Of je denkt heel vaak rare dingen en onthoudt alleen de keren dat je het per ongeluk goed hebt gegokt.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:52 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb in mijn leven wel vaker dingen voorspeld waar iedereen tegen mij zei dat dat echt niet zou gebeuren enzovoorts.
Mijn vader kon dat ook goed altijd.
Geen idee of het iets mentaal is of dat ik gewoon onbewust signalen makkelijker oppik dat er iets staat te gebeuren
Hoeft niet zo te zijn, sommige mensen schijnen wel degelijk meer dingen op te pikken dan anderen. Energiestromen enzo komen daar vaak bij kijken. En bij veel mensen zijn die stromen redelijk geblokkeerd of afgestompt I dunno. Maar er zit wel meer in dan alleen het onthouden van gebeurtenissen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Of je denkt heel vaak rare dingen en onthoudt alleen de keren dat je het per ongeluk goed hebt gegokt.
quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoeft niet zo te zijn, sommige mensen schijnen wel degelijk meer dingen op te pikken dan anderen. Energiestromen enzo komen daar vaak bij kijken. En bij veel mensen zijn die stromen redelijk geblokkeerd of afgestompt I dunno. Maar er zit wel meer in dan alleen het onthouden van gebeurtenissen.
Geeft niks, heb er nog paar in de voorraadkast voor je.quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:49 schreef Kreator het volgende:
[..]. Ik was vergeten in welk alu hoedje subforum ik zat.
Koekoek.
Ik heb wel vaker gehoord dat dat erfelijk kan zijn ja.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:52 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb in mijn leven wel vaker dingen voorspeld waar iedereen tegen mij zei dat dat echt niet zou gebeuren enzovoorts.
Mijn vader kon dat ook goed altijd.
Geen idee of het iets mentaal is of dat ik gewoon onbewust signalen makkelijker oppik dat er iets staat te gebeuren
Mensen vrezen wat ze niet begrijpenquote:Op donderdag 2 mei 2024 23:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
Het blijft raar dat de mogelijkheid er gewoon is dat dit bestaat, maar mensen die er totaal niks mee hebben gelijk uit hun bunker kruipen om het belachelijk te maken. Dat is zo jammer. Als iedereen eens wat meer open zou staan, er valt zo veel te ontdekken voor iedereen. We weten echt helemaal niks.. En als je nergens open voor staat zul je ook niks leren.
Ik heb zelf ook last van hallucinaties en mijn moeder ook.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:42 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker gehoord dat dat erfelijk kan zijn ja.
Als iedereen tegen je zegt dat het niet zou gebeuren, je zelf vooraf ook geen bewijs had en het toch (meerdere keren) gebeurd, weet je toch genoeg.
Wat anderen ook zeggen. Mensen willen het zo graag in de doofpot stoppen, allemaal angst.
Vanaf nu gaan ook reacties als hierboven van Kreator linearecta in de kliko, klaar mee.
Verschilt wie je het vraagt.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:34 schreef FlippingCoin het volgende:
Het bereiken van mentale puurheid en perfectie, het realiseren van Nirvana.
Hoe realiseer ik dit?
Denk niet dat dit met wiet mogelijk isquote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Verschilt wie je het vraagt.
De boeddhistische monniken hebben takken waar je dat pas bereikt na pure opoffering, door een heel verhongeringstraject in te gaan van jaren, waarna je uiteindelijk levend begraven word. Als je na een lange tijd word opgegraven en je lichaam heeft zich gemummificeerd, dan heb je perfectie bereikt.
Je kan ook gewoon de normale mans nirvana bereiken door middelengebruik zoals paddos en wiet, elk zijn ding
Geen idee, ik ga niet buiten wietquote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Denk niet dat dit met wiet mogelijk is
Misschien met dmt
Hoeveel bloedlijnen die dit soort vaardigheden zouden er tijdens de heksenverbranding uitgeroeid zijn?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:42 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker gehoord dat dat erfelijk kan zijn ja.
Reach for the reaper's scythe, sailing the river Styxquote:Op donderdag 2 mei 2024 22:49 schreef Kreator het volgende:
[..]. Ik was vergeten in welk alu hoedje subforum ik zat.
Koekoek.
Nirvana is niet bovennatuurlijk, het is een psychologische truuk, fix de shadow, en doorzie t ego.quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:52 schreef Speedfight het volgende:
6. Het bereiken van mentale puurheid en perfectie, het realiseren van Nirvana.
Hoeveel meer zouden we kunnen als onze eigen gedachten of angsten ons niet in de weg zouden zitten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |