2 x Shearer en Cole en Sheringham ?quote:Op maandag 3 juni 2024 15:10 schreef -XOR- het volgende:
In 1996 verloor Nederland in de groep met 4-1 van thuisland Engeland. Wie maakten de Engelse doelpunten?
Shearer en Sheringham zijn goed, beiden scoorden 2x.quote:
Ik dacht eerst dat Shearer er drie gemaakt had. Maar dan zou dat vaker worden vermeld. Sherringham wist ik ook zeker. Maar wist niet meer dat-ie er twee had gemaakt.quote:Op maandag 3 juni 2024 16:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Shearer en Sheringham zijn goed, beiden scoorden 2x.
Ik kan natuurlijk nu de vervolgvraag stellen wie er wel een keer een hattrick op een EK-wedstrijd Nederland-Engeland scoorde maar dat is voor open doel.quote:Op maandag 3 juni 2024 16:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat Shearer er drie gemaakt had. Maar dan zou dat vaker worden vermeld. Sherringham wist ik ook zeker. Maar wist niet meer dat-ie er twee had gemaakt.
Ha ha. Ja too easy.quote:Op maandag 3 juni 2024 16:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk nu de vervolgvraag stellen wie er wel een keer een hattrick op een EK-wedstrijd Nederland-Engeland scoorde maar dat is voor open doel.
Kluivert (regulier) F de Boer (2x), Stam (reeks), Cocu? (reeks) R de Boer? (reeks)quote:Op maandag 3 juni 2024 16:57 schreef tong80 het volgende:
Welke spelers misten tijdens Nederland-Italië in de halve finale van het EK-2000 een strafschop? Incluis de strafschoppen na verlengingen.
Cocu en R de Boer zijn fout.quote:Op maandag 3 juni 2024 16:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Kluivert (regulier) F de Boer (2x), Stam (reeks), Cocu? (reeks) R de Boer? (reeks)
Ook niet. Ik zoek nog één speler. Het was geen vaste kracht, maar wel een prima voetballer.quote:
Zenden?quote:Op maandag 3 juni 2024 17:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook niet. Ik zoek nog één speler. Het was geen vaste kracht, maar wel een prima voetballer.
Renato Sanchezquote:Op maandag 3 juni 2024 17:24 schreef Fok-it het volgende:
Wie werd uitgeroepen tot de beste jonge speler van het EK 2016?
Kloptquote:
Eilts en Sammer. Ligt eraan welke verkiezing. Sammer werd ook europees speler van het jaar. Eilts werd door de coaches gekozen als beste van het EK en Sammer door de voetbalbond.quote:Op maandag 3 juni 2024 17:45 schreef -XOR- het volgende:
Wie werd verkozen tot beste speler van het EK 1996?
Sammer inderdaad. Eisenfuss Eilts was de instinker, al wist ik niet dat hij door de coaches verkozen was.quote:Op maandag 3 juni 2024 17:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eilts en Sammer. Ligt eraan welke verkiezing. Sammer werd ook europees speler van het jaar. Eilts werd door de coaches gekozen als beste van het EK en Sammer door de voetbalbond.
Het tekent wel het niveau van dat EKquote:Op maandag 3 juni 2024 17:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Sammer inderdaad. Eisenfuss Eilts was de instinker, al wist ik niet dat hij door de coaches verkozen was.
Was volgens mij ook meer een sympathienominatie. Poborsky was natuurlijk ook goed, Shearer geloof ik ook maar geen finale. Ik kan me alleen nog wel herinneren dat de commentator Zidane aankondigde als 'next best thing' en toen ik hem een half wedstrijdje bekeek dacht ik 'dit wordt niets'.quote:Op maandag 3 juni 2024 17:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het tekent wel het niveau van dat EKSammer kan nog, maar Eilts was de Berry van Aerle van Duitsland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |