quote:Op woensdag 1 mei 2024 17:20 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Tell me you are a boomer without being a boomer. Ik wist niet dat het nog bestond. En wel de juiste cijfercombinatie invoeren he, want anders kom je nog op de verkeerde pagina terecht....
De knop zit op de afstandsbediening van je tv ontvanger (als je die hebt). Niet op die van de tv.quote:Op donderdag 2 mei 2024 00:01 schreef FlyingFish het volgende:
818, altijd handig om te zien of mn man een beetje gezellig als hij thuis komt.
Teletekst is de enige nieuws-app die ik gebruik, staat op de 1e pagina van m’n telefoon zelfs. Kort maar krachtig! Hoe ik teletekst op m’n smart tv aan moet zetten weet ik dan weer niet, dat gebruik ik nooit. Onze afstandsbediening heeft daar geen knop voor.
En jij zit nog op FOK? Wtf doe je hier? Fok is namelijk ook zo 2000...quote:Op woensdag 1 mei 2024 17:20 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Tell me you are a boomer without being a boomer. Ik wist niet dat het nog bestond. En wel de juiste cijfercombinatie invoeren he, want anders kom je nog op de verkeerde pagina terecht....
Hier ook. Heb de app op mijn telefoon. Even snel lezen, dan bedenk ik later wel of ik het nieuws of de sportuitslagen ergens anders uitgebreider wil zien, lezen of horen.quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:37 schreef No239SquadronRAF het volgende:
Lekker kort, alleen het belangrijkste nieuws in een paar woorden zonder afleiding.
quote:Op donderdag 2 mei 2024 06:47 schreef Chandler het volgende:
[..]
En jij zit nog op FOK? Wtf doe je hier? Fok is namelijk ook zo 2000...
Die gebruiken we niet. We hebben zo’n smartcard in de tv zitten.quote:Op donderdag 2 mei 2024 03:03 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
De knop zit op de afstandsbediening van je tv ontvanger (als je die hebt). Niet op die van de tv.
Dat was een geweldige rubriek. Net als 371.quote:Op woensdag 1 mei 2024 20:05 schreef Näsenbar het volgende:
Niet weten dat KLB vroeger op teletekstpagina 316 te vinden was
Precies, als ik in een wachtkamer zit, ga ik eerst effe op teletekst kijken om de tijd nuttig te besteden.quote:Op woensdag 1 mei 2024 20:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb zelfs de Teletekst-app op m'n telefoon, voor veel dingen vind ik het heerlijk overzichtelijk.
703 voor het weer van vandaag. 704 voor de rest van de wek.quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:27 schreef fespo het volgende:
201 202 203 was tvgids voor NL 1 2 3
704 volgens mij weerbericht
Vorige eeuws zelfsquote:Op donderdag 2 mei 2024 06:47 schreef Chandler het volgende:
[..]
En jij zit nog op FOK? Wtf doe je hier? Fok is namelijk ook zo 2000...
222 was vet handig. Een kleine overlay met nu&straks voor NL 1, 2 en 3.quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:27 schreef fespo het volgende:
201 202 203 was tvgids voor NL 1 2 3
704 volgens mij weerbericht
En dat ja. 818 en 819 worden hier nog regelmatig gebruikt. Alleen niet op televisie.quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:42 schreef Kreator het volgende:
Ja verschrikkelijk. Reclamevrij de tussenstand vh voetbal kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |