Villa? En een tweede keeper, Reina? Valdez?quote:Op woensdag 5 juni 2024 23:23 schreef GotenSSJ het volgende:
Busquets, Xavi, Iniesta, Torres, Fabregas, Ramos, Casillas lijken mij sowieso goed.
Dan zal Pedro inderdaad ook wel kloppen.
Edit: te laat![]()
Eindelijk 8 namen in een quote + post, ik reken hem goedquote:Op donderdag 6 juni 2024 09:05 schreef VoMy het volgende:
[Busquets, Xavi, Iniesta, Torres, Fabregas, Ramos, Casillas
Pedro]
Villa? En een tweede keeper, Reina? Valdez?
Verder hoop ik dat Capdeville geen goed antwoord is.
Valdes? Ik dacht dat die pas rond het WK op kwam als keeper. Maar hij zal er al bij gezeten hebben in 2008 danquote:Op donderdag 6 juni 2024 09:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eindelijk 8 namen in een quote + post, ik reken hem goed
Verder was nog goed: de al genoemde Xabi Alonso, Arbeloa, Raul Albiol, David Silva (gek dat iedereen die alweer vergeten lijkt te zijn) en Santi Cazorla.
Hij was al basisspeler bij de CL winst van Barcelona in 2006 volgens mijquote:Op donderdag 6 juni 2024 11:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Valdes? Ik dacht dat die pas rond het WK op kwam als keeper. Maar hij zal er al bij gezeten hebben in 2008 danGrappig hoeveel spelers je alweer vergeten bent 10-15 jaar later.
Zie nu op Wiki dat hij mid jaren 00 al vaste keeper was Barcelona ook.![]()
Volgens mij is Van der Vaart het vaakst gewisseld, maar dit bedoel je andersom denk ik.quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:35 schreef tong80 het volgende:
Welke Nederlandse speler heeft het vaakst reserve gezeten?
Nee, langer geleden.quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij is Van der Vaart het vaakst gewisseld, maar dit bedoel je andersom denk ik.
Huntelaar?
Nee, hij hing wel af en toe in de lucht.quote:
Mijn vraag moet eerst nog worden beantwoord.quote:Op donderdag 6 juni 2024 15:51 schreef VoMy het volgende:
27 juni 2021, weten we het nog? Een stuiterbal geschoten vanaf de middenlijn, Matthijs de Ligt draait, keert, struikelt en mept de bal met de handen uiteindelijk voor de voeten van een anders misschien doorgebroken Tsjech weg. Slim want hij krijgt geel, toch dom want de VAR maakt er rood van. VARRED.
Geen slimme actie, iedereen weet dat je in een knock-outwedstrijd in ieder geval niet met een mannetje minder moet komen te staan. Iedereen behalve voormalig Godenzoon Matthijs, die was tijdens de teambespreking bij de sectie over geen kapitale fouten maken met Anneke aan het appen ofzo.
Vraag. Welke andere landen pakt er dit millennium (dus vanaf 2000) al eens een rode kaart in de Knock-Outfase van het EK Voetbal.
Bonusvraag 1: Wat is de enige van deze landen die met een rode kaart een wedstrijd won en welke was dat.
Bonusvraag 2: Nederland heeft 4 rode kaarten op het EK Voetbal gehaald, allemaal tegen Tsjechië. In welke edities gebeurde dit nog meer?
Joop Hiele?quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:35 schreef tong80 het volgende:
Welke Nederlandse speler heeft het vaakst reserve gezeten?
Yes. Meer dan 30 keer.quote:
Dan heeft de actualiteit mijn stoffige gegevens achterhaalt.quote:Op donderdag 6 juni 2024 17:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waar haal je deze statistiek vandaan? Huntelaar haalt dat makkelijk lijkt me?
Invallen telt niet?quote:Op donderdag 6 juni 2024 18:05 schreef Hatseflats22 het volgende:
Huntelaar speelde 76 interlands tussen 2006 en 2015.
Het lijkt mij sterk dat hij daarnaast in deze periode er nog 30 op de bank heeft gezeten zonder te spelen.
Ik ga er vanuit dat invallen niet telt idd, maar de aanjager, jury, rechtbank en beul voor deze vraag is @Tong80.quote:Op donderdag 6 juni 2024 18:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Invallen telt niet?
Dan komt ie op 25. Als invallen wel meetelt komt ie op 58x op de bank.
Bonusvraag 2: 1976, 2000, 2004?quote:Op donderdag 6 juni 2024 15:51 schreef VoMy het volgende:
27 juni 2021, weten we het nog? Een stuiterbal geschoten vanaf de middenlijn, Matthijs de Ligt draait, keert, struikelt en mept de bal met de handen uiteindelijk voor de voeten van een anders misschien doorgebroken Tsjech weg. Slim want hij krijgt geel, toch dom want de VAR maakt er rood van. VARRED.
Geen slimme actie, iedereen weet dat je in een knock-outwedstrijd in ieder geval niet met een mannetje minder moet komen te staan. Iedereen behalve voormalig Godenzoon Matthijs, die was tijdens de teambespreking bij de sectie over geen kapitale fouten maken met Anneke aan het appen ofzo.
Vraag. Welke andere landen pakt er dit millennium (dus vanaf 2000) al eens een rode kaart in de Knock-Outfase van het EK Voetbal.
Hint: Het aantal landen dat we zoeken is 8.
Bonusvraag 1: Wat is de enige van deze landen die met een rode kaart een wedstrijd won en welke was dat.
Bonusvraag 2: Nederland heeft 4 rode kaarten op het EK Voetbal gehaald, allemaal tegen Tsjechië. In welke edities gebeurde dit nog meer?
Ik keur in deze alles goed, wegens te vage vraagstelling.quote:Op donderdag 6 juni 2024 18:18 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat invallen niet telt idd, maar de aanjager, jury, rechtbank en beul voor deze vraag is @:tong80.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |