Geweldige gelegenheid om te laten zien dat je deugt en inclusief bent dus.quote:Veel bekende Nederlanders reageren boos op het bericht, omdat het haatdragend naar transvrouwen zou zijn.
Dit heeft te maken met mensen in hun waarde laten en heeft niks met woke zijn te maken. Zou iedereen eens moeten doen, geen fuck geven om wat andere mensen doen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Geweldige gelegenheid om te laten zien dat je deugt en inclusief bent dus.
Hoe krijgt ze het voor elkaar dat bekant de hele wc vol met bloed zit?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:37 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk wel dat als ik mijn pipi eraf hak dat ik ook wel zo'n papiertje met bloed kan vullen hoor pohh
Dag twee ziet er bij mij ook zo uit hoorquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hoe krijgt ze het voor elkaar dat bekant de hele wc vol met bloed zit?
Volgens mij is JK Rowling nooit zo ver gegaan en die is overal vanaf gehaald. Dit is einde carrière voor Anouk denk ik in hoeverre daar nog sprake van was.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:44 schreef Mariposas het volgende:
Het is een belachelijke foto en een belachelijke opmerking, maar maakt die opmerking je meteen transfoob of transgender-hatend?
Lol een man die een vrouw gaat vertellen wat een vrouw isquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:55 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Kelly, zelf transgender, hekelt de woorden van Anouk. 'Ja mijn piepie werd afgesneden. Maar mijn ziel werd bevrijd. Ik menstrueer niet. Maar oh wat had ik dat graag gewild. Wat had ik graag de keuze gehad een kind te dragen en te baren. Maar die keuze had ik niet', schrijft de realityster.
'Menstrueren maakt je geen vrouw. Borsten maken je geen vrouw', vervolgt Kelly haar verhaal. 'Een kind mogen dragen maakt je geen vrouw. Ik was al een vrouw lang voordat iedereen een mening over me had. Ik werd als vrouw geboren. Ik heb er alleen harder voor moeten vechten dan de meesten.'
🫣🫢
Jezus, wat is dat een gecremeerde kroket geworden.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:55 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Kelly, zelf transgender, hekelt de woorden van Anouk. 'Ja mijn piepie werd afgesneden. Maar mijn ziel werd bevrijd. Ik menstrueer niet. Maar oh wat had ik dat graag gewild. Wat had ik graag de keuze gehad een kind te dragen en te baren. Maar die keuze had ik niet', schrijft de realityster.
'Menstrueren maakt je geen vrouw. Borsten maken je geen vrouw', vervolgt Kelly haar verhaal. 'Een kind mogen dragen maakt je geen vrouw. Ik was al een vrouw lang voordat iedereen een mening over me had. Ik werd als vrouw geboren. Ik heb er alleen harder voor moeten vechten dan de meesten.'
🫣🫢
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |