Gevonden, het is alleen zichtbaar in de app.quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:03 schreef d_elise het volgende:
[..]
Op zijn Instagramprofiel (@ joostklein) staat in zijn bio een linkje naar de groep: Eurovision 2024
Mooi Greysquote:
Ik heb het niet gezien, maar was Trijntje ook niet iemand die zich er eigenlijk te goed voor voelde? Ze ging voor de ervaring en voor de lol, alsof je een avondje gaat carnavallen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:08 schreef TheVulture het volgende:
Arno Kantelberg gooit Trijntje nog even heerlijk terecht onder de bus met dat geneuzel over die scheurjurk en dast ze in tegenstelling tot Joost echt geen idee had hoe ze dat moest aanpakken![]()
René Froger was eigenlijk te groot voor Songfestivalquote:Op donderdag 2 mei 2024 23:31 schreef silverevlis het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar was Trijntje ook niet iemand die zich er eigenlijk te goed voor voelde? Ze ging voor de ervaring en voor de lol, alsof je een avondje gaat carnavallen.
Ze had er destijds een nogal snobistische houding over meen ik me te herinneren.
And Europe did not walk along with her.
Hoe anders is het nu.
Goed gezelschap.quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:34 schreef Momo het volgende:
[..]
René Froger was eigenlijk te groot voor Songfestival
En ook gewoon totaal niet voorbereid.quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:31 schreef silverevlis het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar was Trijntje ook niet iemand die zich er eigenlijk te goed voor voelde? Ze ging voor de ervaring en voor de lol, alsof je een avondje gaat carnavallen.
Ze had er destijds een nogal snobistische houding over meen ik me te herinneren.
Hoe anders is het nu.
Ik maar dat heeft op dit soort tijden eigenlijk helemaal geen zin meer.quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:44 schreef Momo het volgende:
Wie zit hier trouwens allemaal Eurovisionworld te F5 hun servers zijn aan het zweten
Weetje zou mij ook niet verbazen als hij hier gedeeltelijk ook gewoon mee leestquote:Op vrijdag 3 mei 2024 00:21 schreef Greys het volgende:
Joost heeft onze story met z'n Joost emoji's gezien hoor!
[ afbeelding ]
Dat zou toch wat zijn he!!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 00:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Weetje zou mij ook niet verbazen als hij hier gedeeltelijk ook gewoon mee leest
Joost krijgt best veel mee van al het online gebeuren denk ik.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 00:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Weetje zou mij ook niet verbazen als hij hier gedeeltelijk ook gewoon mee leest
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 00:21 schreef Greys het volgende:
Joost heeft onze story met z'n Joost emoji's gezien hoor! @:scrummie
[ afbeelding ]
Oh daar zou ik ook om kunnen lachen. Zeker na dit hele proces.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:20 schreef Ferdii het volgende:
ik ga zo hard lachen als dat hele "trust the proces" uitdraait op een we hebben het hele jaar geen flikker uitgevoerd, maar we pakken gewoon de money en alle aandacht
Helemaal eens hoor over die snobistische houding en aanpakquote:Op donderdag 2 mei 2024 23:31 schreef silverevlis het volgende:
[..]
Hoe anders is het nu.
Zelfs dat is al een concept an sich.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:20 schreef Ferdii het volgende:
ik ga zo hard lachen als dat hele "trust the proces" uitdraait op een we hebben het hele jaar geen flikker uitgevoerd, maar we pakken gewoon de money en alle aandacht
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:38 schreef TheVulture het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)rovisie-songfestival
Dit verwijst weer naar een reconstructie van Het Parool, maar dat staat achter een muur
Jaapquote:Jaap Reesema, een van de leden uit de selectiecommissie, zou uiteindelijk opmerken dat de andere leden hun eigen smaak opzij moeten zetten om voor „het meest kansrijke lied” te kiezen.
Ja achteraf is dit gewoon de juiste keuze geweest, en ook goed dat er mensen in blijken te zitten die in staat zijn om over hun eigen smaak heen te stappenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:43 schreef Em31 het volgende:
Echt thank god hoor. Numidia mag echt weleens gaan, maar hier waren we wel heel erg aan toe.
Zeker! En dat ze met z'n allen naar een live concert van Joost zijn gegaan vind ik ook nog steeds een goede zet.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja achteraf is dit gewoon de juiste keuze geweest, en ook goed dat er mensen in blijken te zitten die in staat zijn om over hun eigen smaak heen te stappen
En hierom ben ik dus tegen die commissie. Die kiezen altijd voor het “mooiste” en zoetsappigste nummer en niet voor wat het ook daadwerkelijk goed zou kunnen doen op het podium. Dan krijg je dingen als numidia of burning daylight waar je van tevoren al geen kans mee maakt. Songfestival moet je echt een heel goed zoetsappig nummer hebben om mee te scoren. Ik ben zo blij dat we is uit de ballad en country comfort zone zijn gestapt.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:38 schreef TheVulture het volgende:
Dit verwijst weer naar een reconstructie van Het Parool, maar dat staat achter een muur
Kennelijk niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:53 schreef HenkjeNL2 het volgende:
[..]
En hierom ben ik dus tegen die commissie. Die kiezen altijd voor het “mooiste” en zoetsappigste nummer en niet voor wat het ook daadwerkelijk goed zou kunnen doen op het podium.
Inderdaad en dat ze toch het risico hebben durven nemen. Nou moest dat ook weleens, zou je denken, maar je kan zelf ook niet altijd goed inschatten wat werkt.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja achteraf is dit gewoon de juiste keuze geweest, en ook goed dat er mensen in blijken te zitten die in staat zijn om over hun eigen smaak heen te stappen
Blijft hilarisch dat Joost daar gewoon riep dat hij al gekozen was.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeker! En dat ze met z'n allen naar een live concert van Joost zijn gegaan vind ik ook nog steeds een goede zet.
Cornald gaf enkele weken geleden nog precies dat (open blik, buiten je eigen smaak kunnen kijken) als welgemeend compliment aan Jacqueline waarom ze een goede commentator zal zijn, tijdens een van de talkshows. Was denk ik ook een píetsie een sneertje naar Jan die daar als commentator weleens moeite mee had. 😅
Jaaaaaaquote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Blijft hilarisch dat Joost daar gewoon riep dat hij al gekozen was.Ze hadden hun gezichten moeten filmen.
Ehh, maar dat is dan toch juist de verdienste van deze commissie, ze zijn juist van hun persoonlijke smaak afgestapt. Anders had je gelijk gehadquote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:53 schreef HenkjeNL2 het volgende:
[..]
En hierom ben ik dus tegen die commissie. Die kiezen altijd voor het “mooiste” en zoetsappigste nummer en niet voor wat het ook daadwerkelijk goed zou kunnen doen op het podium. Dan krijg je dingen als numidia of burning daylight waar je van tevoren al geen kans mee maakt. Songfestival moet je echt een heel goed zoetsappig nummer hebben om mee te scoren. Ik ben zo blij dat we is uit de ballad en country comfort zone zijn gestapt.
Ik begin me toch n beetje te irriteren dat je steeds vaker geen artikelen meer kunt lezen omdat alles achter n muur staat, het wordt steeds ergerquote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:38 schreef TheVulture het volgende:
Precies. En als er eerder een Europapa-achtige hit tussen de keuzes had gezeten was die al echt al lang uitgebracht. Je moet het wel kúnnen kiezen, het moet wel ingezonden worden.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ehh, maar dat is dan toch juist de verdienste van deze commissie, ze zijn juist van hun persoonlijke smaak afgestapt. Anders had je gelijk gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |