Na de transgender-opmerkingen kan het impulsieve konijn het getwitter op Instagram niet laten. Is er nu sprake van disscriminatie of niet?!
Ik zeg: haar kinderen moeten het kinderslot op mams haar i-pad aanzetten!! Of misschien ook niet..
![anouk-cms-2-kopie-920x1380.jpg]()
Amongst n*****rs
Anouk gebruikt het n-woord in een reactie op Ronnie Flex, rapper Sor wil niet meer in haar voorprogrammaOok zangeres Anouk bemoeit zich inmiddels met de ruzie tussen Ronnie Flex en zijn voormalige platenlabel. Ze reageerde op een ‘disstrack’ van de rapper door hem in een Instagrampost racistisch te beledigen. Anouk heeft na veel negatieve reacties de racistische termen verwijderd, maar rapper Sor zegt niet meer in haar voorprogramma te willen staan.https://www.volkskrant.nl(...)rprogramma~b872ee54/Beetje kinderachtige figuren met dat gediss overigens:{w
Toch vind ik dat Anouk, na al die zwarte piemels aan boord (en ook kinderen v sommige zwarte broedersz), wel meer rechten heeft om "nigger" te gebruiken in, zij het, deze kinderlijke context!@!@
A n*****bitch has more rights!@
[ Bericht 19% gewijzigd door Deisyy op 02-05-2024 18:29:53 ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !