Ik zie je niet op vrijdag en zaterdagavond in dit topic?quote:
Begin van vrijdagavond en zaterdag laat welquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie je niet op vrijdag en zaterdagavond in dit topic?
Staat genoteerdquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Begin van vrijdagavond en zaterdag laat wel
Organisatie Canada wil per se in juni geloof ik.quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:13 schreef PzKpfw het volgende:
Wel vreemd dat ze deze GP niet combineren met die van Canada.
Zondag 13 graden en regen daar.quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:13 schreef PzKpfw het volgende:
Wel vreemd dat ze deze GP niet combineren met die van Canada.
Wat een gedrocht, maar dat is de originele livery ook al.quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Naast Ferrari ook wat andere kleurtjes op de Racing Bull
[ afbeelding ]
It's like a peacock swallowed a box of crayons and shit allover it.quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[ afbeelding ]
in ieder geval een poging om een Miami Vice livery te doen. ik gebruik nergens het woord 'geslaagd' btwquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[ afbeelding ]
Jij had verwacht dat je die ook gratis live kon kijken?quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:41 schreef Zipportal het volgende:
De Sprintrace komt wél gratis en live op Viaplay TV. De echte race mag je zoals ik al eerder vermeldde op maandag 08:00 kijken.
Nee, vermeld het gewoon.quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Jij had verwacht dat je die ook gratis live kon kijken?
En omdat Canada sowieso niet wil verhuizen, omdat de GP nu rond allerlei festivals in Montreal gehouden wordt.quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zondag 13 graden en regen daar.
Daarom.
wat geen hoofdrace kijken, alleen de sprint?!quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Begin van vrijdagavond en zaterdag laat wel
quote:Op donderdag 2 mei 2024 15:16 schreef Perox het volgende:
[..]
wat geen hoofdrace kijken, alleen de sprint?!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2024 15:16 schreef Perox het volgende:
[..]
wat geen hoofdrace kijken, alleen de sprint?!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |