Op alle foto's van z'n eerste repetitie had hij zijn zonnebril af toch?quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:55 schreef Idisrom het volgende:
Ik zie steeds meer zonnebril op Joost Klein.
Ik hoop niet dat hij een zonnebril op doet bij zijn act, want in de videoclip vond ik zijn gezichtsuitdrukkingen een van de sterkste punten van de clip en daardoor ook van de song.
Appie morgen:quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:55 schreef Idisrom het volgende:
Ik zie steeds meer zonnebril op Joost Klein.
Ik hoop niet dat hij een zonnebril op doet bij zijn act, want in de videoclip vond ik zijn gezichtsuitdrukkingen een van de sterkste punten van de clip en daardoor ook van de song.
Er zit geen ENKELE bookmaker naar eurovisie te kijken. Het zijn allemaal algoritmes en automatische processen die de odds aanpassen n.a.v. de inzetten. er zit geen dikke sigaren rokende bookmaker te kijken of joost met kip aantreedt of niet.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:45 schreef Boomboomkoffie het volgende:
Afgaande op het trollen van de bookmakers (wat hij al eerder gedaan heeft) en het vervelend vinden van voortijdig zien van de act (rehearsal filmpjes) , zie ik het nog steeds als een enorme troll actie. En is straks de act echt een wtf gave act (zonder vogel)
Het is al eerder geroepen en herhaald trust the process!!!!
#komthelemaalgoed
wie start de crowdfunding?quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
Er zit geen ENKELE bookmaker naar eurovisie te kijken. Het zijn allemaal algoritmes en automatische processen die de odds aanpassen n.a.v. de inzetten. er zit geen dikke sigaren rokende bookmaker te kijken of joost met kip aantreedt of niet.
Er zit nog steeds maar relatief kleine bedragen in de markt dat het 0.0 boeit of je nou 3'de of 5'de staat. Pas bijn halve finales komt er fatsoenlijk geld in de markt en krijgt deze meer realistische vorm.
Met 1000euro krijg je Joost van 13/1 naar 6/1 nu.
Nemo zakt momenteel harder.quote:Op donderdag 2 mei 2024 15:26 schreef Ama het volgende:
Jeetje Joost zakt echt hard bij de bookmakers.
Code : J is het nu (aan elkaar)quote:Op donderdag 2 mei 2024 15:35 schreef Breuls het volgende:
De codegeeft je dus die smiley. Werkt alleen nog op het forum (en niet op FP of afgeleide omgevingen).
Nee dat maken ze niet bekend, om manipulatie te voorkomen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 15:42 schreef Fretwork het volgende:
Is er ergens consensus over hoeveel mensen gemiddeld stemmen op het songfestival?
Heel leuk dat echte volgers nu al bezig zijn met de rehearsals, maar verreweg het grootste deel volgt niks, zet op dinsdag/donderdag/zaterdag de televisie aan zonder zich bezig te houden met geruchten over staging (laat staan enig historisch besef over staging in voorgaande jaren).
Volgens mij ooit iets gelezen over 15 miljoen stemmen naar schatting.quote:Op donderdag 2 mei 2024 15:42 schreef Fretwork het volgende:
Is er ergens consensus over hoeveel mensen gemiddeld stemmen op het songfestival?
Heel leuk dat echte volgers nu al bezig zijn met de rehearsals, maar verreweg het grootste deel volgt niks, zet op dinsdag/donderdag/zaterdag de televisie aan zonder zich bezig te houden met geruchten over staging (laat staan enig historisch besef over staging in voorgaande jaren).
Ja ik kom ook wel "richting 10% van het aantal streams" tegen dus dat komt overeen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 15:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij ooit iets gelezen over 15 miljoen stemmen naar schatting.
Is dat niet een heul ander liedje, van Fluitsma & Van Tijnquote:Op donderdag 2 mei 2024 15:44 schreef Momo het volgende:
[..]
In de nationale voorrondes in Oost-Europa, zoals Tsjechië of de Baltics, heb je meestal zo’n 10.000-20.000 stemmen nodig om zeker te zijn van een plek in de Top 3. Dat zal bij een ESF ook wel zoiets zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2024 15:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |