quote:That’s Tuesday’s schedule done (bar a few remaining links) - only one day left of first rehearsals, for the Big 5 and host nation Sweden. That kicks off at 15:40 CEST on THURSDAY, with the running order currently United Kingdom, Germany, Sweden, France, Spain, Italy.
't Is inclusief lunch slechts een uur langer dan een normale werkdag..?quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ook een lange dag voor de medewerkers zeg, jeetje
Of een afbrandende Notre Dame (daar zijn nog wel beelden van te vinden)quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:29 schreef Dave het volgende:
[..]
Dan eerder de Arce de Triomphe hè? Daar heeft ie al mee geoefend.
UK is sinds de matige Eurojury helemaal een zorgwekkende rubriek. Frankrijk wordt denk ik gewoon een redelijk doorsnee optreden.quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:15 schreef molloot200 het volgende:
Uiteindelijk zijn de UK en Frankrijk de enige interessante rehearsals vandaag want de rest weten we eigenlijk al van de NFs en Italië is uitgelekt
Dit is gewoon het testbeeld voor de regie om alles even scherp te stellen toch?quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:05 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft Besa een andere outfit of is dit de casual outfit?
Ik snap niet zo goed dat Kroatie het zo goed doet na dat clipje, want dat gaf mij niet het gevoel dat ze gaan winnen. Oekraine wel.quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:55 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Na vandaag een nieuwe nummer 1? Zouden de mensen ook deze vogeloutfit niet zo leuk vinden?
De @toppers zijn jaloersquote:Op donderdag 2 mei 2024 11:05 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft Besa een andere outfit of is dit de casual outfit?
Had leuk geweest als zij nu dat kippenpak aan had.quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:56 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad andere outfit voor Besa
Dit is wel heel Nederlands hoor. Enorm veel gerommel met de outfit, terwijl ze eigenlijk gewoon een strak t-shirt aan moet doen waar die twee grote elementen aan de voorkant goed in tot uiting komen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:56 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad andere outfit voor Besa
Ja, dit valt wat tegen. Dat had best wat kunstzinniger gekund.quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:00 schreef Momo het volgende:
Toch het idee dat Nemo een mooiere outfit had kunnen hebben, zelfs met veel roze en fluff
Eens. Was dit nou de laatste kans om je outfit te wijzigen of mag dat nog bij de dress rehearsals? Ja mag dan nog he? Weet het niet meer. Want dan zie ik nog kansen dat hen de echte outfit misschien nog geheim houdt.quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:00 schreef Momo het volgende:
Toch het idee dat Nemo een mooiere outfit had kunnen hebben, zelfs met veel roze en fluff
Volgens mij moet het nu zo zijn als in de live shows toch?quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens. Was dit nou de laatste kans om je outfit te wijzigen of mag dat nog bij de dress rehearsals? Ja mag dan nog he? Weet het niet meer. Want dan zie ik nog kansen dat hen de echte outfit misschien nog geheim houdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |