ONZE Max gaat hem daar vervangen.quote:
welke druk?quote:
Volgend jaar nog wel denk ik, daarna niet meer.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
welke druk?
Maar goed, het zou zomaar kunnen dat hij volgend jaar niet in die auto zit
NK de stip in de yin(nizno) en de yang(Esf1gamer)quote:
Max vs Lewis part 2quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Volgend jaar nog wel denk ik, daarna niet meer.
Heeft 'ie daar geen contract tot z'n pensioen zowat? Il Predestinato?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
welke druk?
Bij Ferrari is er altijd druk.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
welke druk?
Serieus? Wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
welke druk?
Zullen vast wel clausules in zitten, zolang er een winnende auto is bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:56 schreef Jane het volgende:
[..]
Heeft 'ie daar geen contract tot z'n pensioen zowat? Il Predestinato?
sssttt de monsters worden wakker zoquote:
Ah, net niet snel genoeg om Perez voorbij te gaan.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
Het werk van Neweyquote:
ja, als ik de Ferrari zie denk ik telkens dat er iets is is met de instellingen van mijn TVquote:
F1 TV Pro genotquote:
Doet me denken aan Aquafresh tandpastaquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:00 schreef Peterselieman het volgende:
Doe
[..]
ja, als ik de Ferrari zie denk ik telkens dat er iets is is met de instellingen van mijn TV
sbs9quote:
Ferrari moet gewoon rood of geel.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, als ik de Ferrari zie denk ik telkens dat er iets is is met de instellingen van mijn TV
Oh, ja dan snap ik het.quote:
Vrekkige kijkersquote:
SKY UK gooit er nu ook een reclame in zie ikquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan verdien je een derderangs behandeling ook gewoon
quote:
Als ik ooit een Ferrari kan betalen koop ik een gelequote:
Als ze nou upgraden met commentaar door Derksen en van Gijpquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan verdien je een derderangs behandeling ook gewoon
Die misbruiken hun monopoliequote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
SKY UK gooit er nu ook een reclame in zie ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |