SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere delen van de reeks:
ESF / [2024] Rehearsals #1
Eerste halve finale:
27 april
28 april
29 april
30 april![]()
Ik ben het hier eigenlijk volledig mee eensquote:Op woensdag 1 mei 2024 21:51 schreef Cyan9 het volgende:
Ierland, Oekraïne en verrassend genoeg Australië spreken me in de round-up het meeste aan.
Portugal en Luxemburg zijn ook prima.
Het kan prima, al vind ik met name Australië dan wel echt met dank aan de startpositie (en Luxemburg uiteraard). Maar Finland is ook niet echt een inzending die alle punten uit dat stuk naar zich toe gaat trekken, dus bijna iedereen uit die tweede helft heeft nog wel iets van kans.quote:
Ja, het is zo meer Top 5-kandidaat dan winnaar. Dat dacht ik twee maanden terug ook al, dus misschien ben ik niet de juiste persoon om het aan te vragen, maar de beelden hebben mijn idee nog niet veranderd.quote:Op woensdag 1 mei 2024 21:50 schreef Em31 het volgende:
De uptempo nummers krijgen vaak wel een soort van boost als er publiek bij is (weten jullie deze clip van Moldavië nog in 2022? Dacht echt dat ze de finale niet zouden halen.). Dat verwacht ik bij Kroatië ook wel, maar verder wel erg chaotisch dit stukje en niet op een goede manier zoals bijvoorbeeld Finland in 2021.
Mis je dan ook niks aan.quote:Op woensdag 1 mei 2024 21:58 schreef Em31 het volgende:
Ik vergeet steeds compleet dat Azerbeidzjan bestaat.
Cyprus gaat nog wel meedoen voor kwalificatie. Zeker als je Servië en Litouwen zo laag neerzet.quote:Op woensdag 1 mei 2024 21:59 schreef molloot200 het volgende:
Ik gok op dit moment:
1. Kroatië
2. Oekraïne
3. Finland
4. Ierland
5. Luxemburg
6. Australië
7. Litouwen
8. Portugal
9. Polen
En nummer 10 is dan Slovenië of Servië en dan ga ik op dit moment voor Slovenië (weet niet of Servië echt blijft hangen vanaf plek 2)
Dat heb ik inderdaad ook, dus ging even op Reddit kijken en daar is men niet eens echt mega positief terwijl dat normaal wel zo is.quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het is zo meer Top 5-kandidaat dan winnaar. Dat dacht ik twee maanden terug ook al, dus misschien ben ik niet de juiste persoon om het aan te vragen, maar de beelden hebben mijn idee nog niet veranderd.
Oh was niet per se in volgorde, meer voor mezelf dat ik bij kon houden hoeveel ik er al hadquote:Op woensdag 1 mei 2024 22:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Cyprus gaat nog wel meedoen voor kwalificatie. Zeker als je Servië en Litouwen zo laag neerzet.
Krijg er iets teveel Jeangu-vibes van. We weten wat daar op had gestemd: niemand.quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:05 schreef Em31 het volgende:
Australië vraag ik me eerlijk gezegd af wie daar op gaat stemmen?
Inmiddels heb je dit jaar al minstens zes landen bestempeld als de shocking NQ.quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:12 schreef NailQueen het volgende:
Luxemburg zou ook best een shocking NQ kunnen worden Nee laat maar die gaan gewoon door.
Ik moest inderdaad ook aan Jeangu denken.. al is deze semi niet heel sterk dus misschien een gelukje. Maar denk dan toch snel, gaan mensen dan niet eerder voor een land in de buurt.quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:14 schreef Keyos het volgende:
[..]
Krijg er iets teveel Jeangu-vibes van. We weten wat daar op had gestemd: niemand.
De recap zegt mij toch wel redelijk veel overigens. Vond Litouwen en Azerbaijan toch wel het meest tegenvallen met wat ik ervan had verwacht.
Denk dat Litouwen een beetje pech heeft dat er zoveel ruimte tussen de stage en de schermen zit.
Jullie krijgen allemaal een onvoldoende!!quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Inmiddels heb je dit jaar al minstens zes landen bestempeld als de shocking NQ.
Well Done Bakuquote:Op woensdag 1 mei 2024 21:58 schreef Em31 het volgende:
Ik vergeet steeds compleet dat Azerbeidzjan bestaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |