quote:Op donderdag 2 mei 2024 15:02 schreef koemleit het volgende:
4 mei waarschijnlijk niet, gewoon omdat ik geen idee heb hoe ik hem half stok krijg, en ik te lamlendig ben me te verdiepen.
op 5 mei vieren we de omgekomen moffen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:53 schreef PzKpfw het volgende:
Ik vind het altijd zo'n schrale verhouding die 2 minuten stilte op 4 mei tegenover een complete dag feest op 5 mei.
quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:20 schreef Haags het volgende:
[..]
op 5 mei vieren we de omgekomen moffen.
Maar wel gretig de uitkeringen van de Nederlandse staat accepteren hè, landverrader.quote:Op donderdag 2 mei 2024 15:48 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik hang em sochtends op 4 mei al gewoon halfstok
en 5 mei helemaal in top.
Alleen geen nederlandse vlag maar de Friese Vlag. Heb niet eens Nederlandse vlag. Zeker niet met deze tering overheid.
Op 15 en 16 april hang ik overigens de Canadese vlag in top omdat 15 april mijn stad is bevrijd door de Canadezen en 16 april de hele provincie
Naast de Duitse zeker? Beetje crux met dodenherdenking.quote:
Ik werk voor mn geld.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 10:03 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Maar wel gretig de uitkeringen van de Nederlandse staat accepteren hè, landverrader.
Gaat vanzelf op mijn leeftijd.quote:Op donderdag 2 mei 2024 15:02 schreef koemleit het volgende:
4 mei waarschijnlijk niet, gewoon omdat ik geen idee heb hoe ik hem half stok krijg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |