Van CoolBlue is het bekend, en lijkt mij ook logisch.quote:Op woensdag 1 mei 2024 21:00 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik heb hier wel eens gelezen dat iemand bij een bepaalde webshop niet meer kon bestellen omdat hij veel producten retour deed sturen
Ja bij Amazon is dat ook zo. Alleen weet ik niet hoeveel retour zending dat zijn. Dus ik weet niet of 2 retours in 1 week genoeg is daarvoor. Uiteraard kan ik ook 2 weken wachten aangezien ik 1 maand de tijd heb. Maar of dat helpt? Geen idee.quote:Op woensdag 1 mei 2024 21:00 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik heb hier wel eens gelezen dat iemand bij een bepaalde webshop niet meer kon bestellen omdat hij veel producten retour deed sturen
Maar ik betwijfel of 3x iets terug sturen, teveel is.quote:Op woensdag 1 mei 2024 21:04 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Van CoolBlue is het bekend, en lijkt mij ook logisch.
Bij 3x op 24 bestellingen, zou ik me geen zorgen maken. Zeker als één er van een aantoonbaar defect is.quote:Op woensdag 1 mei 2024 21:09 schreef noobie123 het volgende:
[..]
Ja bij Amazon is dat ook zo. Alleen weet ik niet hoeveel retour zending dat zijn. Dus ik weet niet of 2 retours in 1 week genoeg is daarvoor. Uiteraard kan ik ook 2 weken wachten aangezien ik 1 maand de tijd heb. Maar of dat helpt? Geen idee.
Omdat ik een paar honderd euro aan cadeaubonnen heb. Dus die kan ik alleen bij bol besteden.quote:Op donderdag 2 mei 2024 00:11 schreef einzeinz het volgende:
Ja, ze hebben het recht om je account te blokkeren.
Maar als je van jezelf weet dat je zoveel retour stuurt, waarom ga je dan niet gewoon naar een fysieke winkel?
Als die op je account staan en ze sluiten je account moeten ze die je terugbetalen, dus dat boeit niet.quote:Op donderdag 2 mei 2024 02:05 schreef noobie123 het volgende:
[..]
Omdat ik een paar honderd euro aan cadeaubonnen heb. Dus die kan ik alleen bij bol besteden.
Je kan natuurlijk ook eerst naar een gewone winkel gaan om van een artikel dat je wil hebben het gewenste type uit te zoeken, en het vervolgens bij bol.com bestellen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 02:05 schreef noobie123 het volgende:
[..]
Omdat ik een paar honderd euro aan cadeaubonnen heb. Dus die kan ik alleen bij bol besteden.
Dat is nu net waar de fysieke winkels veel last van hadden. Moeten zij de consumenten voorlichting doen en gaat een ander er met de winst vandoor.quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:16 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook eerst naar een gewone winkel gaan om van een artikel dat je wil hebben het gewenste type uit te zoeken, en het vervolgens bij bol.com bestellen.
andere, veel realistischere reden voor die negatieve reviews: men wil voor een duppie op de eerste rang zitten..quote:Op zondag 12 mei 2024 15:07 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Om te beginnen moeten webshops domweg gaan leveren wat ze verkopen en duidelijker en beter info geven. Verder moeten de reviewsites een ander verdienmodel zoeken. Als je een keer kritiek op een aankoop hebt dan vinden ze vaak een reden om het niet te plaatsen. Redenen die ik gehad heb is dat ik mijn naam en email niet aan de verkoper bekend wil maken en zelfs een keer dat ik een zin had in de trant van: "Mijn god, dat ze dit zo durven te verkopen." Dat bleek dan godslastering te zijn.
Of te wel de branche zit elkaar veel te veel de handen boven het hoofd te houden waardoor er veel zaken verkocht worden die domweg niet zijn wat de klant voor ogen heeft of niet aan de kwaliteitseisen van de klant voldoet. Maar dan wel janken dat mensen die troep weer retour sturen. Laten ze lekker eerlijker en opener hun producten presenteren in plaats van klanten de schuld te geven.
Tja, de action is niet om de hoek hier dus heb ik er best drie euro voor over om dergelijke spullen thuis te krijgen.quote:Op zondag 12 mei 2024 18:16 schreef mschol het volgende:
[..]
andere, veel realistischere reden voor die negatieve reviews: men wil voor een duppie op de eerste rang zitten..
klagen over een stickervel van 3 euro dat het duur is en de action het goedkoper heeft..
Zullen ze daar een speciale dildowasser in dienst hebben?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ooit een artikel gelezen in de Volkskrant volgens mij van een journalist die daar undercover ging en het bleek dat de dildo's vaak met stront en al terug werden gezonden, dus ja; het houdt een keer op natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop