ik.
Het is zoals altijd weer te weinig op het podium en sommige dingen zijn te onbegrijpelijk (Die vogel??).
Nederland is toch wel een van de slechtste landen als het aankomt op staging. Je organiseert zelf nog een retegoede editie van het Songfestival met allemaal gave acts maar als je uiteindelijk je eigen lied moet stagen dan gaat het iedere keer weer mis.
Jup, ik denk nog steeds nineties-mario game staging. Maar die vogel past daar dan weer op geen enkele manier tussen... Zuchtquote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:25 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat is ook deels zijn stijl he, het moet er pixelated uitzien. Dat vind ik juist wel tof.
We hebben 6 foto’s en 15 seconden bewegend beeld gezien. Laten we eerst de halve finale afwachten.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:22 schreef BramVeen2002 het volgende:
Het is zoals altijd weer te weinig op het podium
Ja vind ik ook, net alsof ik weer achter mijn Atari 1040 ST zitquote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:25 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat is ook deels zijn stijl he, het moet er pixelated uitzien. Dat vind ik juist wel tof.
#teamkomtmeerdangoedquote:
Klopt, maar je hebt pixelated en pixelated, en dit vind ik gewoon qua beeld niet zo mooi. Maar goed, is maar één still die we zien natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:25 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Truus de Progresquote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:26 schreef Eurochacha het volgende:
truus de progres mensen, komt helemaal goed met joost!
Ja ik dacht ook al, is dat het echte LED scherm wel? Is het een soort apart ding waardoor Joost 'erin' zit? Iets is met dat scherm inderdaad.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:29 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou het beeld zich aanpassen? Als je ziet hoe vierkant die achtergrond is.
Of hij loopt IN dat scherm uiteindelijkquote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:29 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou het beeld zich aanpassen? Als je ziet hoe vierkant die achtergrond is.
Die pianodingen staan er ook mooi buiten, dus die zien we (hopelijk) niet veel in beeldquote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook al, is dat het echte LED scherm wel? Is het een soort apart ding waardoor Joost 'erin' zit? Iets is met dat scherm inderdaad.
Bij het emotionele einde.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Of hij loopt IN dat scherm uiteindelijk
Nederland is het grootste land ter wereld qua staging. Mensen vergeten dat wij ook alle grote internationale festivals stagen zoals Coachella bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Voor mensen die klagen dat nl niet kan stagen: vergeet niet dat de common linnets hun 2e plek juist aan de staking te danken hadden.
Misschien toch hans pannecoucke maar weer betrekken volgend jaar
Ik krijg hier spontaan Krump van.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Voor mensen die klagen dat nl niet kan stagen: vergeet niet dat de common linnets hun 2e plek juist aan de staking te danken hadden.
Dat is 10 jaar geledenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Top drie allemaal rode bolletjesquote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:22 schreef BramVeen2002 het volgende:
We zakken als een malle bij Betfair, dit wordt hem niet meer denk ik.
Het is zoals altijd weer te weinig op het podium en sommige dingen zijn te onbegrijpelijk (Die vogel??).
Nederland is toch wel een van de slechtste landen als het aankomt op staging. Je organiseert zelf nog een retegoede editie van het Songfestival met allemaal gave acts maar als je uiteindelijk je eigen lied moet stagen dan gaat het iedere keer weer mis.
Hans Pannecoucke heeft ook meerdere stagings van landen echt verkracht. Nogal alles of niks.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het lijkt inderdaad een ander scherm dat ook voor die lampen hangt, maar op die TikTok zag je dit stukje ook en toen was het volgens mij wel de gewone LEDquote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook al, is dat het echte LED scherm wel? Is het een soort apart ding waardoor Joost 'erin' zit? Iets is met dat scherm inderdaad.
En dat is precies de bedoeling.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:35 schreef BramVeen2002 het volgende:
Iedereen zegt wel van "oh maar ze laten nog niet alles zien".
Dat mag misschien wel kloppen maar er is nog geen 1 foto geweest waardoor ik kan denken dat het toch heel tof is.
Maar waarom ga je dan ineens een topstaging verwachten om dan weer te worden teleurgesteld? Wat had je dan verwacht dat er anders zou zijn dan de foto's van dinsdag?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:35 schreef BramVeen2002 het volgende:
Iedereen zegt wel van "oh maar ze laten nog niet alles zien".
Dat mag misschien wel kloppen maar er is nog geen 1 foto geweest waardoor ik kan denken dat het toch heel tof is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |